Page 18 - TOBB Türkiye Yazılım Meclisi KobiEfor-Ağustos 2021
P. 18

Mikro Yazılım Genel Müdürü Alpaslan Tomuş;
                         ´0åWHUL 7DN×QW×O× \DNODå×P×Q


                          HQ EDåDU×O× |UQHæL RODFDæ×]µ



               azılım servis şirketi                                         ve katmadeğer sağlayan bir
               olan Mikro Yazılım, ge-                                       yapıya kavuşturduk. Call Cen-
         Y niş ürün yelpazesiyle                                             ter altyapımızda yeni yatırım-
         33 yıldır faaliyet yürütüyor.                                       lar yaptık. Hayata geçirdiğimiz
         Mikro Yazılım Genel Müdürü                                          Buluo sayesinde Mikro Yazı-
         Alpaslan Tomuş, “Mikro Ya-                                          lım ürün ve servislerine ilişkin
         zılım, ülkemizin köklü, öncü,                                       her tür bilgiye istenilen gün ve
         yenilikçi ve yaygın tercih                                          saatte, ücretsiz bir şekilde
         edilen yazılım servis şirke-                                        ulaşılabiliyor. Ve ürün geliş-
         tidir. Müşteri takıntılı yazı-                                      tirme aşamalarımızı Müşteri
         lım ve servis firması olarak                                         Takıntılı hale getirdik.”
         her sektördeki küçük, orta
         ve büyük ölçekli işletmelere                                          Müşteri Takıntılı
         özel olarak geliştirdiğimiz,                                          yaklaşımın en başarılı
         kullanımı kolay, kapsamlı                                             örneği
         ve fonksiyonel ticari yazı-
                                                                               2019’da Müşteri Odaklı
         lımlarımızla tüm ihtiyaçları
                                                                             Mikro’ya başladıklarını açık-
         karşılıyoruz” diyor. Bugü-
                                                                    Alpaslan  layan Tomuş, ilk olarak müş-
         ne kadar yazılım servisinin                                 Tomuş   terileri daha da iyi tanımak
         geliştiricisi olarak 100 bini
                                                                             için çok sayıda parametre ge-
         aşkın firmanın tercih etti-       bu önemli. Kısacası artık başarı-  liştirdiklerini söylüyor. Sonra-
         ği Mikro Yazılım, aynı zamanda   mızı şirket KPI’larıyla değil de   sında müşteri ile içgörü paylaşım
         Türkiye’nin en büyük e-dönüşüm   müşterimizin bizim performan-   ağlarını kurduklarını ifade eden
         hizmet sağlayıcılarından.        sımızı nasıl ölçtüğünü belirleyen   Tomuş, yürüttükleri çalışmaları
                                          CPI’larla tanımlıyoruz.”        şöyle anlatıyor: “İç görülerin ürün
            “Müşterilerimizi                                              emirlerine dönüştüğü mekaniz-
            merkeze alıyoruz”               “Tüm şirket bileşenleri       maları tasarladık. Daha önce de
            Alpaslan Tomuş, “Mikro Yazı-    olarak dönüşümün              bahsettiğimiz gibi bu tüm şirketin
         lım olarak her zaman önceliğimiz   parçasıyız”                   dahil olduğu bir dönüşüm, bu ne-
         müşterilerimize en iyi hizmeti     Mikro Yazılım’ın dönüşüm sü-  denle IK politikalarımızda önem-
         sunmak. Biz Mikro Yazılım olarak   recine sadece yöneticiler değil,   li değişiklikler yaptık. İşe alım
         son altı senedir adım adım sabırla   şirketin tüm bileşenleri dâhil.   süreçlerinde Müşteri Takıntılılık
         müşteri takıntılı bir şirket olmak   Şu ana kadar bu süreçte ‘Destek   kriterlerimiz doğrultusunda bu
         için çalışmalarımızı sürdürüyo-  Kanalları’nı yeniden ele aldıkla-  yatkınlığı olan kişileri seçme-
         ruz, bu dönüşümü yönetiyoruz”    rını söyleyen Tomuş, eğitim içe-  ye dikkat etmeye başladık. Tüm
         diyor ve ‘Müşteri Takıntılılık’ ne-  riklerini dijitalleştirdiklerini ve   bunları gerçekleştirdik ancak bu
         dir sorusunu ise şöyle yanıtlıyor:   Akademikro’yu hem iş ortaklarına   sonu olan, ‘yaptık bitti’ diyebile-
         “Kısaca tüm iş yapış modelinin   hem de kariyerini Mikro Yazılım   ceğimiz bir süreç değil. Dinamik
         merkezine müşterilerin alınıp,   ürünleri üzerine kurmak isteyen   ve hiç bitmeyecek bir yolculuk.
         bizim müşterimizin ekosistemi-   herkese ücretsiz açtıklarını duyu-  Her zaman gelişim alanı var. Yıl-
         nin bir parçası haline geldiğimiz   ruyor: “Müşterilerimizi tanımak,   lar içerisinde çok yol aldık ama
         bir yapı diyebiliriz. Tüm şirket   bizimle kurdukları deneyimi şef-  daha gidecek çok yolumuz oldu-
         fonksiyonlarını, müşterilerimizi   faf ve takip edilebilir bir hale ge-  ğunun da farkındayız. Yılmadan
         merkeze alarak yeniden yapı-     tirmek için tüm süreçlerimizi ‘Sa-  kendimizi yenilemeye ve geliş-
         landırıyoruz. Müşterilerimiz per-  lesforce’ platformuna taşıdık. Bu   tirmeye devam ediyoruz. Mikro
         formansımızı ölçüyor, müşteri    sayede müşteri verilerini şirket   Yazılım olarak ‘Müşteri Takıntılı’
         mutlu mu, verilen hizmeti iyi bir   içerisinde demokratikleştirerek,   yaklaşımın en başarılı örneği ola-  Advertorial
         dereceyle skorluyor mu bizim için   herkesin sürecin paydaşı olduğu   cağımıza inancımız tam.”
   13   14   15   16   17   18   19   20   21