Page 26 - KobiEfor Dijital Eylül 2022
P. 26
'à-à7$/ 5((/
‘İş Yerinde Değişime Liderlik Edin’
Ricoh Türkiye, ‘aynı çalışma dili- lışma ortamlarının fiziki
ni’ konuştuğu global temsilcileriyle ve dijital altyapılarının ni-
birlikte teknolojinin gücünü kulla- çin bu kadar önemli oldu-
narak sağladığı fırsatlar sayesinde, ğunu ve sonuç olarak ne
bugün insan potansiyelini açığa çı- kadar değer yarattıklarını,
karan, ‘İş Yerinde Değişime Lider- Ricoh Türkiye Pazarlama
lik Edin’ manifestosunu sahiplendi. Müdürü Erdem Başoğlu
Ricoh Türkiye, alt yapısını güçlen- ve Dijital Hizmetler Di-
dirmek isteyen şirketlerin çağdaş rektörü İlker Akdoğan’ın
ve teknolojik rollere adapte olma- sunumları, Ricoh Türkiye
larını sağlayacak, esnek hizmetler CEO’su Selda Arpacı’nın katılımı ile Ricoh Europe Pazarlama Bölümü
ve çözümler sunuyor. Ricoh Türkiye işyerinde dijital dönüşümün izleri Kıdemli Başkan Yardımcısı Caroline
Leading Change at Work’le, varlı- konuşuldu. Bright şunları söyledi: “Ricoh’ta-
ğını sürdürdüğü tüm ülkelerle aynı Ricoh Europe CEO’su Nicola ki dijital dönüşümümüz bir gecede
çağdaş iş dilini konuşarak, gelece- Downing, “İster ofisten ister uzak- gerçekleşmedi. Uzun yıllardır devam
ğin işyerlerini güçlendiriyor. tan çalışılsın, Pandemi’nin getirdiği eden görüntüleme, tarama ve belge
Ricoh Türkiye’nin, şirketlerin gerek kısıtlamaların esnemesi ile herkes yönetimi hizmetlerimizi ele aldığı-
duyacağı teknoloji ve bilgiye sorun- için olumlu bir çalışma deneyimi ya- mızda köklü bir dijital işletme oldu-
suz bir biçimde nasıl ulaştıklarını, ratmak ve doğru işbirliği araçlarını ğumuzu söyleyebiliriz.”
“Geleceğin işyerlerini güçlendirmek sağlamak, artık işverenlerin zaruri Ricoh İngiltere İnsan Kaynak-
adına” nasıl bir ekip ahlakına ve alt görevi. İşverenlerin işgücüyle güven ları Kurumsal Sorumluluk Direk-
yapıya sahip olduklarını, modern ofis inşa etmede uzun bir yol kat ettiğini törü Rebekah Wallis, “İK’nın, bir
gerekliliğinde karşılaşılan zorlukla- gösteriyor. Şu anda hibrit çalışmaya ömür boyu sürecek bir sınavdan
rın hangi sinerjileri tetiklediğini; iş- yatırım yapmak, geleceğe yatırım geçtiğini ve bu sınavın aslında
birliğini nasıl kolaylaştırdıklarını, ça- yapmaktır” diye konuştu. daha bitmediğini söyledi.
16. İstanbul Bilişim E-ticarette güvenli, kolay ve
Kongre’si, 29 Kasım’da hızlı ödeme süreci dönemi
Türkiye Bilişim Derneği İstanbul Şubesi tarafından
2026 yılına kadar Dünya’daki e-ticaret hac-
düzenlenen ve KobiEfor dergisinin basın ve medya
minin 4.82 trilyon dolara çıkacağı öngörülürken,
sponsoru olduğu 16. İstanbul Bilişim Kongresi bu yıl
e-ticaretin önemli oyuncuları da Türkiye pazarına
‘Sürdürülebilir Teknolojiler Çağı, Kendi Kaynağını Üre-
girmeye devam ediyor.
tebilen Toplum’ temasıyla 29 Kasım’da, Bahçeşehir
Türk mühendislerinin ge-
Üniversitesi Beşiktaş Kampüsü’nde gerçekleştirilecek.
liştirdiği yenilikçi ürün ve çö-
Kongre’nin amacı dünyada yaşanan hızlı gelişme-
zümler sunan ödeme kuruluşu
ler çerçevesinde son teknolojik gelişmeleri anlatmak,
PayTR’ın CEO’su Tarık Tombul,
‘Sürdürülebilir Teknolojilerin ve Kendi Kaynağını Üre-
işletmelere ve tüketicilere gü-
tebilen Toplum’un önemini vurgulayarak, ülkemizdeki
venli, kolay ve hızlı bir ödeme
ve Dünya’daki yerini anlatarak farkındalık yaratmak. süreci sunduklarını belirtiyor. Tarık
16. İstanbul Bilişim Kongresi Kayıt Formu: https:// Önümüzdeki süreçte sektör- Tombul
forms.gle/XS4ogPasN71vqpXx9 deki etkilerini artıracaklarının altını çizen Tombul,
“Tüm ödeme yöntemlerini PayTR çatısı altında
toplayarak, üye işyerlerimizin ödeme süreçlerini
tek noktadan yöneterek, zamandan ve maliyet-
lerinden tasarruf etmelerini sağlayacak altyapı-
yı oluşturmaya hazırlanıyoruz. 2022 ilk yarısında
yüzde 100 büyüme sağlayarak 5.5 milyar TL’lik
işlem hacmine ulaştık. Yıl sonunda yine yüzde
100’ün üzerinde bir büyümeyle 13 milyar TL’lik bir
hacme ulaşmayı hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.
KobiEfor Dijital (\OÖO