Page 33 - KobiEfor Dijital Mart 2022
P. 33
Türk Telekom’dan 2021’de YaaniMail’in kullanıcı
5.8 milyar TL net kâr sayısı 1.5 milyona ulaştı
Türk Telekom, 2021 sonu finansal ve operas- Turkcell mühendis-
yonel sonuçlarına göre 2021’i yüzde 21.2 gelir lerinin geliştirdiği yer-
artışı ile kapattı. Yıllık konsolide geliri 34.3 mil- li e-posta platformu
yar TL’ye, net kârı ise 5.8 milyar TL’ye ulaştı. YaaniMail’in kullanıcı
2021 yatırım harcamalarını 8.8 milyar TL olarak sayısı 1.5 milyona ula-
açıklayan Türk Telekom’un, 1.5 milyon net abone şırken 1.500’den fazla
kazanımı ile abone kurum tarafından da
tercih edildi.
sayısı ise 51.8 mil-
Turkcell Dijital Ser-
yonu aştı.
visler ve Çözümlerden
Türk Telekom
CEO’su Ümit Önal; Sorumlu Genel Mü-
dür Yardımcısı Ataç
“Hedefimiz; ülke-
Tansuğ, “‘Türkiye’nin Ataç
mizden başarıla-
verisi Türkiye’de kal- Tansuğ
rını global arenaya
malı’ prensibi doğrul-
taşıma potansiyeli tusunda geliştirdiğimiz
olan ‘unicorn’lar
YaaniMail’i tercih eden bireysel ve kurumsal kullanı-
çıkarmak. 2022 yı-
cıların e-postaları, Türkiye’deki yüksek güvenlikli veri
lında da şirketimi-
Ümit merkezlerimizde saklanıyor” dedi.
Önal zin finansal gücünü YaaniMail’e gelişmiş güvenlik katmanları için
korumaya, değer karantina, kum havuzu gibi özellikler ile kurum-
yaratmaya, ekosistemimizi genişletmeye ve yeni ların hayatını kolaylaştırmak için LDAP entegras-
girişimler keşfetmeye devam edeceğiz’’ diye ko- yonu, kurumsal arşiv, paylaşımlı mailbox ve pay-
nuştu. laşımlı takvim gibi yenilikler de eklendi.
Kurumsal ağların yüzde BMD ve Trendyol’dan
93’ünde zafiyet bulunuyor e-ihracat hamlesi
Farklı ağlar üzerinde yapılan testlere göre ağ- Trendyol, Birleşmiş Marka-
ların çok büyük çoğunluğunda şirketlerin hack- lar Derneği (BMD) işbirliği ile
lenmesine neden olabilecek açıklar bulunuyor. BMD üyesi markaları global
Platformunda 1500’den fazla bağımsız siber pazarlarla buluşturmaya ha-
güvenlik uzmanı bulunan BugBounter, her gün zırlanıyor.
aktif bir şekilde kulla- BMD Başkanı Sinan Öncel
nılan kurumsal ağların “Trendyol ile başlattığımız yeni
7/24 denetletilmesi ge- işbirliğini markalarımız açı- Sinan
rektiğini belirtiyor. Gü- sından büyük bir fırsat olarak Öncel
venlik uzmanlarının yap- görüyorum. Derneğimiz çatısı
tığı testlere göre ağların altındaki 452 markanın büyük
yüzde 93’ünde siber sal- bölümünün bu fırsatı en iyi
dırganların şirket ağına şekilde değerlendireceklerine
sızabilmesini sağlayan bir inanıyorum” diye konuştu.
Murat açık bulunuyor. Trendyol Grup Başkanı Çağ-
Lostar BugBounter.com Ku- layan Çetin, “Birleşmiş Marka-
rucu Ortağı Murat Lostar, lar Derneği ile perakende sek-
konuyla ilgili şunları söyledi: “Kurumsal ağlar törü için gerçekleştirdiğimiz Çağlayan
her şirketin çalışabilmesi için olmazsa olmaz. Bu işbirliğini bir adım daha öteye Çetin
yüzden kurumsal ağların eksiksiz bir şekilde ko- taşıyarak, Türk markalarını glo-
runması gerekiyor” bilgisini verdi. bal arenaya taşıyacağız” açıklamasını yaptı.
Mart 2022 KobiEfor Dijital 33