Page 33 - KobiEfor Dijital Mart 2022
P. 33

Türk Telekom’dan 2021’de                        YaaniMail’in kullanıcı

           5.8 milyar TL net kâr                           sayısı 1.5 milyona ulaştı
             Türk Telekom, 2021 sonu finansal ve operas-      Turkcell mühendis-
           yonel sonuçlarına göre 2021’i yüzde 21.2 gelir   lerinin geliştirdiği yer-
           artışı ile kapattı. Yıllık konsolide geliri 34.3 mil-  li e-posta platformu
           yar TL’ye, net kârı ise 5.8 milyar TL’ye ulaştı.   YaaniMail’in kullanıcı
             2021 yatırım harcamalarını 8.8 milyar TL olarak   sayısı 1.5 milyona ula-
           açıklayan Türk Telekom’un, 1.5 milyon net abone   şırken 1.500’den fazla
                                     kazanımı ile abone    kurum tarafından da
                                                           tercih edildi.
                                     sayısı ise 51.8 mil-
                                                             Turkcell Dijital Ser-
                                     yonu aştı.
                                                           visler ve Çözümlerden
                                       Türk   Telekom
                                     CEO’su Ümit Önal;     Sorumlu Genel Mü-
                                                           dür Yardımcısı Ataç
                                     “Hedefimiz; ülke-
                                                           Tansuğ, “‘Türkiye’nin   Ataç
                                     mizden başarıla-
                                                           verisi  Türkiye’de kal-  Tansuğ
                                     rını global arenaya
                                                           malı’ prensibi doğrul-
                                     taşıma potansiyeli    tusunda geliştirdiğimiz
                                     olan   ‘unicorn’lar
                                                           YaaniMail’i tercih eden bireysel ve kurumsal kullanı-
                                     çıkarmak. 2022 yı-
                                                           cıların e-postaları, Türkiye’deki yüksek güvenlikli veri
                                     lında da şirketimi-
             Ümit                                          merkezlerimizde saklanıyor” dedi.
             Önal                    zin finansal gücünü      YaaniMail’e gelişmiş güvenlik katmanları için
                                     korumaya,   değer     karantina, kum havuzu gibi özellikler ile kurum-
           yaratmaya, ekosistemimizi genişletmeye ve yeni   ların hayatını kolaylaştırmak için LDAP entegras-
           girişimler keşfetmeye devam edeceğiz’’ diye ko-  yonu, kurumsal arşiv, paylaşımlı mailbox ve pay-
           nuştu.                                          laşımlı takvim gibi yenilikler de eklendi.


          Kurumsal ağların yüzde                           BMD ve Trendyol’dan
          93’ünde zafiyet bulunuyor                         e-ihracat hamlesi

             Farklı ağlar üzerinde yapılan testlere göre ağ-  Trendyol, Birleşmiş Marka-
          ların çok büyük çoğunluğunda şirketlerin hack-   lar Derneği (BMD) işbirliği ile
          lenmesine neden olabilecek açıklar bulunuyor.    BMD üyesi markaları global
             Platformunda 1500’den fazla bağımsız siber    pazarlarla buluşturmaya ha-
          güvenlik uzmanı bulunan BugBounter, her gün      zırlanıyor.
                                aktif bir şekilde kulla-     BMD Başkanı Sinan Öncel
                                nılan kurumsal ağların     “Trendyol ile başlattığımız yeni
                                7/24 denetletilmesi ge-    işbirliğini markalarımız açı-  Sinan
                                rektiğini belirtiyor. Gü-  sından büyük bir fırsat olarak   Öncel
                                venlik uzmanlarının yap-   görüyorum. Derneğimiz çatısı
                                tığı testlere göre ağların   altındaki 452 markanın büyük
                                yüzde 93’ünde siber sal-   bölümünün bu fırsatı en iyi
                                dırganların şirket ağına   şekilde değerlendireceklerine
                                sızabilmesini sağlayan bir   inanıyorum” diye konuştu.
                         Murat  açık bulunuyor.              Trendyol Grup Başkanı Çağ-
                        Lostar    BugBounter.com Ku-       layan Çetin, “Birleşmiş Marka-
                                rucu Ortağı Murat Lostar,   lar Derneği ile perakende sek-
          konuyla ilgili şunları söyledi: “Kurumsal ağlar   törü için gerçekleştirdiğimiz      Çağlayan
          her şirketin çalışabilmesi için olmazsa olmaz. Bu   işbirliğini bir adım daha öteye     Çetin
          yüzden kurumsal ağların eksiksiz bir şekilde ko-  taşıyarak, Türk markalarını glo-
          runması gerekiyor” bilgisini verdi.              bal arenaya taşıyacağız” açıklamasını yaptı.

                                                                                 Mart 2022 KobiEfor Dijital 33
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37