Page 19 - KobiEfor_Eylül_2019
P. 19

E-dönüflüm h›zlan›yor,



                 e-belge zorunlulu¤u kapsam›na


                   giren flirketlerin say›s› art›yor


         G     elir ‹daresi Baflkanl›¤›’n›n liderli¤inde gide-  “fiirketlerin ticari s›rlar›n› içeren

               rek h›zlanan e-dönüflüm sürecinde yeni teb-
                                                            belgeleri güvenle sa¤lamak için
               li¤ler ve güncellemelerle birlikte pek çok fir-
          ma için yeni bir dönem bafll›yor.                  tüm yat›r›mlar› yap›yoruz”
                                                            fiirketlerin birlikte çal›flacaklar› özel entegratö-
          Türkiye’nin en çok tercih edilen dijital dönüflüm çö-
                                                          rü belirlerken güven unsurunun önemini unutma-
          züm orta¤›  eLogo, Logo müflterisi olsun olmas›n
                                                          mas› gerekti¤inin alt›n› çizen Kural, “fiirketler biz-
          tüm iflletmelere dönüflüm sürecinde uçtan uca hiz-
                                                          lere ticari s›rlar›n› içeren ve saklanma zorunlulu¤u
          met vererek, en kolay ve h›zl› flekilde e-belge sis-
                                                          bulunan evraklar›n› emanet ediyor. Bu belgelerin
          temlerine adapte olmalar›n› sa¤l›yor.
                                                                          güvenle saklanmas› büyük önem
            eLogo Genel Müdürü Baflak
                                                                          tafl›yor. 35 y›ll›k geçmifliyle Tür-
          Kural, konuya iliflkin de¤erlen-
                                                                          kiye’nin en de¤erli biliflim flirketi
          dirmesinde, “E-belge sistemi gi-
                                                                          Logo Yaz›l›m’›n bir ifltiraki olma-
          derek genifllerken iflletmelerin
                                                                          n›n bize getirdi¤i önemli bir
          yeni dönem için flimdiden haz›r-
                                                                          avantaj var” dedi.
          l›klara bafllamas› gerekiyor.
            Türkiye’nin en çok tercih edi-                                  “Özel entegratör olarak
          len dijital dönüflüm çözüm orta¤›                                ç›kt›¤›m›z yolda hedefimiz
          eLogo, tebli¤lere uyum sürecin-                                 bir servis flirketi olmak”
          de firmalara ihtiyaç duyduklar›
                                                                            Baflak Kural, Türkiye’deki her
          deste¤i sunmak için haz›rl›klar›-
                                                                          3 faturadan bir tanesinin eLogo
          n› tamamlad›.
                                                                          üzerinden geçti¤ine ve yüzde
            Oluflturdu¤umuz özel ekiple e-
                                                                          25’lik pazar pay›yla sektöre yön
          Fatura mükellefi olacak müflteri-
                                                                          verdiklerine iflaret etti.
          lerimizin ekranlar›na uzaktan
                                                                            BaflakKural, yürüttükleri çal›fl-
          ba¤lant› tüm süreci yönetiyoruz.
                                                                          malar hakk›nda flu bilgileri pay-
          Alan›nda uzman ekibimiz, geçifl
                                                                          laflt›: “KOB‹’leri dijitalleflme yo-
          süreciyle ilgili soru iflaretlerini
          ortadan kald›r›yor” diye konufltu.                               lunda desteklerken, onlara tam
            Sürecin as›l itici gücünü G‹B            Baflak Kural          ihtiyaçlar› olan çözümleri sun-
          taraf›ndan getirilen regülasyon-                                mak çok önemli. Bunun için sa-
          lar olufltursa da gönüllü girifllerin de giderek artt›-  hada müflterilerimizi dinliyor, fokus gruplar düzenli-
          ¤›n› ve mevcut e-Fatura pazar›n›n yüzde 20’lik k›s-  yor ve ifl modelimizi buna göre gelifltiriyoruz. Bu
          m›n› gönüllü girifllerin oluflturdu¤unu söyleyen Ba-  yaklafl›m›m›zla sektörün lideri olarak en yak›n raki-
          flak Kural, sözlerini flöyle sürdürdü: “eLogo olarak  bimizden iki kat fazla müflteriye hizmet veriyoruz.
          Türkiye ekonomisinin belkemi¤i KOB‹’lerin dijital  Müflteri hedef kitlemizi yaln›zca Logo kullan›c›-
          dönüflüm fark›ndal›¤›n›n artmas›n› çok önemli bu-  lar›yla s›n›rlam›yoruz. 2018 y›l›nda Logo kullan›c›s›
          luyoruz ve yaratt›¤›m›z çözümlerle pazar›n büyü-  olmayan müflteri say›m›z› 6 kat art›rd›k. Sektördeki
          mesine katk› sa¤l›yoruz. Bunun için de özellikle  liderli¤imiz Biliflim 500 taraf›ndan da tescillendi ve
          KOB‹’lere dönüflümün operasyon verimlili¤ine sa¤-  2018 y›l›nda en iyi özel entegratör seçildik. G‹B için
          lad›¤› katk›y› iyi anlatmak gerekiyor.          özel entegratör olarak ç›kt›¤›m›z yolda amac›m›z
            Firmalar e-Faturaya geçerek fatura bafl›na 4.5-5  bir servis flirketi olmak. Bunun için flirketlere fark-
          TL’lik bir maliyeti kurufllar seviyesine indirebiliyor.  l› ve terzi ifli çözümler sunuyoruz.
          Resmi belgelerin dijital ortama tafl›nmas› kay›plar›  E-devlet çözümlerinin etraf›n› müflterilerimizin
          ve hatalar› minimuma indirirken faturalaflma sü-  hayat›n› kolaylaflt›racak katmade¤erli ürünlerle
          reçlerinin h›zlanmas›yla birlikte ticaret de h›zlan›-  örüyoruz. Hatta e-ticaret flirketlerine özel bir por-
          yor ve operasyonel kolayl›k sa¤lan›yor.”        tal gelifltirdik.”
                                                                                      Eylül 2019 KobiEfor 19
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24