Page 58 - KobiEfor_Haziran_2019
P. 58

CEO






































                                                    Eda Uluca Özcan


              Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri A.fi. CEO’su Eda Uluca Özcan;


               “CEO, gelece¤i infla edendir”




           Hedef ve çözüm odakl›, disiplinli, basit, Özcan; baflar›s›n›n s›rr›n›n iyi bir ekip
           do¤al, yal›n olmaya önem veren                  oldu¤unu belirtiyor: “Ekibi ne kadar
           Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme                  iyiyse lider de o kadar iyidir.”
           Hizmetleri A.fi. CEO’su Eda Uluca                n Röportaj: Deniz YANIKTAfi
           F    rans›z menfleli Sodexo, 20.4 milyar Euro kon-  naklar›n nas›l kullan›laca¤›n› da iyi planlayabilen,

                                                           icraatla hedefine koflan ve bu kofluda bütün ekibi
                solide geliriyle dünyan›n en büyük 19. iflvere-
                ni konumunda. 460 bin çal›flan›yla 72 ülkede
                                                           diyor. Özcan, “hizmetkar liderlik”ten söz ediyor:
           faaliyet gösteriyor, günde 100 milyon tüketiciye Ya-  arkas›ndan sürükleyebilen CEO bence baflar›l›d›r”
           flam Kalitesi Hizmetleri sunuyor. Sodexo’nun Tür-  “Bence lider, direktif veren, en üst konumda olan
           kiye’de iki ayr› faaliyet alan› var: Avantaj ve Ödül-  kifli de¤ildir. Benim flirketime en büyük katmade-
           lendirme Hizmetleri ve Entegre Hizmet Yönetimi.  ¤erim elimi tafl›n alt›na koyan liderlik anlay›fl›n› be-
           Firmalara Restaurant Pass yemek çeki&kart›, Gift  nimsememdir. Lider, yapt›klar›yla öncü olan, iyi bir
           Pass hediye çekleri, akaryak›t gider yönetimi için  tak›m oyuncusudur.”
           Fuel Pass ve temsil ve a¤›rlama gider yönetimi için  Eda Uluca Özcan, baflar›ya giden yolun püf nok-
           Business Pass kart hizmetleri sunuyor.          tas›n› da aç›kl›yor: “Basit, do¤al ve yal›n. Basit fley-
              Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri A.fi.  ler daha zordur. Ancak en iyi çözümler, basit çö-
           CEO’su Eda Uluca Özcan, “CEO, bugünü de¤il, gele-  zümlerdir. Azla yetinebilmeyi ö¤renmek, sade ve
           ce¤i infla etmelidir. Gelece¤i hayal etmeli ve bu ha-  yal›n yaflamak önemli.” ‹flkolik seviyesindeki Öz-
           yali nas›l gerçeklefltirece¤ini ekibine anlatmal›d›r.  can’›n her zaman birinci önceli¤i ailesi. Bir baflka
           Vizyonunu infla ederken insana odaklanan ve kay-  dikkat etti¤i nokta ise anda kalmak: “Ben sonuç

           58 KobiEfor Haziran 2019
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63