Page 58 - KobiEfor_Haziran_2019
P. 58
CEO
Eda Uluca Özcan
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri A.fi. CEO’su Eda Uluca Özcan;
“CEO, gelece¤i infla edendir”
Hedef ve çözüm odakl›, disiplinli, basit, Özcan; baflar›s›n›n s›rr›n›n iyi bir ekip
do¤al, yal›n olmaya önem veren oldu¤unu belirtiyor: “Ekibi ne kadar
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme iyiyse lider de o kadar iyidir.”
Hizmetleri A.fi. CEO’su Eda Uluca n Röportaj: Deniz YANIKTAfi
F rans›z menfleli Sodexo, 20.4 milyar Euro kon- naklar›n nas›l kullan›laca¤›n› da iyi planlayabilen,
icraatla hedefine koflan ve bu kofluda bütün ekibi
solide geliriyle dünyan›n en büyük 19. iflvere-
ni konumunda. 460 bin çal›flan›yla 72 ülkede
diyor. Özcan, “hizmetkar liderlik”ten söz ediyor:
faaliyet gösteriyor, günde 100 milyon tüketiciye Ya- arkas›ndan sürükleyebilen CEO bence baflar›l›d›r”
flam Kalitesi Hizmetleri sunuyor. Sodexo’nun Tür- “Bence lider, direktif veren, en üst konumda olan
kiye’de iki ayr› faaliyet alan› var: Avantaj ve Ödül- kifli de¤ildir. Benim flirketime en büyük katmade-
lendirme Hizmetleri ve Entegre Hizmet Yönetimi. ¤erim elimi tafl›n alt›na koyan liderlik anlay›fl›n› be-
Firmalara Restaurant Pass yemek çeki&kart›, Gift nimsememdir. Lider, yapt›klar›yla öncü olan, iyi bir
Pass hediye çekleri, akaryak›t gider yönetimi için tak›m oyuncusudur.”
Fuel Pass ve temsil ve a¤›rlama gider yönetimi için Eda Uluca Özcan, baflar›ya giden yolun püf nok-
Business Pass kart hizmetleri sunuyor. tas›n› da aç›kl›yor: “Basit, do¤al ve yal›n. Basit fley-
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri A.fi. ler daha zordur. Ancak en iyi çözümler, basit çö-
CEO’su Eda Uluca Özcan, “CEO, bugünü de¤il, gele- zümlerdir. Azla yetinebilmeyi ö¤renmek, sade ve
ce¤i infla etmelidir. Gelece¤i hayal etmeli ve bu ha- yal›n yaflamak önemli.” ‹flkolik seviyesindeki Öz-
yali nas›l gerçeklefltirece¤ini ekibine anlatmal›d›r. can’›n her zaman birinci önceli¤i ailesi. Bir baflka
Vizyonunu infla ederken insana odaklanan ve kay- dikkat etti¤i nokta ise anda kalmak: “Ben sonuç
58 KobiEfor Haziran 2019