Page 66 - KobiEfor_Kasım_2019
P. 66

20. YIL ÖZEL




             GÜLTEK‹N fiENEL
             EFORA ‹nsan Kaynaklar› Yönetim Kurulu Baflkan›

             “EFORA ‹nsan Kaynaklar›’n›n isim babas› KobiEfor”


             KobiEfor’la yaklafl›k 10 y›ll›k                              ten KobiEfor’a teflekkür ediyo-
           tan›fl›kl›¤›m›z var. Bu 10 y›ll›k                              rum. Böylece KobiEfor ile orga-
           tan›fl›kl›kta sadece masalar›n                                 nik bir akrabal›¤›m›z oldu. Ko-
           süsü de¤il bizim için sektörü ta-                             biEfor böylece flirketimizin isim
           kip etmemiz noktas›nda da çok                                 babas› oldu.
           önemli bir kaynak haline geldi.                                 E¤er bir ifl yap›yorsan›z, sa-
           O küçük paragraflarda insanla-                                nayi sektörüne, ifl dünyas›na
           r›n neler yapt›¤›n› veya sektörün                             hizmet ediyorsan›z, sektörü ta-
           nereye kofltu¤unu görebiliyor-                                 kip edebiliyor olmal›s›n›z. Bu
           sunuz. Hedef sektörlerimizi se-                               kadar düzenli, devaml›l›k arz
           çebiliyoruz ve hedef bölgeler                                 eden yay›n yapan kurulufl bula-
           belirleyebiliriz. KobiEfor asl›nda                            mad›m. KobiEfor internet site-
           bizim için bir almanak, ajanda                                siyle sürekli bir geliflim içeri-
           veya bir rehber diyebiliriz.                                  sinde. Bu tür neflriyatlardan ö¤-
             TÜKS‹AD (Tüm Karadeniz                                      reniyoruz, onlar›n büyümesi ge-
           Sanayici ve ‹fladamlar› Derne¤i)                               liflmesi kurumsallaflmas› bize
           Genel Baflkanl›¤› yapt›¤›m dö-  s›nda önümüzde KobiEfor’u      örnek oluyor. Bir sanayicinin,
           nemde KobiEfor’la heyecan›m›-  gördüm. Efor güzel bir isim,   OSB baflkan›n›n önüne gidecek
           z› art›ran çok güzel çal›flmalar›-  hem de bizim iflimizle alakal›.  siz de onunla birlikte daha ku-
           m›z vard›. Yapt›klar›m›z›n tak-  Biz de “A kalite efor” manas›n-  rumsal düflünmeye bafll›yorsu-
           dirle karfl›lanmas› bizim moti-  da Efora ismine karar verdik.  nuz. Bir yerde KobiEfor sektörel
           vasyonumuzu art›r›yordu. O dö-  Kurulufltan sonra marka tescili  inovasyonumuzun da geliflme-
           nemlerde yeni kurdu¤umuz flir-  ve isim tescili yapt›rd›k. ‹sim  sinde katk› sa¤l›yor. Bize sizin
           ketimizin ad›n› verme aflama-   bulmak zor ama orada gerçek-   gibi dostlar kazand›rd›.



             B‹NNUR AKAY
             Med Partners Reklam ve Halkla ‹lflkiler Ajans Baflkan›


             “KOB‹’lerin yarat›c› ve yenilikçi potansiyellerini
           ortaya ç›kar›yor”


             Düzenli olarak 1999 y›l›ndan bu yana yay›nlanan, sanayi ve
           ekonomi alan›ndaki en de¤erli dergilerden biri konumundaki
           KobiEfor’un her say›s›n› büyük bir ilgi ile takip ediyorum. Giri-
           flimcilerin Ar-Ge, inovasyon, Ür-Ge, tasar›m, marka, verimlilik
           ve kalite bilincini art›rmak amac›yla yay›nc›l›k yapan derginin,
           KOB‹’lerin yarat›c› ve yenilikçi potansiyellerini ortaya ç›kar›p,
           küresel rekabet güçlerini art›rmada stratejik katk›lar sa¤lamak
           ad›na çok önemli bir misyon üstlendi¤ini düflünüyorum.
             KobiEfor’un, sürdürülebilir kalk›nma ve büyüme için ülke ça-
           p›ndaki iflletmelerin ufkunu açan bilgi ve içeriklerle dolu sayfa-
           lar›n›n yaz›l› ve dijital bas›nda büyük fark yaratt›¤›na inan›yorum.
           Bu çerçevede KobiEfor’un 20. yay›n y›l›n› kutluyor, dergiye ve
           tüm çal›flanlar›na baflar›larla dolu nice say›lar diliyorum.



          66 KobiEfor Kas›m 2019
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71