Page 12 - KobiEfor_Nisan_2018
P. 12
B‹L‹fi‹M PANORAMA
SAP Türkiye 3. kez “En ‹yi ‹flveren” Sertifikas›
ile ödüllendirildi
SAP Türkiye, ‹nsan Kaynaklar› stratejisindeki ye-
nilikçi çal›flmalar›yla Top Employers Institute ta-
raf›ndan bu y›l da “En ‹yi ‹flveren” sertifikas› ile
ödüllendirildi. Üç y›ld›r üst üste “En ‹yi ‹flveren”
Engin
Aksoy seçildikleri için mutlu ve gururlu olduklar›n› be-
lirten SAP Türkiye ‹K Direktörü Hande Genç, Hande
Vodafone’dan yar› “SAP olarak de¤iflime kay›ts›z kalm›yor hatta de- Genç
¤iflimin öncüsü olarak dünyay› daha yaflanabile-
yolda b›rakmayan
cek bir yer haline getirmek için çal›fl›yoruz. ‹nsan Kaynaklar› Departman› ola-
ev interneti rak elimizdeki en büyük veri en de¤erli kayna¤›m›za yani çal›flanlar›m›za ait.
Vodafone, “Vodafone Evde ‹nsan Kaynaklar› süreçlerimizi dijitallefltirdi¤imiz gibi insan odakl› uygulama-
Yar›yolda B›rakmayan Ev lar›m›z› da çeflitlendirmeye devam ediyoruz” aç›klamas›n› yapt›.
‹nterneti” kampanyas›yla ev
internetinde olas› bir kesin- Logo Yaz›l›m, 2017 Türk Telekom Selfy ve
ti durumuna karfl›l›k müfl-
terinin talebiyle cep telefo- y›l›nda sat›flta rekor Google’dan ortak
nuna an›nda ek internet büyüme elde etti proje
gönderilerek internet dene-
yimine mobil ba¤lant› üze- Tüm ürün sat›flla- Türk Telekom’un
rinden devam etmesini sa¤- r›nda çift haneli bü- gençlere kendi ku-
l›yor. Vodafone Türkiye ‹cra yüme yakalayan Lo- rallar›n› kendileri-
Kurulu Baflkan Yard›mc›s› go Yaz›l›m, net sat›fl Hakan nin koyabilece¤i bir
Engin Aksoy, flunlar› söyle- gelirini bir önceki Dursun dünyan›n kap›lar›n›
di: “Vodafone olarak, müfl- M. Bu¤ra y›la göre yüzde 35 aralayan gençlik
terilerimizi gelece¤in heye- Koyuncu art›flla 256.2 milyon markas› Selfy, yenilenen logosuyla
can verici dünyas›na haz›r- TL’ye yükseltti. fiir- gençlere daha dinamik bir dünya ve
layacak ayr›cal›kl› ürün ve ketin net dönem kâr› yüzde 12 art›fl yeni teklifler sunuyor. Bu kapsamda
hizmetler sunmaya devam göstererek 50.8 milyon TL’ye ulaflt›. yenilenen Selfy ilk projesini de bir
edece¤iz.” Logo Yaz›l›m ‹cra Kurulu Baflkan› M. dünya markas› ile yapt›. Türk Tele-
Bu¤ra Koyuncu, Logo Yaz›l›m’›n he- kom Selfy, Google ile ortak bir proje
defleriyle uyumlu büyümesine de- gelifltirerek “Selfy Google Play Tek-
vam etti¤ini belirtti. Koyuncu, “2017 liflerini” lanse etti. Türk Telekom
Radore Veri y›l›n› efline az rastlanan bir büyüme Pazarlama Genel Müdür Yard›mc›s›
Merkezi, 2018 grafi¤iyle tamamlad›k. Tüm zorluk- Hakan Dursun, “Abonelerimiz bu
y›l›nda yüzde 45 lara ra¤men elde etti¤imiz finansal proje kapsam›nda dünyada ilk kez;
büyüyecek ve operasyonel baflar›lar, Logo Yaz›- ayl›k ses, SMS ve internet hakk›n›n
l›m’›n 34 y›ll›k sa¤lam temellerinin yan›nda ayl›k Google Play Kredisi’ne
Veri merkezi Radore, 2018 y›- göstergeleri” diye konufltu. sahip oluyor” dedi.
l›nda yüzde 45 büyüme he-
defledi¤ini aç›klad›. Radore
Veri Merkezi Genel Müdürü Xerox ile iflinizi haritaya dökün
Sadi Abal›, flu bilgileri verdi:
“500’ün üzerinde yeni müflte- Xerox, Workflow Mapping Tool ad›n› ver-
ri Radore’yi tercih etti. 990 di¤i araç ile ifl ortaklar›na hem vakit hem
yeni sunucu kuruldu. Bulut de nakit tasarrufu sa¤lamay› hedefliyor.
sunucu say›s› yüzde 60 artt›. Workflow Mapping Tool ile Xerox tüm
Bulut sunucu kullanan müfl- dünyadaki ifl ortaklar›n›n ifl ak›fl› süre-
teri say›s› yüzde 42 artt›. Çal›- cinde karfl›laflt›klar› zorluklara karfl› da
flan say›s› yüzde 16 artt›. 19 homojen bir ortam yarat›p kolaylaflt›rmak için katk› sa¤lam›fl olacak. Kulla-
binden fazla destek talebi n›c› dostu bir araç olan Workflow Mapping Tool, çok basit ikonlarla ifl ak›fl›
karfl›land›.” sürecinizi ka¤›t üzerinde oluflturabilece¤iniz, kaydedip tekrar kullanabilece-
¤iniz ve baflkalar›n›n da kullan›m›na sunabilece¤iniz bir sisteme sahip.
12 KobiEfor Nisan 2018