Page 40 - KobiEfor_Subat_2018
P. 40
CEO
Otokoç Otomotiv Araç
Kiralamadan Sorumlu Genel
Müdür Yard›mc›s› ‹nan Ekici;
“Giriflimcilik,
adanm›fll›k
ve tutku” ile
kofluyor
Otokoç Otomotiv Araç Kiralamadan
Sorumlu Genel Müdür Yard›mc›s›
‹nan Ekici, iyi bir yöneticinin iyi bir lider
ve tüm paydafllar›na, çevresine ‹nan
katmade¤er yaratabilen kifli oldu¤unu Ekici
söylüyor. “Giriflimcilik, adanm›fll›k ve
tutku”, Ekici’nin öne ç›kan özellikleri…
ülkelere de ayn› flekilde tafl›mak istiyoruz. Koç Hol-
Ekici, “Tutkusuz hiçbir fleyi yapmam. ding, Türkiye’de yaratt›¤›m›z büyüklü¤ün benzerini
Benim için insan önemlidir. yurt d›fl›nda da elde etmek istiyor; biz de bu do¤rul-
H›z tutkunuyum. Bir iflin h›zl› olmas› tuda yurt d›fl›na yat›r›m yapma vizyonuyla hareket
gerekir. Müflteri iliflkilerinde çok ediyoruz” diye konufluyor.
hassas›md›r. Tezcanl›y›md›r” diyor. “Baflar›, hemen”: ‹nan Ekici’nin yaflam mottosu;
“Görev tamam. Baflar› hemen.” ‹yi bir yöneticinin
n Röportaj: Deniz YANIKTAfi kitleyi arkas›ndan sürükleyecek vizyonu ve yüksek
O tokoç Otomotiv Araç Kiralamadan Sorumlu “K›sa bir özet yapacak olursam; bir yönetici önce iyi
iletiflim becerisinin olmas› gerekti¤ine inanan Ekici,
Genel Müdür Yard›mc›s› ‹nan Ekici, Türki-
bir yönetici, sonra da iyi bir lider olmak zorunda. Ba-
ye’nin en büyük otomotiv perakendecisi Oto-
na göre, bir yönetici, ifllerin ilk seferde tam, do¤ru ve
koç Otomotiv’in, araç kiralama sektöründe
flam›nda ve çevresinde katma de¤er yaratabiliyorsa
ülkemizde en büyük ciroyu yapan ve en bü- zaman›nda yap›lmas›n› sa¤l›yorsa, iflinde, insan ya-
yük filoya sahip flirket oldu¤unu söylüyor. ‹nan Ekici, iyidir. Bu iyi yönetici hedef koyabiliyorsa stratejik bir
“Global 100 endeksinde sektör lideri olarak gösteri- bak›fl aç›s›yla do¤ru iflleri seçebiliyor ve öncelik s›-
len Otokoç Otomotiv Tic. ve San. A.fi., endekse göre ralamas›n› do¤ru yapabiliyorsa, global düflünebili-
Türkiye’nin 31. flirketi. Pazar›n üzerinde büyüme ra- yorsa, ekipdafllar›yla bütünleflebiliyorsa, duygular
kamlar›na sahip Otokoç Otomotiv, araç kiralama ala- dünyas›na da hakimse, duygusal ve biliflsel zekas›n›
n›nda ciroda bu y›l yüzde 30’un üzerinde büyüdü. Ba- ifl yaflam›na ve ekibine yans›tabiliyorsa, çözümleyici,
¤›ms›z bir kuruluflun yapt›¤› araflt›rmaya göre EMEA destekleyici ve baflar› odakl›ysa, vizyonuyla özgün ve
bölgesinde de Avis&Budget grubu müflterilerini en ayn› zamanda ‘SMART’ hedefler koyabiliyorsa, en
fazla memnun eden ülke konumunday›z ve onuncu genifl anlam›yla tüm paydafllar, sektör, grup, ifllet-
defa üst üste birinci olduk. Türkiye her zaman müfl- me, stratejik ortaklar, ekip ve bu genifl yap›y› bütün-
teri memnuniyeti ölçüm kriterinde ipi gö¤üslüyor. leyen sosyal çevre için de¤er yaratabiliyorsa, do¤al
Türkiye’deki bu baflar›m›z› faaliyet gösterdi¤imiz tüm yaflam, etik, ilkesel durufl gibi unsarlara duyarl›ysa
40 KobiEfor fiubat 2017