Page 16 - KobiEfor_Agustosl_2017
P. 16
fi‹RKET PANORAMA
Renault Trucks, Türkiye’de ilk üçü hedefliyor
Hakan
Bulgurlu
Yeni yap›lanmas› ile Türkiye’de ticari
araçlar sektöründe hedeflerini bü-
yüten Renault Trucks, üst düzey yö-
netici kadrosuyla sektörü de¤erlen-
dirdi. Toplant›ya Renault Trucks Tür-
Arçelik A.fi. “2020
kiye Genel Müdürü Sebastien Dele-
sürdürülebilirlik pine, Sat›fl Direktörü Ömer Bursal›-
hedeflerini aç›klad›” o¤lu, Sat›fl Sonras› Direktörü Serkan Karataban, Mali ve ‹dari ‹fller Direktörü
‹pek Puntar, Pazarlama Direktörü fiebnem Uygurtürk, Bayi Gelifltirme Direk-
Arçelik A.fi., 2020 y›l› hedef-
törü Özgür F›rat ve ‹nsan Kaynaklar› Müdürü Burcu Sar›gül kat›ld›. Sebasti-
lerini ilk kez aç›klad›¤› ‘Sür-
en Delepine, “ Türkiye’deki Avrupal› ticari araç markalar› aras›nda ilk üç içe-
dürülebilirlik Raporu’nu ya-
risinde olmay› hedefliyoruz ki çekici pazar›nda 2017 y›l›n›n ilk alt› ay›na bak-
y›nlad›. Arçelik A.fi. CEO’su
t›¤›m›zda flu anda üçüncü s›rada yer al›yoruz” dedi.
Hakan Bulgurlu, “Sosyal,
etik, çevresel ve ekonomik
alanlarda paydafllar›m›z için Yap› Kredi’den DenizBank’a iki
art› de¤er yaratmaya devam sürpriz emojiler uluslararas› ödül
ediyoruz. Dünyam›z›n gele-
Türkiye’nin dijital DenizBank, ‹ngiltere'nin ‹K alan›nda
ce¤i için ifl planlar›m›z› sür-
bankas› Yap› Kre- prestijli organizasyonu HR Excellen-
dürülebilir modeller üzerine
di, tüm dünyada ce Awards 2017 yar›flmas›nda, ku-
kurguluyoruz” diye konufltu.
kutlanan 17 Tem- rumlar›n küresel çapta yar›flt›¤› ‘En
2016 y›l›nda 270’e yak›n
muz Dünya Emoji ‹yi Uluslararas› ‹nsan Kaynaklar›
enerji verimlili¤i projesi ger-
Günü furyas›na Stratejisi’ ve ‘En ‹novatif ‹nsan Kay-
çeklefltiren Arçelik A.fi, üre-
kendi emojileriyle naklar› Teknolojileri’ kategorilerin-
timde kulland›¤› enerji tüke-
kat›ld›. Bankac›l›k ifllemlerini emoji- de 1.’lik ödülünün sahibi oldu. Ban-
timini 2010 y›l›na göre ürün
lerin dünyas›na birbirinden renkli ka, Londra’da gerçekleflen törende
bafl›na yüzde 34 düflürdü.
görsellerle tafl›yan Yap› Kredi sektö- verilen ödülleri; bafltan sona inovatif
ründe bir ilke daha imza atm›fl oldu. bak›fl aç›s›yla tasarlad›¤› dijital ‹K
Do¤ufl Otomotiv, Emoji tasar›mlar›nda yeni iletiflim süreçleri, aday ve çal›flan deneyi-
konseptinden yola ç›karak özellikle minde yaratt›¤› farkl›l›klar ve Z jene-
de¤er ve ilgi
dijitalleflme temas› vurgulanan Yap› rasyonu için haz›r olma stratejisi ve
merkezi için Call Kredi Bankac› Klavye’nin yeni nesil uygulamalar› ile kazand›.
Center Hotel’i seçti emojileri aras›nda, gözlerinde dolar
iflareti olan robot, paraflütle düflen
Do¤ufl Oto-
para gibi bankac›l›k ifllemlerini es-
motiv, dijital
prili bir flekilde anlatan ikonlar›n ya-
hizmetler ile
n› s›ra uyku moduna geçen, dil ç›ka-
müflterileri-
ran, sarj› biten ve a¤layan robot fi-
nin yaflamla-
Koray gürleri de dikkat çekiyor.
Bebeko¤lu r›n› kolaylafl-
t›rmay› hedef-
liyor. Do¤ufl Otomotiv Dijital ABank’a, küresel finans çevrelerinden güven
Dönüflüm ve Kurumsal ‹leti-
ABank, 12 ülkeden 17 bankan›n kat›l›m›yla, 225 milyon dolar tutar›nda sendi-
flim Direktörü Koray Be- kasyon kredisi temin ederek; geçti¤imiz y›l›n ayn› döneminde ald›¤› krediyi yüz-
beko¤lu; “Ça¤r› merkezi
de 100 oran›nda yeniledi. ABank Genel Müdürü Müge Öner; “Sendikasyon kre-
operasyonumuzu kendi ku-
disinin tamam›n› baflar›l› bir flekilde yenilememiz ABank’›n uluslararas› itibar›-
rum bünyemize almaya ka-
n› ve Türk bankac›l›k sektörüne duyulan güve-
rar verdikten sonra hem
ni bir kez daha tescil etti” dedi. ABank Ulusla-
teknik altyap›, hem de uygun raras› Finansal Kurumlar Genel Müdür Yar-
lokasyon için araflt›rmalara
Müge d›mc›s› fiakir Sömek, “Kredinin, yüzde 44’ü
bafllad›k. Call Center Hotel’i Öner fiakir Ortado¤u, yüzde 36’s› Avrupa, yüzde 15’i Kuzey
de bu araflt›rmalar s›ras›n- Sömek Amerika, yüzde 5’i ise Türkiye bankalar›n›n
da ö¤rendik” dedi.
kat›l›m› ile sa¤land›” aç›klamas›n› yapt›.
16 KobiEfor A€ustos 2017