Page 12 - KobiEfor_Mart_2016
P. 12

B‹L‹fi‹M PANORAMA



                                                  Gartner KYOCERA’ya “Vizyoner” diyor
       Tunç
       Taflman
                                                                        Japon KYOCERA Document Soluti-
                                                                        ons Inc.,  Gartner taraf›ndan yay›n-
                                                                        lanan 2015 Yönetilen Bask› ve ‹çerik
                                                                    Hizmetleri Raporu’nda “Vizyoner” olarak
                                                               konumland›r›ld›. KYOCERA Bilgitafl ‹fl Gelifltir-
      Büyük veri pazar›                                            me ve Pazarlama Direktörü Türkay Terzi-
                                                                   gil, “‘Vizyoner’ olmam›z KYOCERA’n›n gü-
      5 y›lda 50 milyar
                                                                 nümüz flartlar›n› kapsaml› flekilde anlad›¤›-
      dolar› aflacak!                                           n›n ve yar›n›n olas› doküman çözümleri konu-
                                                               sunda müflterilerini nas›l bilinçlendirece¤ini
      2014 y›l›nda biliflim sektörü-
                                                              bildi¤inin bir göstergesidir” diye konufltu.
      nün toplam büyümesinin befl
      kat› büyüme trendi yakala-
      d›klar›n› ifade eden BimSA   Türkiye’nin ‘de¤erli’               Fibabanka’dan
      Genel Müdürü Tunç Taflman,
      “2015 y›l›nda da büyüme      markas›                             KOB‹’lere hediye
      oran›m›z yüzde 46 olarak     Türk Telekom
      gerçekleflti. Befl y›l içinde bi-
      liflim sektörü pazar büyüklü-                  Türk   Telekom,
      ¤ünün 50 milyar dolar› afla-                   uluslararas› mar-
      ca¤›n› tahmin ediyoruz. Do-                   ka de¤erlendirme
      lay›s›yla bu oran›n daha da                   kuruluflu Brand
                                                                                                 Emre
      artaca¤›n› öngörüyoruz” de-                   Finance taraf›n-                             Ergun
      di. Taflman, 2016 hedefleri-                   dan her y›l düzen-
      nin farkl› alanlarda ve tekno-                li olarak yay›nla-  Fibabanka’n›n yeni kampanyas› KO-
      lojilerde büyümek oldu¤unu              Rami   nan ve dünyadaki  B‹’leri ücretsiz ak›ll› telefon sahibi
      belirtti.                              Aslan  en de¤erli teleko-  yap›yor. Fibabanka Bonus Business
                                                    münikasyon mar-    Kredi Kart› alan flirketler, Samsung
                                   kalar›n›n s›raland›¤› ‘Telecoms 500’  Galaxy J2’ye ücretsiz sahip oluyor. 30
      Turkcell’liler BiP           listesinde, bu y›l da ‘Türkiye’nin en  Nisan 2016 tarihine kadar devam
      ile 56 ülkede                de¤erli telekomünikasyon markas›’   edecek kampanyadan Fibabanka Bo-
                                   oldu. Türk Telekom CEO’su Rami      nus Business Kredi Kart› alarak 12 ay
      ücretsiz konuflup             Aslan, “De¤iflimlerin ve yeniliklerin  boyunca 5.000 TL ya da 24 ay boyunca
      mesajlafl›yor!                öncüsü olmaya ve markam›z›n gü-     2.000 TL harcama sözü veren flirket-
                                   cünü tüketicinin hizmetine sunma-   ler yararlanabiliyor. Fibabanka Pera-
                   Türkiye’nin     ya devam edece¤iz” dedi. Aslan,     kende Bankac›l›k’tan Sorumlu Genel
                   anl›k mesaj-
                                   Türkiye’nin dijital devrimini gerçek-  Müdür Yard›mc›s› Emre Ergun, “KO-
                   laflma uygu-
                                   lefltirmek için önümüzdeki 3 y›lda   B‹’lerimize Fibabanka ile tan›flmalar›
                   lamalar›n-
                                   10 milyar TL yat›r›m yapacaklar›n›  ve hizmetlerimizden faydalanabilme-
                   dan biri olan
                                   aç›klad›.                           leri için f›rsat sunuyoruz” dedi.
      BiP’i indirenlerin say›s› 6 mil-
      yonu geçti. Yerli kaynaklarla
      gelifltirilen uygulama üzerin-  Vodafone Faturas›zlar yükledikçe,
      den sesli ve görüntülü görüfl-  harcad›kça daha çok kazan›yor
      me de yap›labiliyor. Üstelik
      hatlar›na her ay 100 MB’l›k  Vodafone’un faturas›z aboneleri için sundu¤u, yükledikçe
      BiP kullan›m› yüklenen Turk-  ve harcad›kça kazand›ran geleneksel “Yükle Harca Ka-
      cell’liler, tam 56 ülkede BiP  zan” kampanyas›n›n 11.’si daha da güçlendirilmifl f›rsat-
                                                                                                  Fatih
      üzerinden ücretsiz konuflu-   larla yeniden bafllad›. Abonelerin ücretsiz kat›labildi¤i       Uysal
      yor, mesajlafl›yor, video ve fo-  kampanya kapsam›nda yükleme ve harcama yapan Voda-
      to¤raf paylafl›yor. B‹P, di¤er  fone Faturas›zlar, her yöne 1.000 dakika ve 2 GB mobil in-
      operatör müflterileri taraf›n-  ternet kazanma f›rsat› yakal›yor. Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Fatih
      dan da kullan›labiliyor.     Uysal, “Vodafone Türkiye olarak, abonelerimizin iletiflim ihtiyaçlar›n› uçtan uca
                                   karfl›larken onlara hayat› kolaylaflt›ran çözümler sunmay› sürdürece¤iz” dedi.
     12 KobiEfor Mart 2016
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17