Page 16 - KobiEfor_Eylul_2015
P. 16

fi‹RKET PANORAMA




                                  Metro Türkiye’ye 5 Stevie Ödülü

                                   Metro Toptanc› Market Türkiye, dünyan›n en baflar›l›
           Fahrettin
           Yahfli                   kurumlar›n› ödüllendiren The Stevie Awards 2015
                                   (Uluslararas› ‹fl Ödülleri) organizasyonunda 4 farkl›
     Albaraka’dan                  dalda 2 alt›n ve 3 bronz olmak üzere toplam 5 ödül al-
     140 milyon 439 bin            d›. Metro Market, Uluslararas› ‹fl Ödülleri’nde Video
                                   kategorisinde; Endüstriyel PR, Kar Amac› Gütmeyen
     TL kar                        Kaynak Yaratma, Sat›fl ve Motivasyon/Fark›ndal›k dal-
                                   lar›nda 2’si alt›n, 3’ü bronz olmak üzere toplam 5 ödül ka-
     Kat›l›m bankas› Albaraka,     zand›. Metro Toptanc› Market Türkiye Genel Müdürü Kubi-
     2015 y›l›n›n ilk yar›s›nda net  lay Özerkan, “Çal›flanlar›m›z, ifl ortaklar›m›z, paydafllar›-  Kubilay
     kar›n› yüzde 19.2 oran›nda ar-  m›zla el ele do¤ru bir yolda ilerliyoruz” dedi.            Özerkan
     t›rd›. Y›l›n ilk yar›s›n› 140 mil-
     yon 439 bin TL net karla ta-
     mamlayan Albaraka, toplam                                         Henkel, yeni ürünüyle
     aktiflerini ise yüzde 17.4 art›-
     rarak, 27 milyar 45 milyon                                        ayakkab› sektöründe
     666 bin TL’ye yükseltti. Kat›-
     l›m bankac›l›¤›nda Türki-                                         Yap›flt›r›c› teknolojileri
     ye’deki 30 y›ll›k deneyimiyle  ‹fl Bankas›’ndan                    sektörünün lider çözüm
     sa¤l›kl› ve sürdürülebilir bir  1 milyar 820 milyon               sa¤lay›c›lar›ndan Hen-
     büyüme hedeflediklerini ifade                                     kel, insan sa¤l›¤›n› önp-
     eden Albaraka Türk Genel      TL net kar                          landa tutan yeni ayakka-
     Müdürü Dr. Fahrettin Yahfli,                                       b› yap›flt›r›c›s› ürün prot-
     “2015 y›l›n›n ilk yar›s›, banka-  Türkiye ‹fl Bankas›’n›n toplam nakdi  föyü ile Türkiye ayakkab›
     m›z aç›s›ndan aktif kalitemi-  kredileri 2014 y›lsonuna göre yüzde  endüstrisindeki iddias›n›
     zin korundu¤u ve karl›l›¤›m›-  12.3 art›flla y›l›n ilk yar›s›nda 175.1  ortaya koyuyor. Global
     z›n devam etti¤i bir dönemdi.  milyar TL’ye ulaflt›. Bankan›n y›l›n ilk  sat›fllar›n›n yaklafl›k yüz-
     Yurtiçinde ve yurtd›fl›ndaki   6 ay›nda net dönem kar› 1 milyar 820  de 49’unu yap›flt›r›c› tek-  fiahap Bener
     geliflmeler de¤erlendirildi-   milyon TL olurken özkaynak büyük-   nolojileri alan›nda ger-
     ¤inde, Albaraka, Türkiye eko-  lü¤ü 28.8 milyar TL seviyesinde ger-  çeklefltiren Henkel, çevre ve insan
     nomisinin sa¤lam duruflunda    çekleflti. ‹fl Bankas› Genel Müdürü   sa¤l›¤› aç›s›ndan büyük önem tafl›yan
     önemli bir role sahip” diye   Adnan Bali, “‹fl Bankas› y›l›n ikinci  yüksek performansl› ürün çeflitlili¤i
     konufltu.                      çeyre¤inde de sorunsuz ve istikrarl›  sayesinde ihtiyaca özel çözümler su-
                                   büyüme politikas›n› baflar›yla uygu-  nuyor. Türk Henkel Endüstriyel Ya-
     Singer’den                    lam›fl ve aktif büyüklü¤ünü 268.3    p›flt›r›c›lar ‹fl Birimi Direktörü fiahap
                                   milyar TL’ye yükselterek Türkiye’nin  Bener, “Henkel’in 140 y›ll›k deneyi-
     kazanl› ütü                   en büyük özel bankas› olmaya de-    mini ve inovasyonlar›n› Türkiye’de bu
                                   vam etmifltir” dedi. Bali, ‹fl Banka-  sektöre sunarak müflterilerimizin
     Dikiflin ustas› ve dikifl maki-  s›’n›n kredilendirme süreçlerini   pazarda farkl›l›k yaratacaklar› ürün-
     nesinin mucidi Singer, tekno-  mesle¤in gerektirdi¤i özen ile yönet-  ler gelifltirmelerine katk›da bulun-
     lojik birikimini kullanarak   tiklerini belirtti.                 mak istiyoruz” dedi.
     farkl› alanlarda da kad›nlara
     yard›mc› oluyor. Ütü pazar›na
     h›zl› bir girifl yapan Singer,  Burgan Bank’tan sektörün üzerinde büyüme
     flimdi de kazanl› ütü modeliy-
     le kad›nlar›n kabusu olan    2015’in ilk alt› ay›ndaki konsolide net kar›n› 30.6 milyon TL olarak aç›klayan Bur-
     ütüyü bir keyfe dönüfltürmeyi  gan Bank, sektörün üzerindeki büyüme trendini sürdürüyor. 2015 y›l›n›n ilk yar›-
     baflar›yor.  Singer SHG 2627  s›nda Burgan Bank’›n aktif büyüklü¤ü, geçen y›l›n ayn› dönemine göre y›ll›k yüz-
     Kazanl› Ütü ile ütü yapmak   de 44 art›flla 10.4 milyar TL’ye, nakdi kredileri yüzde 55 artarak 8.6 milyar TL’ye,
     çok daha kolaylafl›yor. Ürün,  toplam mevduat› yüzde 60 art›fl ile 5.5 milyar TL’ye yükseldi.  Burgan Bank Ge-
     refil su haznesi ile s›n›rs›z su  nel Müdürü Murat Dinç; “Burgan Bank olarak, belirledi¤imiz hedeflerimize ulafl-
     takviyesi ve kesintisiz buhar                             mak ve tüm paydafllar›m›za katmade¤er sa¤-
     gücü sa¤l›yor.                                            lamak ad›na çal›flmalar›m›z› sürdürerek 2014
                                                      Murat Dinç
                                                               y›l› ve 2015 ilk çeyrekte oldu¤u gibi bu y›l›n ilk
                                                               yar›s›nda da sektörün üzerinde büyümeyi ba-
                                                               flard›k” dedi. Dinç, hedeflerinin müflterilerinin
                                                               ilk 3 bankas›ndan biri olmak, 2014 y›l›ndan bu
                                                               yana istikrarl› ve karl› bir flekilde sa¤lad›klar›
                                                               büyümeyi sürdürmek oldu¤unu kaydetti.
     16 KobiEfor Eylül  2015
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21