Page 12 - KobiEfor_Mart_2015
P. 12
B‹L‹fi‹M PANORAMA
Turkcell’liye yurtd›fl›nda 4G h›z›
Turkcell kullan›c›lar› art›k ifl veya tatil amaçl›
Emre
Erdem yurtd›fl› seyahatlerinde 4G teknolojisiyle iletifli-
min avantaj›n› yafl›yor. Bundan böyle Turkcellli-
ler Avrupa’n›n pek çok ülkesinde ve Suudi Ara-
Turkcell bistan’da, herhangi bir ücret fark› ödemeden 4G
Burak
Superonline ve Sevilengül h›z›nda iletiflim sa¤layabilecek. Turkcell Genel
Telekom Austria Müdür Yard›mc›s› Burak Sevilengül, “Turkcell’in
ülkemizde sundu¤u mobil internet h›z› ve kalite-
Grup iflbirli¤i si, Avrupa ve ABD standartlar›n›n üzerinde. Yani bugün 3G’de ‘üç
tafl›y›c›’ teknolojisine sahip bir Turkcellli, bilgiye eriflimde bir 4G
Turkcell Superonline ve Te- kullan›c›s› kadar h›zl› olabiliyor. Biz, müflterilerimizin al›flk›n oldu-
lekom Austria Grup, ‹stan- ¤u bu h›z› yurtd›fl›nda da yaflayabilmelerini istedik. Art›k Turkcellliler yaln›zca
bul’da konumlanan MPLS yurtiçinde de¤il yurtd›fl›nda da en h›zl› internete eriflebilecek” diye konufltu.
POP noktas› için el s›k›flt›.
Telekom Austria’n›n MPLS
POP’unun Turkcell Supe- fiirketler art›k cep Türkiye fotokopi
ronline veri merkezinde ba-
r›nd›r›lmas›n› öngören an- telefonlar›ndan pazar› lideri
laflma, yerel ve küresel flir- KYOCERA
ketlerin eriflim ihtiyaçlar›na ifle al›m yapacak
yeni bir seçenek sunuyor.
Turkcell Superonline Opera- ‹fle al›m› pratik hale geti- Uluslararas› Ba¤›m-
tör ‹liflkileri ve Toptan Sat›fl- ren Kariyer.net ‹flveren s›z Araflt›rma flirketi
tan Sorumlu Genel Müdür Mobil uygulamas›yla bafl- IDC’nin (Internatio-
Yard›mc›s› Emre Erdem, kü- vurular› inceleyerek ce- nal Data Corporati-
resel oyuncular›n Türkiye’ye vaplamak art›k flirketler on) araflt›rma sonuç-
yat›r›m yapmas›n›n önemini için çok daha kolay. Kari- lar›na göre, Bilgitafl
vurgulad›. Telekom Austria yer.net Genel Müdürü distribütörü oldu¤u
Grup Toptan Sat›fl Direktörü Yusuf Azoz, gelifltirilen Japon KYOCERA Do-
Sefan Amon ise “Rotam›z uygulamayla Kariyer.net’i cument Solutions
müflterilerimiz için küresel tercih eden flirketlere Türkiye’de mo- ürünleriyle 2014 y›l›
ba¤lant›lar sunmak yönün- bilde ilk kez bu kapsamda ve kolayl›k- Türkiye fotokopi makinas›
de” dedi. ta; baflvurular› görüntüleyebilecekleri pazar lideri oldu. Bilgitafl ‹fl Gelifltir-
ve ifllemlerini yapabilecekleri bir hiz- me ve Pazarlama Direktörü Türkay
met sunduklar›n› söyledi: “‹fle al›m Terzigil, “Müflteri ihtiyaçlar›na uygun,
IFS Kurumsal oda¤›nda da Kariyer.net’in adaylara uzun ömür teknolojisine sahip, çevre
Servis Yönetimi de sundu¤u mobil uygulaman›n sonuçla- dostu ve maliyet avantaj› sunan KYO-
r› oldukça dikkat çekici. Tüm ifl arayan CERA ürün gam›m›zla 2014 y›l› için
‘Lider’ oldu baflvurular›n›n yüzde 36’s› flu anda hedefledi¤imiz pazar liderli¤ine ulafl-
mobil uygulamadan gerçeklefliyor.” maktan son derece mutluyuz” dedi.
Lider global ku-
rumsal uygulama-
lar flirketi IFS, Gart- Türk Telekom’un 2014 finansal performans›
ner Magic Quadrant 2014 ra-
porlar›nda ERP’den sonra ‹letiflim teknolojileri grubu Türk Telekom, 2014 y›lsonu operas-
Saha Servis Yönetimi için de yonel ve finansal sonuçlar›n› aç›klad›. Grup, 2014 y›l› finansal
‘Lider’ kategorisinde de¤er- performans›na iliflkin tüm beklentilerini gerçeklefltirdi. Konsoli-
lendirildi. Bu konumland›r- de gelirler, y›ll›k yüzde 3.7 art›fl göstererek 13.6 milyar TL’ye
mada en önemli neden IFS’in yükseldi. Konsolide bazda Faiz Amortisman Vergi Öncesi Kar
oldukça kapsaml› ve esnek (FAVÖK) 5 milyar TL’yi aflt›. Yat›r›m harcamalar› 2.1 milyar TL
Kurumsal Servis Yönetimi olarak gerçekleflti. Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, 2014 y›l-
çözümlerine yapt›¤› yat›r›m- sonu sonuçlar›n› aç›klad›: “Türk Telekom Grubu 2014’ü, sa¤lam
lar ile sürekli gelifltirmesi operasyonel ve finansal sonuçlar elde ederek ve önemli organi- Rami Aslan
gösteriliyor. IFS Amerika zasyonel de¤ifliklikler yaparak tamamlad›. Operasyonel olarak
CEO’su Cindy Jaudon, “Saha mobil ve genifl bantta müflteri taban›m›z› geniflletmeye devam
Servis Yönetimi alan›nda ‘Li- ederken sabit sesteki kayb› da azaltt›k. Finansal olarak yat›r›mc›lar›m›z ile pay-
der’ olarak görülmemiz, ürü- laflt›¤›m›z üç ana beklentiyi de (Gelir, FAVÖK ve yat›r›m gideri) gerçeklefltirdik.
nümüz ile servis flirketlerine Organizasyon taraf›nda ise destek fonksiyonlar›m›z› birlefltirerek ve bireysel ve
sa¤lad›¤›m›z verimdir”dedi. kurumsal ifl birimleri yaratarak fonksiyonel entegrasyonumuzu tamamlad›k.”
12 KobiEfor Mart 2015