Page 16 - KobiEfor_Aralik_2015
P. 16

fi‹RKET PANORAMA




                                  Koleksiyon’a “Y›l›n Global Markas›” Ödülü
                                   Koleksiyon, Bo¤aziçi Üni-
                         Kasper    versitesi Mühendislik Kulü-
                         Rorsted
                                   bü taraf›ndan verilen ‘Bo¤a-
                                   ziçi ‹fl Dünyas› Ödülleri’nde
     Henkel’den
                                   “Y›l›n Global Markas›” ola-
     13 milyar 715 milyon          rak seçildi. Bo¤aziçi ‹fl Dün-
     avroluk rekor sat›fl           yas› Ödülleri her y›l “Management Study with Executives” (MSE) ifl dünyas›, yö-
                                   neticilik ve liderlik konferans› dahilinde üyeler ve mezunlar aras›nda yap›lan an-
     performans›                   ketler sonucunda belirleniyor. Bo¤aziçi Üniversitesi Garanti Kültür Merkezi’nde
     Henkel, 2015’in üçüncü çey-   gerçeklefltirilen törende ödülü Koleksiyon ad›na Koleksiyon Yönetim Kurulu
     re¤inde kar ve sat›fl oranlar›  Baflkan› Doruk Malhan ald›. Malhan “fiu an 24 ülkede faaliyetimiz var. 2030 y›l›n-
     ile güçlü yükseliflini sürdür-  da 80 ülkede faaliyet göstermeyi ve bu pazarlarda tan›nan bir marka olmay› he-
     dü.  Henkel’in Çamafl›r ve Ev  defliyoruz. Türkiye’de sahip oldu¤umuz konumu yayg›nlaflt›rmay› istiyoruz” dedi.
     Bak›m› ifl birimi yüzde 5.5,
     Beauty Care ifl birimi yüzde
     2.1, Yap›flt›r›c› Teknolojileri ifl  Turkcell Global Bilgi,         Tofafl’tan 7 milyar
     birimi yüzde 2.3’lük güçlü bir  Odeabank’a hizmet                 TL’lik net sat›fl geliri
     organik büyüme kaydetti.
     Henkel CEO'su Kasper Rors-    veriyor
     ted, “Devam etmekte olan
     zorlu piyasa koflullar›na ra¤-                 Turkcell Global
     men Henkel üçüncü çeyrekte                    Bilgi hizmet a¤›na
     güçlü bir performans sergi-                   bankac›l›k sektö-
     ledi. Tüm ifl birimlerinde hem                 rünün   yenilikçi
                                                                                                 Cengiz
     sat›fllar› hem de karlar›                      oyuncular›ndan                                Eroldu
     önemli oranda art›rd›k” dedi.                 Odeabank’› ekle-
     2015 y›l›n›n ilk dokuz ay›nda            Ak›n   di. Finans sektö-
     Henkel’in sat›fllar› 1 milyar           Akal›n  ründeki büyüme-    Tofafl y›l›n ilk 9 ayl›k döneminde 6
     413 milyon avro art›flla 13                    sine h›z kesme-     milyar 952 milyon TL net sat›fl geliri
     milyar 715 milyon avroya                      den devam eden      ile geçen y›la oranla yüzde 34’lük bir
     yükseldi.                     Turkcell Global Bilgi, Odeabank     gelir art›fl› elde etti. Vergi öncesi net
                                   müflterilerine erken dönem ödeme     kar› ise 468.5 milyon TL oldu. Tofafl,
                                   hat›rlatma aramalar› hizmeti vere-  üretimde yüzde 25.9 art›fl kaydede-
     Paflabahçe’den                 cek. Turkcell Global Bilgi Yurt ‹çi ‹fl  rek 196 bin adetle Türkiye’deki top-
     y›lbafl› sofralar›na           Gelifltirme Genel Müdür Yard›mc›s›   lam üretimin yüzde 20’sini gerçek-
                                   Ak›n Akal›n, “fiu an yurtiçi ve yurtd›-  lefltirdi. Tofafl CEO’su Cengiz Eroldu,
     sihirli dokunufl               fl›nda toplam 25 lokasyonda 12 bin   yeni model yat›r›mlar› ve Ar-Ge’de
                                   çal›flan›m›zla hizmet verdi¤imiz fark-  önemli bir aflama kaydettiklerini,
     Yenilikçi ürünleriyle Pafla-   l› sektörlerdeki 60’dan fazla flirketle  önümüzdeki dönemde yeni model
     bahçe, ›fl›lt›s›yla y›lbafl› sof-  Türkiye’nin pazar lideri konumunda-  projelerinin tamam›n›n hayata geçi-
     ralar›n› da ayd›nlatacak. Pa-  y›z” diye konufltu.                 rilece¤ini söyledi.
     flabahçe’nin fl›kl›¤›yla göz
     dolduran Kayla, Enoteca ve
     Diony bardak serileri ile Au-  Modoko Mobilyac›lar›’ndan
     rora tabak serisi, haz›rlana-
     cak sofralara zarafet kata-   k›fla damga vuracak renkler
     cak. Kayla serisinde, özel
     olarak tasarlanan gravürlü   Modoko Mobilyac›lar›, 2016’n›n renklerini nifl
     ayaklara sahip bardaklar,    ürün gam›yla kullan›c›ya sunmaya haz›r! Mo-
     yo¤un ›fl›k hüzmesi yans›tan  doko’da bu sezon en çok ses getirecek ürün-
     yüzeyleriyle içecek ikramla-  ler; y›l›n rengi seçilen Marsala ile tasarlanan-
     r›n›n yan›s›ra tatl› servisleri  lar. Zengin ürün gam›na sahip ‘Mobilya Bafl-
     için de rahatl›kla kullan›la-  kenti Modoko’da her zevke ve bütçeye uygun
     bilecek.                     tasar›m bulmak mümkün; sadeli¤i ve zarafetiyle ‘Vizon’ ve ‘Nude’ tasar›mlar,
                                  antrasit, füme renklerle modern ve özgün çizgiler… Modoko Yönetim Kurulu
                                  Baflkan› ‹.Etem Özçelik, “ Modoko Yönetimi olarak her y›l sezon bafllamadan ger-
                                  çeklefltirdi¤imiz görüflmeler do¤rultusunda o y›l›n en trend renklerini bizlerin
                                  özgün çal›flmalar›na ekliyoruz. Amac›m›z yerli mobilyalar›n, kaliteye ek olarak
                                  sundu¤u modern çizgileri ve fonksiyonelli¤i kullan›c›yla buluflturmak” dedi.
     16 KobiEfor Aral›k 2015
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21