Page 16 - KobiEfor_Aralik_2015
P. 16
fi‹RKET PANORAMA
Koleksiyon’a “Y›l›n Global Markas›” Ödülü
Koleksiyon, Bo¤aziçi Üni-
Kasper versitesi Mühendislik Kulü-
Rorsted
bü taraf›ndan verilen ‘Bo¤a-
ziçi ‹fl Dünyas› Ödülleri’nde
Henkel’den
“Y›l›n Global Markas›” ola-
13 milyar 715 milyon rak seçildi. Bo¤aziçi ‹fl Dün-
avroluk rekor sat›fl yas› Ödülleri her y›l “Management Study with Executives” (MSE) ifl dünyas›, yö-
neticilik ve liderlik konferans› dahilinde üyeler ve mezunlar aras›nda yap›lan an-
performans› ketler sonucunda belirleniyor. Bo¤aziçi Üniversitesi Garanti Kültür Merkezi’nde
Henkel, 2015’in üçüncü çey- gerçeklefltirilen törende ödülü Koleksiyon ad›na Koleksiyon Yönetim Kurulu
re¤inde kar ve sat›fl oranlar› Baflkan› Doruk Malhan ald›. Malhan “fiu an 24 ülkede faaliyetimiz var. 2030 y›l›n-
ile güçlü yükseliflini sürdür- da 80 ülkede faaliyet göstermeyi ve bu pazarlarda tan›nan bir marka olmay› he-
dü. Henkel’in Çamafl›r ve Ev defliyoruz. Türkiye’de sahip oldu¤umuz konumu yayg›nlaflt›rmay› istiyoruz” dedi.
Bak›m› ifl birimi yüzde 5.5,
Beauty Care ifl birimi yüzde
2.1, Yap›flt›r›c› Teknolojileri ifl Turkcell Global Bilgi, Tofafl’tan 7 milyar
birimi yüzde 2.3’lük güçlü bir Odeabank’a hizmet TL’lik net sat›fl geliri
organik büyüme kaydetti.
Henkel CEO'su Kasper Rors- veriyor
ted, “Devam etmekte olan
zorlu piyasa koflullar›na ra¤- Turkcell Global
men Henkel üçüncü çeyrekte Bilgi hizmet a¤›na
güçlü bir performans sergi- bankac›l›k sektö-
ledi. Tüm ifl birimlerinde hem rünün yenilikçi
Cengiz
sat›fllar› hem de karlar› oyuncular›ndan Eroldu
önemli oranda art›rd›k” dedi. Odeabank’› ekle-
2015 y›l›n›n ilk dokuz ay›nda Ak›n di. Finans sektö-
Henkel’in sat›fllar› 1 milyar Akal›n ründeki büyüme- Tofafl y›l›n ilk 9 ayl›k döneminde 6
413 milyon avro art›flla 13 sine h›z kesme- milyar 952 milyon TL net sat›fl geliri
milyar 715 milyon avroya den devam eden ile geçen y›la oranla yüzde 34’lük bir
yükseldi. Turkcell Global Bilgi, Odeabank gelir art›fl› elde etti. Vergi öncesi net
müflterilerine erken dönem ödeme kar› ise 468.5 milyon TL oldu. Tofafl,
hat›rlatma aramalar› hizmeti vere- üretimde yüzde 25.9 art›fl kaydede-
Paflabahçe’den cek. Turkcell Global Bilgi Yurt ‹çi ‹fl rek 196 bin adetle Türkiye’deki top-
y›lbafl› sofralar›na Gelifltirme Genel Müdür Yard›mc›s› lam üretimin yüzde 20’sini gerçek-
Ak›n Akal›n, “fiu an yurtiçi ve yurtd›- lefltirdi. Tofafl CEO’su Cengiz Eroldu,
sihirli dokunufl fl›nda toplam 25 lokasyonda 12 bin yeni model yat›r›mlar› ve Ar-Ge’de
çal›flan›m›zla hizmet verdi¤imiz fark- önemli bir aflama kaydettiklerini,
Yenilikçi ürünleriyle Pafla- l› sektörlerdeki 60’dan fazla flirketle önümüzdeki dönemde yeni model
bahçe, ›fl›lt›s›yla y›lbafl› sof- Türkiye’nin pazar lideri konumunda- projelerinin tamam›n›n hayata geçi-
ralar›n› da ayd›nlatacak. Pa- y›z” diye konufltu. rilece¤ini söyledi.
flabahçe’nin fl›kl›¤›yla göz
dolduran Kayla, Enoteca ve
Diony bardak serileri ile Au- Modoko Mobilyac›lar›’ndan
rora tabak serisi, haz›rlana-
cak sofralara zarafet kata- k›fla damga vuracak renkler
cak. Kayla serisinde, özel
olarak tasarlanan gravürlü Modoko Mobilyac›lar›, 2016’n›n renklerini nifl
ayaklara sahip bardaklar, ürün gam›yla kullan›c›ya sunmaya haz›r! Mo-
yo¤un ›fl›k hüzmesi yans›tan doko’da bu sezon en çok ses getirecek ürün-
yüzeyleriyle içecek ikramla- ler; y›l›n rengi seçilen Marsala ile tasarlanan-
r›n›n yan›s›ra tatl› servisleri lar. Zengin ürün gam›na sahip ‘Mobilya Bafl-
için de rahatl›kla kullan›la- kenti Modoko’da her zevke ve bütçeye uygun
bilecek. tasar›m bulmak mümkün; sadeli¤i ve zarafetiyle ‘Vizon’ ve ‘Nude’ tasar›mlar,
antrasit, füme renklerle modern ve özgün çizgiler… Modoko Yönetim Kurulu
Baflkan› ‹.Etem Özçelik, “ Modoko Yönetimi olarak her y›l sezon bafllamadan ger-
çeklefltirdi¤imiz görüflmeler do¤rultusunda o y›l›n en trend renklerini bizlerin
özgün çal›flmalar›na ekliyoruz. Amac›m›z yerli mobilyalar›n, kaliteye ek olarak
sundu¤u modern çizgileri ve fonksiyonelli¤i kullan›c›yla buluflturmak” dedi.
16 KobiEfor Aral›k 2015