Page 12 - KobiEfor_Mart_2014
P. 12

B‹L‹fi‹M PANORAMA




                                   Xerox: Y›rt›lmayan ka¤›t Türkiye’de

                                   Xerox’un birkaç sene önce bir bulufl olarak duyurdu¤u
                                   y›rt›lmayan ka¤›t Türkiye'de kullan›lmaya ve genifl uygu-
      Bülent
      Bayram                       lama alanlar› bulmaya bafllad›. Y›rt›lmayan ka¤›t, diplo-
                                   ma, tapu, senet, kimlik gibi de¤erli belge ve evraklar›n›
     Vodafone                      uzun y›llar saklamak isteyen kifli ve kurulufllara önerili-
                                   yor. Çünkü bu ka¤›t su, nem, günefl gibi de¤iflik fiziksel
     Türkiye’den
                                   ortamlardan etkilenmeden aç›k havada çeflitli uygulamlarla
     ‘Mentorluk Program›’          kullan›labiliyor. Xerox Türkiye Ofis Tüketim Malzemeleri Operasyon Müdürü
                                   Ergün Kurt flu bilgiyi verdi: “Di¤er ka¤›tlardan farkl› olarak, y›rt›lmayan, su geçir-
     Türkiye’de Dijital Dönüflüm    meyen, neme ve yüksek ›s›ya dayan›kl› olan, lazer teknolojili tüm yaz›c›larda so-
     Hareketi’ni bafllatan Vodafo-  runsuz kullan›labilen Dijital Sentetik Ka¤›t (Digital Synthetic Paper) ev ve ofis kul-
     ne Türkiye, e¤itim alan›ndaki  lan›m›n›n d›fl›nda, e¤itim, otomotiv, g›da, perakende, inflaat, turizm, e¤lence ve
     hizmet yat›r›mlar› kapsam›n-  sa¤l›k gibi çok farkl› sektörlerin ihtiyaçlar›na cevap veriyor.”
     da “Mentorluk Program›” ger-
     çeklefltiriyor. Vodafone  Tür-
     kiye Yetenek Gelifltirme Di-
     rektörü Bülent Bayram flöyle                                       KoçSistem’den
     dedi: “Vodafone Red Aca-                                          e-fatura hediye
     demy ve Bo¤aziçi Üniversite-
     si Mezunlar› Derne¤i iflbirli¤i  TTNET’ten giriflimcilere           Gelir ‹daresi Baflkanl›-
     ve global bilgi birikimi ile ha-  bir destek daha                 ¤› portali üzerinden
     z›rlanan “Mentorluk Progra-                                       01 Ocak 2014 tarihi
     m›” üzerinden Bo¤aziçi Üni-   TTNET giriflimcilik alan›nda yeni bafla-  itibar›yla  baflla-
     versitesi mezunlar› gönüllü   r› hikâyelerinin ortaya ç›kmas›na des-  yan e-fatura sü-
     olarak, ifl dünyas›na at›lmaya  tek olmak amac›yla giriflimcilere sun-  recinde mükel-
     haz›rlanan 3. ve 4. s›n›f ö¤-  du¤u desteklere ‘Liderlik ve Giriflimci-  lefler, 01 Ni-
     rencilerine yol gösterecek.”  lik Program›’ ile bir yenisini ekledi.  san 2014 iti-
                                   TTNET ve Bo¤aziçi Üniversitesi Ya-  bar›yla G‹B’in
                                   flamboyu E¤itim Merkezi iflbirli¤i ile  portaline  ayl›k
     Türk Telekom Grubu            hayata geçecek olan Liderlik ve Giri-  sadece 500 fatura
                                   flimcilik Program›’nda, giriflimci ve yö-  yükleyebilecekler. Bu
     istikrarl› büyüdü             netici adaylar› ifl hayat›n›n incelikleri-  nedenle ayl›k fatura say›-
                Türk   Telekom     ni ünlü CEO’lardan ö¤renecek. Prog-  s› 500’ü geçen mükelleflerin, ceza al-
                CEO’su Rami As-    ram’a, Eczac›bafl› Holding CEO’su Er-  mamalar› için süreçlerini, seçecekleri
                lan   kurumun      dal Karamercan, Türk Hava Yollar› CE-  özel entegratör ile k›sa sürede bafl-
                2013 y›l› finansal  O’su Temel Kotil, Coca-Cola ‹çecek  latmalar› gerekiyor. Bu noktada Koç-
                ve operasyonel     CEO’su Burak Baflar›r, ALJ Holding CE-  Sistem devreye giriyor, mükellefler
                performans›n›      O’su Ali Haydar Bozkurt, TTNET CE-  için özel bir kampanya yap›yor, flir-
                aç›klad›. Grubun   O’su Abdullah Orkun Kaya, Deloitte  ketlere Mart ve Nisan aylar›nda kulla-
                gelirleri hem sa-  Academy’den Faz›l Oral ve Bo¤aziçi  nacaklar› e-faturalar› hediye ediyor.
           Rami   bit hem de mo-   Üniversitesi ‹‹BF Dekan› Prof.Dr. Ayfle-  Böylece yaflanacak olas› veri kay›pla-
          Aslan  bil tarafta art›fl  gül Toker kat›lacaklar.            r›n›n önüne geçiyor.
                göstererek 13.2
     milyar TL’ye ulafl›rken konso-
     lide bazda Faiz Amortisman                                   OKI standartlar› yükseltiyor
     Vergi Öncesi Kâr (FAVÖK) 5
     milyar TL olarak gerçekleflti.                                OKI C931, mükemmel bask›, grafik ve renk
     2013 y›l›nda finansal baflar›                                 kalitesini, uygun maliyet ve rakipsiz medya
     müflteri say›s›ndaki art›fl ile                                esnekli¤i ile birlikte sunuyor. Bu özellikleri
     desteklendi. Geniflbant müfl-                                  ve renk yönetimi sa¤layan eflsiz teknoloji-
     teri say›s› y›ll›k net 300 bin                               leri ile C931, profesyonel renkli bask› alan
     art›flla 7.3 milyon olurken, fi-                              flirketler için ideal bir çözüm orta¤› oluyor.
     ber abone say›s›ndaki art›fl                                  OKI, C931 ile dijital A3 renkli bask›da stan-
     ivme kazanarak 624 bine                                      dartlar› da yükseltiyor. Profesyonel bask›
     ulaflt›. Mobil segmentte ise,                                 pazar›na tasarlanan C931, OKI’nin “Multi
     kazan›lan 1 milyon net yeni                                  level ProQ” ve iste¤e ba¤l› olarak bir EFI
     müflteri ile toplam mobil abo-  Fiery® XF sunucu teknolojileri ile yüksek kalitede  renkler, ince detaylar ve yük-
     ne say›s› 14.5 milyon oldu.   sek canl›l›k, gerçeklik  hissi veren bask› sonuçlar› sa¤l›yor.

      12 KobiEfor Mart 2014
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17