Page 38 - KobiEfor_Aralik_2014
P. 38
KAPAK
l 10 Kas›m 2014 tarihi itibar›yla 100 firman›n 111 markas›
®
TURQUALITY Program› kapsam›nda, 56 firman›n 58 markas›
ise Marka Program› kapsam›nda olmak üzere; toplam 167 fir-
man›n 169 markas› desteklenmektedir.
®
l ‹hracatç› Birlikleri’ne ait 12 Proje TURQUALITY Progra-
m› kapsam›nda desteklenmektedir. Projeler sektör tan›t›m›
esasl›d›r. Bu ba¤lamda ihracatç›n›n finansal olarak tek baflla-
r›na gerçeklefltiremeyece¤i pek çok faaliyet destekleniyor,
etkin bir tan›t›m yap›l›yor.
BigBrand KOB‹’lerin markalaflma sürecinde yan›nda
BigBrand, endüstriyel reklam ürünleri, dijital BigBrand Kurucu Orta¤› Volkan Çevik, Big-
çözümler ve iç mimari uygulama hizmetleri sunan Brand’in 2015 y›l› ve sonras›nda da emin ad›mlar-
kreatif ajans ve üretici olarak sektörde yerini alan la ilerlemeyi tercih etti¤ini söylüyor. Çevik, 2015’te
bir flirket. Nisan 2014 itibar›yla BigBrand ad›n› yurt çap›nda her sektörden, büyümeye, yenilen-
alan flirket, 10 y›ld›r sektörde faaliyet gösteriyor. meye ve markalaflma yolunda ilerlemeye odakla-
BigBrand Kurucu Orta¤› Aykut Bozkurt, nan KOB‹’lerle çal›flma hedeflerinin sözkonusu ol-
BigBrand markas›yla finans, hizmet ve perakende du¤unu anlat›yor: “Halihaz›rda Dubai gibi yurtd›fl›
sektörleri a¤›rl›kl› olmak üzere tüm sektörlerin lokasyonlara da hizmet sa¤layan BigBrand 2015
ihtiyaçlar›na özel çözümler sunduklar›n› söylüyor. y›l›nda da baflta Orta Asya ve Orta Do¤u ülkeleri
BigBrand, 360 derece hizmet anlay›fl›yla kreatif ifl- olmak üzere yurtd›fl› hizmetlerini de geniflletmeyi
lerden, uygulamaya, kurumsal kimlik oluflturma planlamakta. Bu konuda ald›¤›m›z baz› yat›r›m ve
çal›flmalar›ndan, dijital çözümlere, iç mimariden, ortakl›k tekliflerini de de¤erlendiriyoruz.”
promosyon ve bas›l› ifllere kadar çok genifl bir hiz- Volkan Çevik,“KOB‹’lerimizin bizlerin öneri ve
met yelpazesine sahip. Bozkurt, son olarak hava- deneyimlerimize güvenmeleri, bize ulaflmalar›, ih-
c›l›k/hizmet sektöründe faaliyet gösteren büyük tiyaçlar›n› paylaflmalar›, dan›flmanl›k ve destek is-
bir kurumun müflteri memnuniyeti ölçüm sistemi- temeleri bizler için çok de¤erli ve mutluluk verici-
ni oluflturmak üzere Push+Vote markal› ürünle- dir. BigBrand KOB‹’lerle uzun soluklu çal›flmalar
riyle dokunmatik dijital ekranlarla tüm sektörler- yapmak için sa¤lam bir bafllang›ç yapmaya haz›r.
de müflteri memnuniyetini ölçmek ve bu alanda BigBrand, kendini büyümeye, geliflime, markalafl-
iflgücü/zaman kayb›n› azaltmak için haz›rlad›klar› maya haz›r hisseden KOB‹’ler için kap›lar›n› ard›-
dikkat çekici çözümleri bulundu¤undan sözediyor. na kadar aç›k tutuyor” diye konufluyor.
Aykut Bozkurt, referanslar› ara-
s›nda uluslararas› ve ulusal flirket-
lerle birlikte birçok KOB‹’nin de ye- Volkan
Çevik
rald›¤›n› vurguluyor: “KOB‹’lerle
birlikte büyümeye yönelik sa¤lam
ve önemli ad›mlar att›k. KOB‹’lerin
bizim oluflturaca¤›m›z markalarla Aykut
Bozkurt
yat›r›mlar›n› ve yap›lar›n› büyütme-
leri, hedeflerine yenilerini katmala-
r›, bizim oluflturdu¤umuz bir marka
veya kurumsal kimlikle müflterile-
rine hitap etmeleri ve bu imajla ulu-
sal ve uluslararas› dev olmalar› bi-
zim de en büyük hayalimiz.”
38 KobiEfor Aral›k 2014