Page 38 - KobiEfor_Aralik_2014
P. 38

KAPAK



               l 10 Kas›m 2014 tarihi itibar›yla 100 firman›n 111 markas›
                       ®
            TURQUALITY Program› kapsam›nda, 56 firman›n 58 markas›
            ise Marka Program› kapsam›nda olmak üzere; toplam 167 fir-
            man›n 169 markas› desteklenmektedir.
                                                        ®
               l ‹hracatç› Birlikleri’ne ait 12 Proje TURQUALITY Progra-
            m› kapsam›nda desteklenmektedir. Projeler sektör tan›t›m›
            esasl›d›r. Bu ba¤lamda ihracatç›n›n finansal olarak tek baflla-
            r›na gerçeklefltiremeyece¤i pek çok faaliyet destekleniyor,
            etkin bir tan›t›m yap›l›yor.


















                      BigBrand KOB‹’lerin markalaflma sürecinde yan›nda

               BigBrand, endüstriyel reklam ürünleri, dijital  BigBrand Kurucu Orta¤› Volkan Çevik, Big-
             çözümler ve iç mimari uygulama hizmetleri sunan  Brand’in 2015 y›l› ve sonras›nda da emin ad›mlar-
             kreatif ajans ve üretici olarak sektörde yerini alan  la ilerlemeyi tercih etti¤ini söylüyor. Çevik, 2015’te
             bir flirket. Nisan 2014 itibar›yla BigBrand ad›n›  yurt çap›nda her sektörden, büyümeye, yenilen-
             alan flirket, 10 y›ld›r sektörde faaliyet gösteriyor.    meye ve markalaflma yolunda ilerlemeye odakla-
               BigBrand Kurucu Orta¤› Aykut Bozkurt,       nan KOB‹’lerle çal›flma hedeflerinin sözkonusu ol-
             BigBrand markas›yla finans, hizmet ve perakende  du¤unu anlat›yor: “Halihaz›rda Dubai gibi yurtd›fl›
             sektörleri a¤›rl›kl› olmak üzere tüm sektörlerin  lokasyonlara da hizmet sa¤layan BigBrand 2015
             ihtiyaçlar›na özel çözümler sunduklar›n› söylüyor.  y›l›nda da baflta Orta Asya ve Orta Do¤u ülkeleri
             BigBrand, 360 derece hizmet anlay›fl›yla kreatif ifl-  olmak üzere yurtd›fl› hizmetlerini de geniflletmeyi
             lerden, uygulamaya, kurumsal kimlik oluflturma  planlamakta. Bu konuda ald›¤›m›z baz› yat›r›m ve
             çal›flmalar›ndan, dijital çözümlere, iç mimariden,  ortakl›k tekliflerini de de¤erlendiriyoruz.”
             promosyon ve bas›l› ifllere kadar çok genifl bir hiz-  Volkan Çevik,“KOB‹’lerimizin bizlerin öneri ve
             met yelpazesine sahip. Bozkurt, son olarak hava-  deneyimlerimize güvenmeleri, bize ulaflmalar›, ih-
             c›l›k/hizmet sektöründe faaliyet gösteren büyük  tiyaçlar›n› paylaflmalar›, dan›flmanl›k ve destek is-
             bir kurumun müflteri memnuniyeti ölçüm sistemi-  temeleri bizler için çok de¤erli ve mutluluk verici-
             ni oluflturmak üzere Push+Vote markal› ürünle-  dir. BigBrand KOB‹’lerle uzun soluklu çal›flmalar
             riyle dokunmatik dijital ekranlarla tüm sektörler-  yapmak için sa¤lam bir bafllang›ç yapmaya haz›r.
             de müflteri memnuniyetini ölçmek ve bu alanda  BigBrand, kendini büyümeye, geliflime, markalafl-
             iflgücü/zaman kayb›n› azaltmak için haz›rlad›klar›  maya haz›r hisseden KOB‹’ler için kap›lar›n› ard›-
             dikkat çekici çözümleri bulundu¤undan sözediyor.  na kadar aç›k tutuyor” diye konufluyor.
               Aykut Bozkurt, referanslar› ara-
             s›nda uluslararas› ve ulusal flirket-
             lerle birlikte birçok KOB‹’nin de ye-         Volkan
                                                           Çevik
             rald›¤›n› vurguluyor: “KOB‹’lerle
             birlikte büyümeye yönelik sa¤lam
             ve önemli ad›mlar att›k. KOB‹’lerin
             bizim oluflturaca¤›m›z markalarla                                                  Aykut
                                                                                               Bozkurt
             yat›r›mlar›n› ve yap›lar›n› büyütme-
             leri, hedeflerine yenilerini katmala-
             r›, bizim oluflturdu¤umuz bir marka
             veya kurumsal kimlikle müflterile-
             rine hitap etmeleri ve bu imajla ulu-
             sal ve uluslararas› dev olmalar› bi-
             zim de en büyük hayalimiz.”


            38 KobiEfor Aral›k 2014
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43