Page 11 - KobiEfor_Ocak_2014
P. 11

36


                            AYIN KONU⁄U:
                Düzce Valisi Ali ‹hsan Su                                 R E K A B E T ‹ N  A K I L  G Ü C Ü

                                                                       Görüfller
                                                  130                  Yalç›n Sönmez/ Editör..............................9

                                                                       Hilmi Develi............................................34
                                                                       A.Hamdi Do¤an.......................................52
                                                                       Memifl Y›lmam.........................................86
                                                    Moda &             Turgay Biçer.......................................... 121
                                                  Kültür-Sanat         Gülsemin Gülo¤lu..................................128
                                                                       Kadri Demir...........................................134
                                                                       Haber&Tan›t›m
                                                                       Panorama................................................12
                                                                       KAPAK/ 2014’te Türkiye
                                                                       Ekonomisi Düflük Vites..........................20
                                                                       Gönül Kahvesi.........................................32
                                                                       Ay›n Konu¤u/
                                                                       Düzce Valisi Ali ‹hsan Su.......................36
                                                                       Marmara Grubu’nun
                                                                       Uluslararas› Faaliyetleri..........................38
                                                                       3.Teknogiriflim Zirvesi.............................42
                                                                       Avrasya ‹fladamlar› Forumu....................46
                                                                       Kabine De¤iflti........................................50
                                                                       Tüketici Kanunu Yenilendi......................53
                                                                       Finans/Garanti Bankas›...........................54
                                                                       TÜRKONFED 17’inci Giriflim
                                                                       ve ‹fl Dünyas› Zirvesi..............................57
          Rekabet gücümüz aç›s›ndan 2014 y›l›nda Türk giriflimci için   4.Uluslararas›
                                                                       Genç ‹fladamlar› Kongresi......................58
                                                                       ‹novita Sa¤l›k
           106                YAKIN KOB‹                               Giriflimcilerini Bekliyor............................60
                                                                       Ajans/Digitouch Performans
                               PAZARLARI                               Medya Grubu..........................................62
                                                                       Ekonomistlerden Görüfller......................64
                                                                       BALO ile ‹hracat›n
                                                                       Maliyeti Ucuzlayacak..............................68
                                         2014; Türkiye’nin
                                         ihracat› için “nurlu          Lojistik....................................................70
                                                                       Enerji.......................................................71
                                         ufuklar” vaadetmiyor          Destek-Teflvik..........................................72
                                         olsa bile d›fl                 Sektörler/2014 Y›l›nda Türkiye
                                         pazarlarda aran›rsa           Ekonomisini Tafl›yacak Güçler................78
                                         bulunacak imkanlar            Organize Sanayi Bölgeleri.......................88
                                         eksik olmayacak.              Pazar Ülkeler.........................................106
                                         Özellikle Türk KOB‹’leri      BAG‹AD’tan KOB‹’lere Can Suyu........... 112
                                                                       Reel Sektör............................................113
                                         ve giriflimcileri,             Yeni Teknoloji.......................................122
                                         rekabetçilikleri              Sosyal Sorumluluk................................124
                                         oran›nda birçok ülke          E¤itim/Üniversite-Sanayi.......................125
                                         pazarlar›nda kendileri        ‹stanbul Ayd›n Üniversitesi...................126
                                         için cazip imkanlar           Sa¤l›k-Sigorta........................................129
                                         bulabilirler. Lojistik        Moda&Kültür-Sanat..............................130
          avantajlar› nedeniyle komflu pazarlara öncelik                G›da/Turizm............................................131
                                                                       Emlak/Gayrimenkul............................... 132
          tan›yarak Türk ihraç ürünleri yönünden potansiyel            Oto Yaflam............................................133
          tafl›yan, bu nedenle odaklan›ld›¤›nda sonuç                   ‹nsan Kaynaklar›...................................135
          al›nabilecek d›fl pazarlardan yapt›¤›m›z seçmeleri            Uluslararas› Ticaret ve
          okurlar›m›z›n dikkatine sunuyoruz.                           ‹flbirli¤i Teklifleri...................................138

                                                                                      Ocak 2014 KobiEfor 11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16