Page 11 - KobiEfor_Ocak_2014
P. 11
36
AYIN KONU⁄U:
Düzce Valisi Ali ‹hsan Su R E K A B E T ‹ N A K I L G Ü C Ü
Görüfller
130 Yalç›n Sönmez/ Editör..............................9
Hilmi Develi............................................34
A.Hamdi Do¤an.......................................52
Memifl Y›lmam.........................................86
Moda & Turgay Biçer.......................................... 121
Kültür-Sanat Gülsemin Gülo¤lu..................................128
Kadri Demir...........................................134
Haber&Tan›t›m
Panorama................................................12
KAPAK/ 2014’te Türkiye
Ekonomisi Düflük Vites..........................20
Gönül Kahvesi.........................................32
Ay›n Konu¤u/
Düzce Valisi Ali ‹hsan Su.......................36
Marmara Grubu’nun
Uluslararas› Faaliyetleri..........................38
3.Teknogiriflim Zirvesi.............................42
Avrasya ‹fladamlar› Forumu....................46
Kabine De¤iflti........................................50
Tüketici Kanunu Yenilendi......................53
Finans/Garanti Bankas›...........................54
TÜRKONFED 17’inci Giriflim
ve ‹fl Dünyas› Zirvesi..............................57
Rekabet gücümüz aç›s›ndan 2014 y›l›nda Türk giriflimci için 4.Uluslararas›
Genç ‹fladamlar› Kongresi......................58
‹novita Sa¤l›k
106 YAKIN KOB‹ Giriflimcilerini Bekliyor............................60
Ajans/Digitouch Performans
PAZARLARI Medya Grubu..........................................62
Ekonomistlerden Görüfller......................64
BALO ile ‹hracat›n
Maliyeti Ucuzlayacak..............................68
2014; Türkiye’nin
ihracat› için “nurlu Lojistik....................................................70
Enerji.......................................................71
ufuklar” vaadetmiyor Destek-Teflvik..........................................72
olsa bile d›fl Sektörler/2014 Y›l›nda Türkiye
pazarlarda aran›rsa Ekonomisini Tafl›yacak Güçler................78
bulunacak imkanlar Organize Sanayi Bölgeleri.......................88
eksik olmayacak. Pazar Ülkeler.........................................106
Özellikle Türk KOB‹’leri BAG‹AD’tan KOB‹’lere Can Suyu........... 112
Reel Sektör............................................113
ve giriflimcileri, Yeni Teknoloji.......................................122
rekabetçilikleri Sosyal Sorumluluk................................124
oran›nda birçok ülke E¤itim/Üniversite-Sanayi.......................125
pazarlar›nda kendileri ‹stanbul Ayd›n Üniversitesi...................126
için cazip imkanlar Sa¤l›k-Sigorta........................................129
bulabilirler. Lojistik Moda&Kültür-Sanat..............................130
avantajlar› nedeniyle komflu pazarlara öncelik G›da/Turizm............................................131
Emlak/Gayrimenkul............................... 132
tan›yarak Türk ihraç ürünleri yönünden potansiyel Oto Yaflam............................................133
tafl›yan, bu nedenle odaklan›ld›¤›nda sonuç ‹nsan Kaynaklar›...................................135
al›nabilecek d›fl pazarlardan yapt›¤›m›z seçmeleri Uluslararas› Ticaret ve
okurlar›m›z›n dikkatine sunuyoruz. ‹flbirli¤i Teklifleri...................................138
Ocak 2014 KobiEfor 11