Page 12 - KobiEfor_Ocak_2013
P. 12
B‹L‹fi‹M PANORAMA
Turkcell Partner Program’da hedef inovasyon
Etkin ‘ifl ekosistemle-
ri’nden olan Turkcell
Partner Program, 21 ifl or-
ta¤›yla bafllad›¤› yolculu-
Özgür ‹leri
¤un 10. y›l›nda 200’ü afl-
Dell rekor büyümeyle k›n ifl orta¤› ve 10 bini
aflk›n istihdam rakam›na
yay›l›yor ulaflt›. 10 y›l önce birlikte
yola ç›k›lan ifl ortaklar›n›n
Türkiye’de iki y›lda bayi say›- ödüllendirildi¤i törende
s›n› 600’den 4000’e ç›karan konuflan Turkcell Genel
Dell, Anadolu’da hayata ge- Müdür Yard›mc›s› Koca-
çirdi¤i Paint Blue Projesi’yle, bafl: “Türkiye’de aç›k ino-
bu bölgede biliflim ürünleri- vasyon kavram›n› mobil
ne olan talebe cevap verme- iletiflim ve uygulamalara
nin yan›nda, talebi ifl ortak- Turcell getirdi. Hedefimiz
lar›na da yönlendirmeyi ifl ortaklar›m›zla birlikte
amaçl›yor. Dell Türkiye Kanal aç›k inovasyonu bilgi teknolojileri alan›na da yayarak Türkiye’nin rekabet gücü-
Müdürü Özgür ‹leri: “Marka- nü beraber art›rmak” dedi.
m›z geleneksel kanal dedi¤i-
miz ifl orta¤› a¤›nda oldukça
yo¤un ilgi görüyor” dedi.
GlassHouse Türkiye:
‘Yüzde yüz Türk Ülker Golf’un ERP ‹flletmeler için
flirketi’
seçimi: CANIAS ERP Netsis 7.0
Ülker Golf markas›n›n üreticisi Natura Netsis, gelifltirdi¤i yeni ürünü Net-
G›da, titiz bir araflt›rma sürecinden sis 7.0 ile Orta Do¤u - Do¤u Avrupa
sonra ERP projesinde CANIAS ERP ile ülkelerinde bölge liderli¤ini hedefli-
çal›flmaya karar verdi. Proje, Natura yor. fiirketlerde ayr› ayr› kullan›lan
G›da’n›n Bursa’daki fabrikas›nda ve kurumsal kaynak planlama (ERP),
Emre ‹stanbul ofisinde paralel olarak yürü- müflteri iliflkileri yönetimi (CRM), in-
Pekar tülecek. CANIAS ERP projesi, Üretim, san kaynaklar› yönetimi (‹K) ve ku-
Sat›fl, Sat›n alma, ‹hracat, ‹thalat, Ka- rumdan kuruma (B2B) e-ticaret uy-
Veri yedekleme ve tekillefltir- lite Kontrol, Muhasebe, ‹nsan Kay- gulamalar›n› tamamen bütünleflik
me pazar›n›n Türkiye’deki naklar›, Lojistik, Bak›m, Ar-Ge ve Pa- hale getiren Netsis 7.0, böylelikle
öncüsü GlassHouse Türkiye, zarlama departmanlar›n› kapsayacak bu süreçlerin entegrasyonu için faz-
y›l› büyük-küçük birçok ku- flekilde, tüm flirkette kullan›lan tek ladan çaba gösterilmesine gerek b›-
rumda hayata geçirdi¤i 200 çözüm haline getirilecek. rakm›yor.
yeni proje ve çal›flmalar›n-
dan dolay› lay›k bulundu¤u
2 özel ödül ile geride b›rak›-
yor. GlassHouse 2013’e “yüz- Medyasoft ve SAP Türkiye:
de yüz Türk flirketi” olarak ‹stihdam imkânl› SAP
giriyor. GlassHouse Türkiye
Genel Müdürü Emre Pekar, e¤itimleri
“Her ölçekteki kurum için Medyasoft, SAP Türkiye ile gelifltirdi¤i üc-
önemli bir konu haline gelen retli staj ve istihdam imkanl› yeni SAP da-
‘Bulut’ teknolojisi alan›nda n›flmanl›k e¤itimlerine bafll›yor. E¤itim so-
2013’te de, yapaca¤›m›z ba- nunda yap›lan s›navlarda baflar›l› olan
flar›l› çal›flmalar, hayata geçi- adaylar uluslararas› geçerlili¤e sahip ‘SAP
rece¤imiz önemli projeler ve Dan›flmanl›k’ sertifikas›yla gerek Türkiye’de
portföyümüze kataca¤›m›z gerekse yurtd›fl›nda ifl ve kariyer f›rsat› yaka-
yeni flirketlerle ‘Zirvedeki layabilecek; artan SAP projelerini yönetmekte
yaln›zl›¤›m›z’› sürdürece¤iz.”
istihdam edilecekler.
12 KobiEfor Ocak 2013