Page 12 - KobiEfor_Eylul_2012
P. 12

B‹L‹fi‹M PANORAMA




                                     Turkcell’in
                                     “‹flteKazan”d›ran

                                     indirimleri
                                                       Turkcell’in, marka ifl birlik-
                                                       leri sayesinde iflletmelere
                                                       ve çal›flanlar›na indirimler
                                                       sa¤layan ve ifl dünyas›na
                                           en çok kazand›ran program› olarak ünle-
                                     nen ‹flteKazan program› yenilendi. ‹flteKazan, 26
                                     markada yüzde 50’ye varan indirimler ve avan-
                                     tajl› f›rsatlar sunuyor. Turkcell Kurumsal Pazarla-
                                     ma ve Sat›fltan Sorumlu Genel Müdür Yard›mc›s›
                                     Selen Kocabafl, “‹ki y›lda kurumsal müflterilerimi-  Selen Kocabafl
                                     ze bu sayede 20 milyon TL kazand›rd›k” dedi.
       M. Bu¤ra Koyuncu


        LOGO Yaz›l›m:
        Yüzde 76’l›k rekor
        büyüme                                                           NComputing:
                                     Türk Telekom’dan
       Türkiye’nin en büyük ba¤›m-                                       Thin client sat›fl›n›
       s›z yaz›l›m kuruluflu LOGO     ücretsiz 444’lü hat                 bafllatt›
       Yaz›l›m, 2012 y›l›n›n ilk yar›s›-  Türk Telekom, özel servis numaras›
       n›, konsolide net sat›fl gelir-  olan 444’lü hatlar› sivil toplum kuru-  NComputing, Citrix için dizayn
       lerini yüzde 76 oran›nda bü-  lufllar›na (STK) eriflim kolayl›¤› sa¤-  edilmifl, HDX  deneyimini su-
       yüterek, toplam 21.624.365   lamas› aç›s›ndan ücretsiz olarak su-  nan thin client’lar›n sat›fl›na
       TL ciro ile kapatt›. LOGO Ya-  nuyor. Kamu yarar›na çal›flan dernek  bafllad›.  Mevcut HDX destek-
       z›l›m ‹cra Kurulu Baflkan› M.  statüsü tafl›yan STK’lar kampanya-   li thin client ’lar veya PC’lerin
       Bu¤ra Koyuncu, “Oluflturdu-   dan yararlanabilecek. Özel servis    maliyetinin
       ¤umuz büyüme stratejisi ve   numaras› olarak kullan›lan 444’lü    3 te 1’i fi-
       buna ba¤l› faaliyetlerimizin  hatlar için eriflim numaras› ücreti,  yatla su-
       sonuç verdi¤ini görmekten    ba¤lant› ve yönlendirme ücretleri al-  nulan  N-
       mutluyuz” dedi.              madan hizmet sunacak olan Türk       serisi ci-
                                    Telekom, bu uygulama ile kamu ya-    hazlar; Citrix platformlar›n› özellikle
                                    rar›na hizmet sunan STK’lar›n daha   zengin multimedya deneyimi ve 5
                                    kolay eriflilebilece¤i bir platform   watt ’tan daha az elektrik tüketimi
                                    oluflturmay› hedefliyor.              ile desteklemektedir.

       Mobilera:
       En baflar›l› KOB‹                                       Yenibiris.com:
       TÜB‹TAK Mobilera’y› tekno-                             Sosyal medya’da kimlikleri
       loji ve yenilik alan›nda yapt›-                        yeniliyor
       ¤› çal›flmalar nedeniyle Tür-
       kiye’nin en baflar›l› KOB‹’si                          Yenibiris.com’un Turkcell Global Bilgi ortakl›¤› ile
       olarak gösterdi. Mobilera                             verdi¤i yeni hizmeti “Sosyal Medya Yönetimi ve
       CTO’su Zeynep Sar›lar “Özel-                          ‹flveren Markas› Paketi” kurumlar›n yeni dünya-
       likle araflt›rma projelerine                           n›n gücü olarak tan›mlanan sosyal medyadaki
       ayr› bir ilgi duyuyoruz. Ülke-                        kimliklerini yeniden infla ederek, güçlü bir iflve-
       mizi yurtd›fl›nda da baflar›l›                          ren markas› oluflturmalar›n› sa¤l›yor. Yenibi-
       projelerle temsil etmek için                          ris.com Genel Koordinatörü Burçak Pak Y›lmaz,
       çaba sarf ediyoruz. ‹fllerin                           hizmeti flu flekilde aç›klad›: “fiirketlerin sosyal
       ilklerini ve yenisini yapmak-                         medya hesaplar› uzmanlar taraf›ndan yönetilecek
       tan hofllan›yoruz. Bunun yo-                           ve iflveren marka imajlar› sosyal medya ile uyum-
                                                     Burçak
       lu da inovasyondan geçiyor”                Pak Y›lmaz  lu hale getirilecek. Firmalar›n bilinirlikleri en üst
       dedi.                                                 seviyeye ç›kacak.”
       12 KobiEfor Eylül 2012
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17