Page 12 - KobiEfor_Nisan_2012
P. 12

B‹L‹fi‹M PANORAMA




                                     Brand Love Toshiba

                                    Tüketici ve marka aras›ndaki iliflkiyi ölçmek
                                    için Hora ‹nternet Yay›nc›l›¤› Araflt›rma ve Da-
                                    n›flmanl›k fiirketi taraf›ndan gerçeklefltirilen
       ‹hsan Tafler
                                    Brand Love anketinde televizyon segmentinde
       Autodesk'in yaz›l›m          Toshiba, 82.1 puan alarak  lider oldu. Ankete
                                    kat›lan kiflilerden en çok kulland›klar› markay›
       çözümleri Medyasoft          esas almalar› istendi ve dolay›s› ile  pazar pa-
       ile Türkiye'de               y›, hat›rlatma, kullan›m al›flkanl›¤› gibi etken-
                                    lerden ar›nd›r›larak direkt tüketici ve marka
       Autodesk’in genel tasar›m,   iliflkisi ölçüldü.
       medya ve e¤lence alan›ndaki
       ürünlerinin Türkiye distribü-
       törlü¤ünü yürüten Medya-     Xerox: Bask› yaz›l›m›
       soft, Autodesk’in tüm ürün-
       lerinin Türkiye distrübütörü  ücretsiz
       olmaya hak kazand›. Medya-
       soft Genel Müdürü ‹hsan Ta-  Xerox PrintBack adl› yaz›l›m çözümünü
       fler, Autodesk’in eflsiz çö-   herkese ücretsiz sunuyor. Yaz›l›m›,
       zümlerini her ölçekteki flir-  MAC ya da PC ba¤lant›l› yaz›c›lara,
       ketle buluflturup, üretim sü-  Apple iOS ve Android sistemli her tür-
       reçlerini h›zland›racaklar›n›  lü ak›ll› telefon ve tabletten ba¤lanarak  OKI’den
       belirtti.                    bask› al›nmas›n› sa¤l›yor. Xerox Print-
                                    Back yaz›l›m›; Dropbox bulut uygula-  çevreci ad›mlar
                                    mas› veya GMail, Yahoo gibi posta ad-
                                    resleri üzerinden istedi¤iniz herhangi  Japon Teknoloji flirketi OKI, öncüsü
                                    bir foto¤raf›n veya metin dosyas›n›n,  oldu¤u LED teknolojisi ile sa¤lam,
                                    ak›ll› cihaz›n›z ile bas›lmas›n› sa¤l›yor.   enerji tasarruflu, uzun ömürlü ürünler
                                                                         gelifltirerek, karbon kredisi alarak
                                                                         çevreye katk›da bulunuyor. OKI sat›n
                                                                         ald›¤› kredi ile temiz enerji projeleri-
                                                                         ne destek veriyor. OKI’nin yeni Eco
                                                                         serisinde ar›za yapma aral›¤› 25 bin
                                                                         çal›flma saatine kadar uzuyor, bu
                                                                         ürünlerde bulunan “Derin Uyku”
                                                                         fonksiyonu ise bekleme (Standby)
                                                                         konumunda enerji tüketimini s›f›ra
                                                                         yak›n bir konuma getiriyor.



                                    Turkcell’den ‘kitap’ gibi hizmet

                                    Turkcell, Kanyon’daki Turkcell Ma¤aza-
                                    s›n› yenileyerek, uygulad›¤› yeni ma¤a-
       TTNET ‘‹flyerim               za konseptiyle müflteri deneyimi ve ile-
       Paketleri’                   tiflim perakendecili¤inde ç›tay› bir üst
                                    basama¤a yükseltti. Müflteri dostu ma-
       TTNET, ‘‹flyerim Paketleri’nde  ¤azac›l›k anlay›fl›yla tasarlanan ma¤a-
       iki kampanya bafllatt›:       za; hem müflterilerin, hem de yurtd›-
       a) ‘12 Ay ‹ndirim’           fl›ndaki dev teknoloji flirketlerinin yo-
       b) ‘24 ay Sabit Fiyat’.      ¤un ilgisi ile karfl›land›. Turkcell Genel
       ‹flyerleri böylece TTNET ‹flye-  Müdür Yard›mc›s› Hulusi Acar, “Yeni
       rim Paketleri’ni indirimli fi-  konsept ve müflteriye yönelik özel uy-
       yatlarla kullanma avantaj›na  gulamalar›m›zla Türkiye’de iletiflim
       sahip olacak. TTNET, ‘‹flye-  teknolojileri ma¤azac›l›¤›nda rol model
       rim Paketleri’ni küçük ifllet-  olaca¤›z” dedi. Ayr›ca Turkcell, sektörde yine bir ilki gerçeklefltirerek haz›rlad›-
       meler için gelifltirdi. Kam-  ¤› “Hizmet ve Sat›fl Modeli Kitab›” ile Türkiye’nin dört bir yan›nda, ayn› kalite-
       panyalar y›l sonuna kadar    de hizmet standard› sa¤lamak için, müflterilerin ma¤azadan girdi¤i andan ç›kt›-
       sürecek.                     ¤› ana kadar tüm ad›mlar› belirledi.

       12 KobiEfor Nisan 2012
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17