Page 12 - KobiEfor_Nisan_2012
P. 12
B‹L‹fi‹M PANORAMA
Brand Love Toshiba
Tüketici ve marka aras›ndaki iliflkiyi ölçmek
için Hora ‹nternet Yay›nc›l›¤› Araflt›rma ve Da-
n›flmanl›k fiirketi taraf›ndan gerçeklefltirilen
‹hsan Tafler
Brand Love anketinde televizyon segmentinde
Autodesk'in yaz›l›m Toshiba, 82.1 puan alarak lider oldu. Ankete
kat›lan kiflilerden en çok kulland›klar› markay›
çözümleri Medyasoft esas almalar› istendi ve dolay›s› ile pazar pa-
ile Türkiye'de y›, hat›rlatma, kullan›m al›flkanl›¤› gibi etken-
lerden ar›nd›r›larak direkt tüketici ve marka
Autodesk’in genel tasar›m, iliflkisi ölçüldü.
medya ve e¤lence alan›ndaki
ürünlerinin Türkiye distribü-
törlü¤ünü yürüten Medya- Xerox: Bask› yaz›l›m›
soft, Autodesk’in tüm ürün-
lerinin Türkiye distrübütörü ücretsiz
olmaya hak kazand›. Medya-
soft Genel Müdürü ‹hsan Ta- Xerox PrintBack adl› yaz›l›m çözümünü
fler, Autodesk’in eflsiz çö- herkese ücretsiz sunuyor. Yaz›l›m›,
zümlerini her ölçekteki flir- MAC ya da PC ba¤lant›l› yaz›c›lara,
ketle buluflturup, üretim sü- Apple iOS ve Android sistemli her tür-
reçlerini h›zland›racaklar›n› lü ak›ll› telefon ve tabletten ba¤lanarak OKI’den
belirtti. bask› al›nmas›n› sa¤l›yor. Xerox Print-
Back yaz›l›m›; Dropbox bulut uygula- çevreci ad›mlar
mas› veya GMail, Yahoo gibi posta ad-
resleri üzerinden istedi¤iniz herhangi Japon Teknoloji flirketi OKI, öncüsü
bir foto¤raf›n veya metin dosyas›n›n, oldu¤u LED teknolojisi ile sa¤lam,
ak›ll› cihaz›n›z ile bas›lmas›n› sa¤l›yor. enerji tasarruflu, uzun ömürlü ürünler
gelifltirerek, karbon kredisi alarak
çevreye katk›da bulunuyor. OKI sat›n
ald›¤› kredi ile temiz enerji projeleri-
ne destek veriyor. OKI’nin yeni Eco
serisinde ar›za yapma aral›¤› 25 bin
çal›flma saatine kadar uzuyor, bu
ürünlerde bulunan “Derin Uyku”
fonksiyonu ise bekleme (Standby)
konumunda enerji tüketimini s›f›ra
yak›n bir konuma getiriyor.
Turkcell’den ‘kitap’ gibi hizmet
Turkcell, Kanyon’daki Turkcell Ma¤aza-
s›n› yenileyerek, uygulad›¤› yeni ma¤a-
TTNET ‘‹flyerim za konseptiyle müflteri deneyimi ve ile-
Paketleri’ tiflim perakendecili¤inde ç›tay› bir üst
basama¤a yükseltti. Müflteri dostu ma-
TTNET, ‘‹flyerim Paketleri’nde ¤azac›l›k anlay›fl›yla tasarlanan ma¤a-
iki kampanya bafllatt›: za; hem müflterilerin, hem de yurtd›-
a) ‘12 Ay ‹ndirim’ fl›ndaki dev teknoloji flirketlerinin yo-
b) ‘24 ay Sabit Fiyat’. ¤un ilgisi ile karfl›land›. Turkcell Genel
‹flyerleri böylece TTNET ‹flye- Müdür Yard›mc›s› Hulusi Acar, “Yeni
rim Paketleri’ni indirimli fi- konsept ve müflteriye yönelik özel uy-
yatlarla kullanma avantaj›na gulamalar›m›zla Türkiye’de iletiflim
sahip olacak. TTNET, ‘‹flye- teknolojileri ma¤azac›l›¤›nda rol model
rim Paketleri’ni küçük ifllet- olaca¤›z” dedi. Ayr›ca Turkcell, sektörde yine bir ilki gerçeklefltirerek haz›rlad›-
meler için gelifltirdi. Kam- ¤› “Hizmet ve Sat›fl Modeli Kitab›” ile Türkiye’nin dört bir yan›nda, ayn› kalite-
panyalar y›l sonuna kadar de hizmet standard› sa¤lamak için, müflterilerin ma¤azadan girdi¤i andan ç›kt›-
sürecek. ¤› ana kadar tüm ad›mlar› belirledi.
12 KobiEfor Nisan 2012