Page 13 - KobiEfor_Eylul_2011
P. 13

B‹L‹fi‹M PANORAMA



                                                    Xerox, Renkleri Yorumlad›

                                                     Xerox, renkli doküman kullan›m›n›n ifl sonuçlar›-
                                                      na etkisini ortaya koyan bir aç›klama yay›nla-
                                                       d›. Xerox’a dan›flmanl›k veren ünlü Renk Psi-
                                                       kolo¤u Jill Morton’a göre, do¤ru renk kulla-
       Avea’y› Arayan›n                                n›m›, flirketlerin gelirlerini art›rmas›nda çok
       Kimli¤i Sesinde Gizli                         önemli bir unsur haline gelebiliyor. ‹fl doküman-
                                                lar›nda rengi kullan›rken, hangi rengin hangi k›s›mda kullan›-
       Avea, Türkçe ses teknolojileri          laca¤›na dikkat etmek gerekiyor. Örne¤in k›rm›z› dikkat çekici bir
       alan›nda dünyan›n en gelifl-           renk oldu¤undan, k›rm›z› renkteki kelimeler ve flekiller okuyucunun
       mifl teknolojilerini sunan Ses-        dikkatini ilk çeken k›s›m oluyor. Mavi ile yaz›lm›fl yaz›lar ise, okuyu-
       tek ile birlikte hayata geçirdi-    cular›n en fazla ak›llar›nda tutabildikleri yerler olarak öne ç›k›yor. Yeflil
       ¤i projeyle cep telefonu müfl-     renk sakinlefltirici oldu¤undan, olumsuz bir noktay› yazarken kullan›lma-
       terilerine daha yüksek gü-       s›n›n yararl› olaca¤› düflünülüyor.
       venlik seviyesinde ifllem yap-
       ma olana¤› sunuyor. Ses-
       tek’in gerçek zamanl› olarak                                      TurkNet Tasarruf
       ses do¤rulamas› yapan GVZ
       Voice Verification teknolojisi-                                   Paketlerini Aç›klad›
       nin kullan›ld›¤› proje, Avea
       Ça¤r› Merkezi’ni arayan cep                                                        TurkNet’in Sabit
       telefonu kullan›c›s›n›n kim ol-                                                    Telefon Hizmeti
       du¤unu sesinden anl›yor.      THY Nexum El Ele                                     flehiriçi, flehirle-
       Sestek CEO’su Prof. Dr. M.                                                         raras›, uluslarara-
       Levent Arslan, Türkçe ses     Nexum THY kabin ekibine yönelik ola-                 s› ve GSM de da-
       teknolojileri alan›nda dünya-  rak haz›rlad›¤› özel sosyal paylafl›m                hil olmak üzere
       n›n en geliflmifl çözümlerini   platformu  Crewrest’in  ard›ndan                     tüm aramalar›n
       sunduklar›n› söyledi.         THY’nin bilet sat›fl ve rezervasyon por-              ucuza yap›labil-
                                     tal› ile ilgili projesini de tamamlad›.              mesini sa¤l›yor.
                                     THY’nin dünyan›n dört bir yan›ndaki bi-              Tek bir dilekçe
                                     let sat›fl ofis ve call center personelinin           ile baflvurulabi-
                                     kulland›¤› portal›n tasar›m›, menü yap›-             len TurkNet Sabit
                                     s› de¤ifltirildi. Tüm sayfalar standart ha-           Telefon Hizmeti
       KoçSistem Avaya’n›n           le getirilerek ifllem ad›mlar› azalt›ld›.             ile kullan›c›lar›n
       Çözüm Orta¤›                  Farkl› birimlerin talepleri al›narak olufl-           hiçbir ek numara
                                     turulan yeni portal sayesinde her biri-  çevirmesine ya da ek bir cihaz kul-
       KoçSistem, kurumlara yöne-    min kullan›m›na uygun tek bir sistem  lanmas›na gerek kalm›yor. Turk-
       lik iletiflim a¤› sistemleri, uy-  oluflturuldu. Kullan›c› dostu, sade tasa-  Net’in aç›klad›¤› tasarruf paketleri
       gulamalar› ve hizmetleri ala-  r›m ile birlikte ekran görüntülerinin ta-  ile kullan›c›lar, art›k kendi ihtiyaçla-
       n›nda dünyan›n önde gelen     mam› yenilendi. Azalt›lan ifllem ad›m-  r›na göre seçecekleri 500, 750,
       flirketlerinden Avaya  ile ifl  lar›, eklenen k›sa yollar, uyar› ve yön-  1000, 1.500, 3.000, 5.000, 10.000 ve
       ortakl›¤›n› en üst seviyeye ta-  lendirme mesajlar›, görsel ikonlar ile  20.000 dakika paket  tarifeleri saye-
       fl›may› baflard›. 2008 y›l›nda,  birlikte istenilen bilgiye h›zl› ve kolay  sinde sabit telefon giderlerini daha
       Avaya ECG (Enterprise Com-    ulafl›lmas› sa¤land›.                 da düflürebiliyor.
       munications Group) Gold Çö-
       züm Orta¤› sertifikas›n› ala-  Canon’dan ‹ddial› Foto¤raf Makinesi
       rak bir ilke imza atm›fl olan
       KoçSistem, “Platinum Part-    Canon; IXUS 115 HS ile düflük ›fl›kta foto¤raf çekme imkan› sunuyor. Canon’un
       ner” sertifikas›n› alarak Ava-  HS sistemiyle donat›lan IXUS 115 HS, her türlü çekim kofluluna uyum sa¤l›yor.
       ya’n›n en yüksek dereceli çö-  IXUS 115 HS ince metal gövdesi ve Canon
       züm orta¤› olma unvan›n›n     imzas› tafl›yan tarz›yla birbirinden canl›
       sahibi oldu. KoçSistem serti-  dört renkteki tasar›m› ile fark yarat›yor.
       fika ile kurumsal müflterileri-  Bulan›k, grenli ve ayr›nt›da zay›f görüntü-
       nin Ça¤r› Merkezi gibi kritik  lere neden olan yar› karanl›k ortamlarda
       operasyonlar›n›n yan› s›ra    bile HS Sistemi sayesinde, flafl kullanmak
       kurumsal iletiflim altyap›s›   zorunda kalmadan net ve do¤al görü-
       (PBX) ve tümleflik iletiflim    nümlü çekimler elde edilen ürün, 32 fark-
       alanlar›ndaki ihtiyaçlar›n› da  l› sahneyi otomatik olarak tespit edebilen
       etkin ve kusursuz bir flekilde  ve gereken tüm ayarlar› yapabilen Ak›ll›
       karfl›layabildi¤ini ispatlad›.  Otomatik moda sahip.

       14 KobiEfor Eylül 2011
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18