Page 22 - KobiEfor_Nisan_2011
P. 22

KAPAK




                                               VII. KOB‹ Zirvesi

            TÜRK‹YE DE⁄‹fiT‹RD‹⁄‹




                KOB‹’LERLE DE⁄‹fi‹R








































                    7. KOB‹ Zirvesi TOSYÖV, KOSGEB, TOBB, ‹TO iflbirli¤iyle
                ‹fl Bankas›’n›n ana; KobiEfor, Hürriyet ve Milliyet’in de medya
            sponsorlu¤unda “KOB‹’ler ‹çin Rekabetçi Stratejiler ve Uluslararas›
                ‹flbirli¤i ‹mkanlar›” ana temas›yla, etkin ve genifl bir kurumsal

                                 kat›l›mla ‹stanbul’da gerçeklefltirildi.
           Y       eni stratejik tercihlerle yüz yüze gelen  önerdi. Yeni Türk Ticaret Kanunu’nun KOB‹’lerin
                                                            kurumsallaflmas› için uygun bir çerçeve yaratt›¤›n›
                   Türkiye’nin sürdürülebilir kalk›nma sorun-
                   lar›na KOB‹’ler aç›s›ndan çözüm üreten 7.
                                                            da gören 7. KOB‹ Zirvesi’nin iki gün süren düzeyli
                                                            ve derinlikli faaliyeti a¤›rl›kl› olarak giriflimcili¤in
                   KOB‹ Zirvesi, dünya ve Türkiye ekonomi-
                   sinin köklü bir de¤iflim geçirmekte oldu¤u
           saptamas›ndan hareketle bu de¤iflimin KOB‹’lerle  yükseltilmesi noktas›nda odakland›. Rekabetçili¤in
                                                            ancak küresel pazarlarda kazan›laca¤›n›, halen 45-
           olabilece¤ini belirledi. “De¤iflim”i, dünyadaki üre-  50 bin civar›nda olan ihracatç› KOB‹ say›s›n› 100
           tim ekonomilerinin geliflmifl ülkeler aleyhine ve ge-  bine ç›karmakla Türkiye’nin dayan›kl› bir ekonomik
           liflmekte olan ülkeler lehine yer de¤ifltirme yöneli-  ve sosyal yap› kazanaca¤›n› vurgulayan Zirve, bu
           mi olarak tan›mlayan 7. KOB‹ Zirvesi, Türkiye’nin  perspektifin, KOB‹’leri de de¤ifltiren genifl bir ku-
           bu de¤iflim sürecine KOB‹ temelli yüksek tedarikçi  rumsal de¤iflimle somutluk kazanabilece¤inin alt›-
           özelli¤iyle kat›lmas› gerekti¤ini, bu nedenle KO-  n› çizdi.
           B‹’ler üzerinde, Ar-Ge ve inovasyona dayal› kap-   Zirve’yi okurlar›m›za kapak  konusu olarak sun-
           saml› bir eylem plan›n›n uygulamaya konmas›n›    may›, de¤erli bir hizmet addediyoruz.

            20 KobiEfor Nisan 2011
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27