Page 18 - KobiEfor_Mart_2011
P. 18

fi‹RKET PANORAMA




                                     Duravit banyoya
                                     sihir yapt›

                                     Dünyada 80 ülkede faaliyet gösteren, Türkiye’de ise
                                     ‹stanbul Tuzla’da fabrikas› bulunan Duravit yeni
                                     banyo serilerinin ve projelerinin ilk tan›t›m›n› yapt›.
       Sofradaki zarafet;            Banyo sektörünün güçlü markas› Duravit, Alman-
                                     ya’daki Yönetim ve Tasar›m merkezi Design Cen-
       “Emsan Mirage”                ter’da yapt›¤› toplant›da 17 ürün serisi ve 70’in üze-

       Sofralar›n mimar› Emsan’›n,   rinde zengin ürün alt gruplar›n›, banyoda “‹flte sihir”
       fl›kl›¤›na özen gösteren kad›n-  slogan›yla tan›tt›. Duravit CEO’su Franz Kook, “Du-
       lar için tasarlad›¤› Mirage ça-  ravit her zaman en yüksek kalite ve en yüksek ta-
       tal-kafl›k-b›çak seti, sofralara  sar›m ürünleri ile banyolara sihir katacak” dedi. Du-
       sadelikten gelen bir zarafet  ravit Türkiye Genel Müdürü Müfit Ülke ise yeni seri-
       katacak. Ürünleriyle mutfakla-  lerin Türkiye’deki tan›t›m›n›n 2-6 Mart 2011 tarihle-
       ra ifllevselli¤i ve teknolojiyi  rinde ‹stanbul’da yap›laca¤›n› söyledi.
       getiren Emsan, özel ve fl›k ta-
       sar›mlar›yla sofralar› da adeta                                   Yap› Kredi’ye EBRD’den
       bir sanat eserine dönüfltür-
       meye devam ediyor. Sevdik-                                        30 milyon Euro kredi
       lerini özenli sofralarda a¤›rla-                                  Yap› Kredi ve Avrupa ‹mar ve Kalk›n-
       mak isteyenler için oluflturu-                                     ma Bankas› (EBRD), mikro, küçük ve
       lan 91 parça Mirage çatal-ka-                                     orta ölçekli iflletmelerin finansman›-
       fl›k-b›çak seti, estetik ve fl›k                                    na yönelik 30 milyon Euro tutar›nda,
       sand›¤› içerisinde keyifli sof-                                   befl y›l vadeli kredi anlaflmas› imza-
       ralara modern ve zarif çizgile-  125 y›ll›k deneyim               lad›. Küçük ve orta ölçekli iflletmeler
       riyle fl›kl›k katacak.                                             için tahsis edilen kredi tar›m sektö-
                                     Mercedes-Benz otomobilin do¤uflu-
                                     nun 125. y›ldönümü. Mercedes-Benz,  ründeki firmalara kulland›r›lacak. Ya-
                                                                         p› Kredi Perakende Bankac›l›ktan So-
       Bosch: Gürcan                 günümüzde binek otomobilleri, hafif  rumlu Genel Müdür Yard›mc›s› Nazan
       Karakafl dünya ismi            ticari araçlar›, otobüsleri ve kamyonla-  Somer, mikro ve küçük ölçekli tar›m-
                                     r› içeren genifl ürün portföyüyle birçok
                                     araç türünü bünyesinde bar›nd›r›yor.  sal iflletmelere kredi deste¤i sunarak
                   Bosch’un Auto-    125 y›ld›r motor teknolojisinde lider  özel giriflimlerin geliflmesine katk›y›
                   motive After-     olan Mercedes-Benz, az yak›t tüketen,  hedeflediklerini söyledi.
                   market (sat›fl     sessiz-çal›flan, yüksek torklu ve yük-
                   sonras›) ‹flko-    sek verimli CDI motorlar› ile güçlendi-
                   lu’nun Alman-     rilmifl modeller sunuyor. 2010 y›l›nda
                   ya merkezinde,    en fazla yeni patent uygulamas›yla
                   K›demli Bafl-      öncü olan Mercedes Benz’in, say›lar›
                   kan Yard›mc›s›    2070‘in üzerinde olan yeni patent
                   olarak görev      baflvurular›n›n yar›s›ndan fazlas› “ye-
                   yapan Gürcan      flil” teknolojiyle ilgili iken yüzde 35’i
                   Karakafl, eko-     de sürüfl sistemleri konusunda.
                   nomi gazetesi
                   Handelsblatt
                   taraf›ndan, Al-   GROHE’den çevre dostu teknolojiler
       manya’daki DAX 30’da yer
       alan flirketleri yönetmeye                         GROHE, do¤al kaynaklar›n korunmas›na yönelik sürdürü-
       aday 100 kifliden biri olarak                      len çal›flmalara su ve enerji tasarrufu sa¤layan etkili ürün-
       seçildi. Dünya çap›nda oto-                       ler gelifltirerek destek oluyor. GROHE’nin su tasarrufu sa¤-
       motiv yedek parça sat›fl or-                       layan teknolojisi GROHE EcoJoy™ özelli¤i, ürünün perfor-
       ganizasyonunun ve 14 binin                        mans düzeyini düflürmeden ve tasar›m›n› etkilemeden su
       üzerinde Bosch servis istas-                      ak›fl›n›n s›n›rland›r›lmas›n› ve su tüketiminin azalt›lmas›n›
       yonunun yönetiminden so-                          sa¤l›yor. Green Good Design ödüllü Rainshower® Serisi,
       rumlu olan 45 yafl›ndaki Ka-                                bu yaklafl›m›n en son örne¤i. GROHE termos-
       rakafl; Bosch bünyesinde ya-                                 tatik bataryalar› ve dufl sistemlerinde bulunan
       banc› kökenli yöneticiler ara-                              EcoButton, suyun ak›fl fliddetinin art›r›l›p
       s›nda, en üst düzeydeki isim-                                azalt›lmas›n› sa¤layarak, su tasarrufu elde
       lerden biri olarak yer al›yor.                               edilmesine yard›mc› oluyor.

       18 KobiEfor Mart 2011
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23