Page 14 - KobiEfor_Mart_2011
P. 14

B‹L‹fi‹M PANORAMA



                                          Superonline’›n kampanyas›na çifte sevinç


                                               Türkiye’de ilk kez evlere kadar fiber inter-
                                                net hizmeti sunan Superonline’›n “Kay-
                                                 bedecek Zaman Yok!” kampanyas›na
                                                özel haz›rlanan web sitesi, dünyan›n en
       Rusya ile sabit                             prestijli interaktif yar›flmalar›ndan In-
                                                     teractive Media Awards’›n Teleko-
       telefon görüflmeleri                           münikasyon kategorisinde “Üstün
       iki kat›na ç›kt›                             Baflar›” ödülü kazand›.  Ayr›ca kam-
                                                    panya çekilifline kat›larak kazanan talihliler de dünyan›n en h›z-
       Türkiye-Rusya aras›nda tele-                    l› flehri New York’ta geçirecekleri tatil için yola ç›kt›. Talihli,
       fon görüflmeleri artt›. Turknet                   New York tatili s›ras›nda, özel rehberleri eflli¤inde, Manhat-
       verilerine göre, 2009 y›l› so-                   tan, Birleflmifl Milletler Binas›, Madison Square, Rockfeller
       nunda 500 bin civar›nda olan                     Center, Dünya Ticaret Merkezi, Times Meydan› ve Central
       dakika say›s›n›n 2010 sonun-                     Park gibi flehrin en önemli yerlerini ziyaret etme f›rsat› bu-
       da 1 milyona yaklaflt›. 2010                      lacak, ayr›ca kendileri için düzenlenecek Çin ve ‹talyan ma-
       y›l›nda en çok görüflme yap›-                     hallelerini de gezecek.
       lan ülkeler Almanya, Rusya,
       Azerbaycan, Ukrayna, ‹ngilte-
       re, ‹ran, Fransa, ‹talya, Bulga-                                   Xerox’tan renkli ve
       ristan ve ABD olarak s›ralan-
       d›. Telefon görüflmelerini                                          çevreci yaz›c›lar
       TurkNet’in sundu¤u sabit te-  Fujitsu ve Oracle                    Xerox, orta ve bü-
       lefon hizmeti (TurkNet STH)   iflbirliklerini güçlendirdi           yük ölçekli ofisler
       üzerinden yapan aboneler,                                          için yeni renkli ve çok
       yurtd›fl› aramalar›nda yüzde 5  Fujitsu ve Oracle uzun y›llara dayanan  fonksiyonlu ofis ürün-
       tasarruf sa¤l›yor, ayr›ca di¤er  ortakl›klar›n›, SPARC gelifltirme, yeni  leri Xerox WorkCentre
       yönlere aramalarda s›ras›yla  ürün da¤›t›m anlaflmas› ve ortak mü-  7545/7556’y› piyasaya
       flehir içinde yüzde 55, flehirle-  hendislik, pazarlama ve sat›fl iflbirli¤iy-  sundu. Yüzde 20 daha
       raras›nda yüzde 47, GSM ara-  le güçlendirdiklerini aç›klad›. Oracle ve  düflük s›cakl›kta h›zla eri-
       malar›nda yüzde 24’e varan    Fujitsu ortak mühendislikle Oracle yaz›-  yen kimyasal tonere sahip olan Xerox
       oranlarda tasarruf ediyorlar
                                     l›mlar›n›n Fujitsu ürünleriyle en opti-  WorkCentre 7545/7556, normal tara-
                                     mum flekilde çal›flmalar›n› sa¤lamak   y›c›lardan üçte bir oran›nda daha az
                IFS “‹nflaat          üzere beraber çal›flacaklar›n› aç›klayan  enerji harc›yor. 1200 x 2400 dpi bas-
                Günü”                Oracle CEO’su Larry Ellison, Oracle ve  k› çözünürlü¤ü ile s›n›f›ndaki ürünler
                                                                          aras›nda en yüksek görüntü kalitesini
                                     Fujitsu sat›fl ekiplerince SPARC Enter-
                bafll›yor             prise sunucular›n›n sat›fl›nda beraber  sa¤l›yor. Xerox WorkCentre 7545, da-
                                     olacaklar. Fujitsu, Oracle portföyü dahi-  kikada 45 sayfa renkli, 45 sayfa siyah
                ERP Uzman› Ta-
       ner Akkafl’›n verdi¤i bilgiye  linde tüm Oracle ürünlerinin tekrar sat›fl  beyaz ç›kt› al›yor. Xerox WorkCentre
       göre IFS’nin büyüyen iflletme-  ve da¤›t›m hakk› için Oracle ‹fl Orta¤›  7556 ise dakikada 50 sayfa renkli, 55
       lerin verimlilik sorunlar›n›  (OPN- Oracle PartnerNetwork Distributi-  sayfa siyah beyaz bask› alma kapasi-
       çözmek üzere gelifltirdi¤i IFS  on Agreement) anlaflmas›n› imzalad›.  tesine sahip.
       ERP Uygulamalar›’n›n, sektör-
       lerin ihtiyaçlar› ve süreçleri  Küçük esnaf, Google Earth ile dünyaya aç›lacak
       gözönünde bulundurularak
       gelifltirilmifl sektörel çözümle-                                           3DLocationEarth.com’un uy-
       rinin tan›t›laca¤› seminer zin-                                           gulamaya koydu¤u 3 ayl›k
       ciri “‹nflaat Günü” ile bafll›-                                             avantaj kampanyas›yla kü-
       yor. IFS, proje tabanl› endüs-                                            çük esnaf, kendisini tüm
       triler konusunda dünya gene-                                              dünyaya tan›tabilecek. 3 bo-
       lindeki tüm know-how’›n› bir-                                             yutlu bina uzman› 3DLocati-
       lefltirerek 15 y›ldan fazla za-                    onEarth.com, yeni uygulamas› “Avantajl› Esnaf Paketi” ile
       mand›r tasarlan›p gelifltirilen                    eczaneden markete, emlaktan mobilyac›ya, kuaförden ta-
       IFS ‹nflaat ve Taahhüt Çözü-                       mirciye kadar ülke genelindeki bütün küçük esnaflar›, Go-
       mü’nü Türk inflaat firmalar›na                     ogle Earth üzerinde biraraya getirmeyi hedefliyor. 3DLoca-
       sunacak. Seminer, 10 Mart     tionEarth.com Genel Müdürü Aybars Görpe, 2011 y›l› itibariyle uygulamaya koyduk-
       Perflembe günü ‹stanbul Ritz   lar› ve 3 ay sürecek olan bu yeni paketle bütçesi olmad›¤› için reklam ve tan›t›m
       Carlton Otel’de, gerçeklefltiri-  yapamayan küçük esnafa, eriflilebilir fiyatlarla yeni nesil pazarlama f›rsat› sunmay›
       lecek.                        amaçlad›klar›n› söyledi.

       14 KobiEfor Mart 2011
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19