Page 14 - KobiEfor_Mart_2011
P. 14
B‹L‹fi‹M PANORAMA
Superonline’›n kampanyas›na çifte sevinç
Türkiye’de ilk kez evlere kadar fiber inter-
net hizmeti sunan Superonline’›n “Kay-
bedecek Zaman Yok!” kampanyas›na
özel haz›rlanan web sitesi, dünyan›n en
Rusya ile sabit prestijli interaktif yar›flmalar›ndan In-
teractive Media Awards’›n Teleko-
telefon görüflmeleri münikasyon kategorisinde “Üstün
iki kat›na ç›kt› Baflar›” ödülü kazand›. Ayr›ca kam-
panya çekilifline kat›larak kazanan talihliler de dünyan›n en h›z-
Türkiye-Rusya aras›nda tele- l› flehri New York’ta geçirecekleri tatil için yola ç›kt›. Talihli,
fon görüflmeleri artt›. Turknet New York tatili s›ras›nda, özel rehberleri eflli¤inde, Manhat-
verilerine göre, 2009 y›l› so- tan, Birleflmifl Milletler Binas›, Madison Square, Rockfeller
nunda 500 bin civar›nda olan Center, Dünya Ticaret Merkezi, Times Meydan› ve Central
dakika say›s›n›n 2010 sonun- Park gibi flehrin en önemli yerlerini ziyaret etme f›rsat› bu-
da 1 milyona yaklaflt›. 2010 lacak, ayr›ca kendileri için düzenlenecek Çin ve ‹talyan ma-
y›l›nda en çok görüflme yap›- hallelerini de gezecek.
lan ülkeler Almanya, Rusya,
Azerbaycan, Ukrayna, ‹ngilte-
re, ‹ran, Fransa, ‹talya, Bulga- Xerox’tan renkli ve
ristan ve ABD olarak s›ralan-
d›. Telefon görüflmelerini çevreci yaz›c›lar
TurkNet’in sundu¤u sabit te- Fujitsu ve Oracle Xerox, orta ve bü-
lefon hizmeti (TurkNet STH) iflbirliklerini güçlendirdi yük ölçekli ofisler
üzerinden yapan aboneler, için yeni renkli ve çok
yurtd›fl› aramalar›nda yüzde 5 Fujitsu ve Oracle uzun y›llara dayanan fonksiyonlu ofis ürün-
tasarruf sa¤l›yor, ayr›ca di¤er ortakl›klar›n›, SPARC gelifltirme, yeni leri Xerox WorkCentre
yönlere aramalarda s›ras›yla ürün da¤›t›m anlaflmas› ve ortak mü- 7545/7556’y› piyasaya
flehir içinde yüzde 55, flehirle- hendislik, pazarlama ve sat›fl iflbirli¤iy- sundu. Yüzde 20 daha
raras›nda yüzde 47, GSM ara- le güçlendirdiklerini aç›klad›. Oracle ve düflük s›cakl›kta h›zla eri-
malar›nda yüzde 24’e varan Fujitsu ortak mühendislikle Oracle yaz›- yen kimyasal tonere sahip olan Xerox
oranlarda tasarruf ediyorlar
l›mlar›n›n Fujitsu ürünleriyle en opti- WorkCentre 7545/7556, normal tara-
mum flekilde çal›flmalar›n› sa¤lamak y›c›lardan üçte bir oran›nda daha az
IFS “‹nflaat üzere beraber çal›flacaklar›n› aç›klayan enerji harc›yor. 1200 x 2400 dpi bas-
Günü” Oracle CEO’su Larry Ellison, Oracle ve k› çözünürlü¤ü ile s›n›f›ndaki ürünler
aras›nda en yüksek görüntü kalitesini
Fujitsu sat›fl ekiplerince SPARC Enter-
bafll›yor prise sunucular›n›n sat›fl›nda beraber sa¤l›yor. Xerox WorkCentre 7545, da-
olacaklar. Fujitsu, Oracle portföyü dahi- kikada 45 sayfa renkli, 45 sayfa siyah
ERP Uzman› Ta-
ner Akkafl’›n verdi¤i bilgiye linde tüm Oracle ürünlerinin tekrar sat›fl beyaz ç›kt› al›yor. Xerox WorkCentre
göre IFS’nin büyüyen iflletme- ve da¤›t›m hakk› için Oracle ‹fl Orta¤› 7556 ise dakikada 50 sayfa renkli, 55
lerin verimlilik sorunlar›n› (OPN- Oracle PartnerNetwork Distributi- sayfa siyah beyaz bask› alma kapasi-
çözmek üzere gelifltirdi¤i IFS on Agreement) anlaflmas›n› imzalad›. tesine sahip.
ERP Uygulamalar›’n›n, sektör-
lerin ihtiyaçlar› ve süreçleri Küçük esnaf, Google Earth ile dünyaya aç›lacak
gözönünde bulundurularak
gelifltirilmifl sektörel çözümle- 3DLocationEarth.com’un uy-
rinin tan›t›laca¤› seminer zin- gulamaya koydu¤u 3 ayl›k
ciri “‹nflaat Günü” ile bafll›- avantaj kampanyas›yla kü-
yor. IFS, proje tabanl› endüs- çük esnaf, kendisini tüm
triler konusunda dünya gene- dünyaya tan›tabilecek. 3 bo-
lindeki tüm know-how’›n› bir- yutlu bina uzman› 3DLocati-
lefltirerek 15 y›ldan fazla za- onEarth.com, yeni uygulamas› “Avantajl› Esnaf Paketi” ile
mand›r tasarlan›p gelifltirilen eczaneden markete, emlaktan mobilyac›ya, kuaförden ta-
IFS ‹nflaat ve Taahhüt Çözü- mirciye kadar ülke genelindeki bütün küçük esnaflar›, Go-
mü’nü Türk inflaat firmalar›na ogle Earth üzerinde biraraya getirmeyi hedefliyor. 3DLoca-
sunacak. Seminer, 10 Mart tionEarth.com Genel Müdürü Aybars Görpe, 2011 y›l› itibariyle uygulamaya koyduk-
Perflembe günü ‹stanbul Ritz lar› ve 3 ay sürecek olan bu yeni paketle bütçesi olmad›¤› için reklam ve tan›t›m
Carlton Otel’de, gerçeklefltiri- yapamayan küçük esnafa, eriflilebilir fiyatlarla yeni nesil pazarlama f›rsat› sunmay›
lecek. amaçlad›klar›n› söyledi.
14 KobiEfor Mart 2011