Page 18 - KobiEfor_Subat_2011
P. 18

fi‹RKET PANORAMA




                                   Renault Trucks’a ‹novasyon Ödülü

                                                                      Bu y›l 15.’si Madrid’de gerçekleflen Av-
     “Ekonominin                                                      rupa Tafl›mac›l›k Ödülleri çerçevesinde,
     K›lcal Damarlar›na                                               Avrupa ‹novasyon ödülünü teknoloji
                                                                      ve hizmetleri yak›t ekonomisi için har-
     Ulafl›yoruz”                                                      manlayan Premium Optifuel arac› ne-
                                                                      deniyle Renault Trucks ald›. Premium
     2010 y›l›nda KOB‹’lere sundu-                                    Optifuel için jüri flu görüflü ifade etti:
     ¤u finansal destekle piyasaya                                    “Yak›t tüketimini ortalama yüzde 6.4
     300 milyon TL kaynak sa¤la-                                      düzeyinde azaltarak gürültü ve kirleti-
     yan Para Finans Factoring,                                       ci gaz emisyonlar›n› düflürmenin müm-
     2011 y›l›nda bu rakam› 400                                       kün oldu¤unu gösteren ak›ll› bir tek-
     milyon TL’ye ç›karmay› hedef-                                    noloji ve bilgisayar harman›na sahip
     liyor. 13 y›lda toplam 25 bin                                    bir araç ve gerçek bir yenilik.”
     KOB‹’ye ulaflan Para Finans
     Factoring Genel Müdürü Tar›k
     De¤irmenci, ekonominin k›lcal  Pepsi’den Yeni Logo
     damarlar›na ulaflt›klar›n› söyle-
     di. Bankac›l›k sektörünün eko-               Pepsi bir süre önce
     nominin ana damarlar›na hi-                  “Refresh Everthing!
     tap etti¤ini, ekonomiyi besle-               (Her fieyi Yenile!)”
     yen esas k›lcal damarlar›n fak-              slogan›yla yeniledi-
     toring  sektörü  oldu¤unu                    ¤i logosunu 2011
     belirten De¤irmenci, “Destek  y›l›nda Türkiye’de kullanmaya baflla-  Shell’den 10
     sa¤lad›¤›m›z KOB‹’de arad›¤›-  yacak. Pepsi, ürünlerindeki logolar›n›  Yeni ‹stasyon
     m›z tek kriter yapt›¤› ifllerin fa-  yenileme çal›flmalar›n› Nisan ay›na ka-
     tural› olmas›. Firman›n bizimle  dar tamamlamay› planl›yor. Pepsi, ye-  Akaryak›t sektörünün en be¤enilen
     çal›flabilmesi için teminat gös-  ni logosuyla birlikte her kapaktan gün  markalar›ndan Shell, genifl istasyon
     termesine gerek yok” dedi.    boyu “s›n›rs›z konuflma” kampanya-   a¤›na 10 yeni halka daha ekledi. Ça-
                                   s›yla tüketicisini gülümsetmeyi sürdü-  nakkale Biga, ‹zmir Menemen ve P›-
                                   rüyor. PepsiCo ‹çecek Pazarlamadan  narbafl› ile Ayd›n, Isparta, Zonguldak
                                   Sorumlu Baflkan Yard›mc›s› Deniz Ak-  Ere¤li,  ‹stanbul  Mahmutbey ve Sefa-
                                   türk Erdem, “Pepsi marka olarak hep  köy, Baflakflehir 1. Etap ve ‹stanbul
                                   ‘dinamizmi’ ve tüketicisine de¤er kat-  Yeflilp›nar’da  aç›lan Shell istasyonla-
     Yap› Kredi’den                may› tercih etti. ‹lk olarak Amerika’da  r›, modern altyap›lar› ve genifl ürün
     Günde 5 TL’ye                 uygulanan yeni lo-                  yelpazeleriyle  Shell kalitesinin tüketi-
                                   gomuz Türkiye’de                    cilerle yeni buluflma adresleri oldu.
     5 bin TL’lik Kredi            kullan›lmaya bafll›-                 Shell & Turcas Perakende Sat›fl ve
                                   yor. 2011 y›l› Pep-                 Operasyon Müdürü Haldun Güvenir,
     Yap› Kredi, yeni y›lda tüketici-
     lerin nakit ihtiyac›n› karfl›la-  si’nin yeni gülüm-               Shell kalitesini tüm tüketicilere ulaflt›-
     mak amac›yla günde sadece 5   seyen logosuyla                     rabilmek için istasyon a¤›n› h›zla bü-
     TL geri ödemeli bireysel ihti-  Türkiye ile bulufl-                yüttüklerini belirterek, “Shell olarak
     yaç kredisi veriyor. Yüzde    tu¤u y›l olacak”                    her noktaya hizmet ulaflt›rma vaadi-
     0.50 faiz oran› ile 36 ay vade-  dedi.                            mizi gerçeklefltiriyoruz” dedi.
     de 5 bin TL olarak al›nabili-
     nen bireysel ihtiyaç kredisiyle
     tüketiciler, çok uygun geri   Silverline’dan Çok Fonksiyonlu Dokunmatik F›r›n
     ödeme kofluluyla kredi alma    Tasar›m› ve teknolojisi ile dikkat çeken ankastre
     imkan›na kavufluyor. Yüzde     mutfak ürünleri markas› Silverline, flimdi de SLV
     0.38’den bafllayan faiz oranla-  901 çok fonksiyonlu dokunmatik ankastre f›r›nla
     r›nda 20 bin TL’ye kadar kul-  mutfaklarda yemek piflirme deneyimine farkl› bir
     lan›labilen di¤er bireysel ihti-  boyut kazand›r›yor. SLV 901 hem zaman kazand›r›-
     yaç kredisi ise Yap› Kredi    yor, hem de yeme¤e göre piflirme yap›yor, üstelik
     müflterilerinin her türlü nakit  yemek piflince de haber veriyor. Dijital olarak prog-
     ihtiyac›na yönelik. Bireysel ih-  ramlanabilme özelli¤inin yan›s›ra istenilen 9 fonksi-
     tiyaç kredisi, e¤itim, evlilik,  yondan en uygun olan› seçilerek yemeklerin arzu
     tatil gibi nakit ihtiyac›n›n art-  edilen lezzette piflmesini sa¤l›yor. F›r›n›n 75 litrelik
     t›¤› dönemlerde de müflteriler  genifl iç hacmi kalabal›k misafirleri a¤›rlamay› bir
     taraf›ndan kullan›labiliyor.  dert olmaktan ç›kar›p keyfe dönüfltürüyor.

     18 KobiEfor fiubat 2011
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23