Page 18 - KobiEfor_Subat_2011
P. 18
fi‹RKET PANORAMA
Renault Trucks’a ‹novasyon Ödülü
Bu y›l 15.’si Madrid’de gerçekleflen Av-
“Ekonominin rupa Tafl›mac›l›k Ödülleri çerçevesinde,
K›lcal Damarlar›na Avrupa ‹novasyon ödülünü teknoloji
ve hizmetleri yak›t ekonomisi için har-
Ulafl›yoruz” manlayan Premium Optifuel arac› ne-
deniyle Renault Trucks ald›. Premium
2010 y›l›nda KOB‹’lere sundu- Optifuel için jüri flu görüflü ifade etti:
¤u finansal destekle piyasaya “Yak›t tüketimini ortalama yüzde 6.4
300 milyon TL kaynak sa¤la- düzeyinde azaltarak gürültü ve kirleti-
yan Para Finans Factoring, ci gaz emisyonlar›n› düflürmenin müm-
2011 y›l›nda bu rakam› 400 kün oldu¤unu gösteren ak›ll› bir tek-
milyon TL’ye ç›karmay› hedef- noloji ve bilgisayar harman›na sahip
liyor. 13 y›lda toplam 25 bin bir araç ve gerçek bir yenilik.”
KOB‹’ye ulaflan Para Finans
Factoring Genel Müdürü Tar›k
De¤irmenci, ekonominin k›lcal Pepsi’den Yeni Logo
damarlar›na ulaflt›klar›n› söyle-
di. Bankac›l›k sektörünün eko- Pepsi bir süre önce
nominin ana damarlar›na hi- “Refresh Everthing!
tap etti¤ini, ekonomiyi besle- (Her fieyi Yenile!)”
yen esas k›lcal damarlar›n fak- slogan›yla yeniledi-
toring sektörü oldu¤unu ¤i logosunu 2011
belirten De¤irmenci, “Destek y›l›nda Türkiye’de kullanmaya baflla- Shell’den 10
sa¤lad›¤›m›z KOB‹’de arad›¤›- yacak. Pepsi, ürünlerindeki logolar›n› Yeni ‹stasyon
m›z tek kriter yapt›¤› ifllerin fa- yenileme çal›flmalar›n› Nisan ay›na ka-
tural› olmas›. Firman›n bizimle dar tamamlamay› planl›yor. Pepsi, ye- Akaryak›t sektörünün en be¤enilen
çal›flabilmesi için teminat gös- ni logosuyla birlikte her kapaktan gün markalar›ndan Shell, genifl istasyon
termesine gerek yok” dedi. boyu “s›n›rs›z konuflma” kampanya- a¤›na 10 yeni halka daha ekledi. Ça-
s›yla tüketicisini gülümsetmeyi sürdü- nakkale Biga, ‹zmir Menemen ve P›-
rüyor. PepsiCo ‹çecek Pazarlamadan narbafl› ile Ayd›n, Isparta, Zonguldak
Sorumlu Baflkan Yard›mc›s› Deniz Ak- Ere¤li, ‹stanbul Mahmutbey ve Sefa-
türk Erdem, “Pepsi marka olarak hep köy, Baflakflehir 1. Etap ve ‹stanbul
‘dinamizmi’ ve tüketicisine de¤er kat- Yeflilp›nar’da aç›lan Shell istasyonla-
Yap› Kredi’den may› tercih etti. ‹lk olarak Amerika’da r›, modern altyap›lar› ve genifl ürün
Günde 5 TL’ye uygulanan yeni lo- yelpazeleriyle Shell kalitesinin tüketi-
gomuz Türkiye’de cilerle yeni buluflma adresleri oldu.
5 bin TL’lik Kredi kullan›lmaya bafll›- Shell & Turcas Perakende Sat›fl ve
yor. 2011 y›l› Pep- Operasyon Müdürü Haldun Güvenir,
Yap› Kredi, yeni y›lda tüketici-
lerin nakit ihtiyac›n› karfl›la- si’nin yeni gülüm- Shell kalitesini tüm tüketicilere ulaflt›-
mak amac›yla günde sadece 5 seyen logosuyla rabilmek için istasyon a¤›n› h›zla bü-
TL geri ödemeli bireysel ihti- Türkiye ile bulufl- yüttüklerini belirterek, “Shell olarak
yaç kredisi veriyor. Yüzde tu¤u y›l olacak” her noktaya hizmet ulaflt›rma vaadi-
0.50 faiz oran› ile 36 ay vade- dedi. mizi gerçeklefltiriyoruz” dedi.
de 5 bin TL olarak al›nabili-
nen bireysel ihtiyaç kredisiyle
tüketiciler, çok uygun geri Silverline’dan Çok Fonksiyonlu Dokunmatik F›r›n
ödeme kofluluyla kredi alma Tasar›m› ve teknolojisi ile dikkat çeken ankastre
imkan›na kavufluyor. Yüzde mutfak ürünleri markas› Silverline, flimdi de SLV
0.38’den bafllayan faiz oranla- 901 çok fonksiyonlu dokunmatik ankastre f›r›nla
r›nda 20 bin TL’ye kadar kul- mutfaklarda yemek piflirme deneyimine farkl› bir
lan›labilen di¤er bireysel ihti- boyut kazand›r›yor. SLV 901 hem zaman kazand›r›-
yaç kredisi ise Yap› Kredi yor, hem de yeme¤e göre piflirme yap›yor, üstelik
müflterilerinin her türlü nakit yemek piflince de haber veriyor. Dijital olarak prog-
ihtiyac›na yönelik. Bireysel ih- ramlanabilme özelli¤inin yan›s›ra istenilen 9 fonksi-
tiyaç kredisi, e¤itim, evlilik, yondan en uygun olan› seçilerek yemeklerin arzu
tatil gibi nakit ihtiyac›n›n art- edilen lezzette piflmesini sa¤l›yor. F›r›n›n 75 litrelik
t›¤› dönemlerde de müflteriler genifl iç hacmi kalabal›k misafirleri a¤›rlamay› bir
taraf›ndan kullan›labiliyor. dert olmaktan ç›kar›p keyfe dönüfltürüyor.
18 KobiEfor fiubat 2011