Page 16 - KobiEfor_Subat_2011
P. 16

fi‹RKET PANORAMA




                                   Beyaz›n Asaleti; ‹stikbal Bianco

                                   ‹stikbal’in ev dekorasyonuna
                                   yepyeni bir yorum getirdi¤i
                                   Trend 2011 Koleksiyonu’nda
                                   yer alan Bianco yemek ve ya-
                                   tak odas› tak›mlar› evlerde,
     Duravit                       fl›kl›kta bembeyaz bir sayfa aç›-
     Duravit
     Dar Banyolar›                 yor. Modern çizgilerin beyaz
     Dar Banyolar›
                                   rengin asaletiyle birleflti¤i ‹stik-
     da Unutmad›                   bal Bianco, yemek ve yatak
     da Unutmad›
                                   odalar›na lakenin göz al›c› es-
     Seçkin tasar›mlar› ve kaliteli  teti¤ini ve safl›¤›n› tafl›yor. Ye-
     ürünleri ile banyolar› yaflam  mek masas›n›n ayaklar›ndaki süslemeler, büfenin cam raflar›n› ›fl›l ›fl›l renklendi-
     alanlar›na dönüfltüren Dura-   ren LED ayd›nlatmalar, kadife kaplamal› kafl›kl›k ve kadehlik, çekmece ve kapak-
     vit, dar banyolar› da unutma-  larda kullan›lan stoplama mekanizmas› Bianco’nun estetik ve fonksiyonelli¤ini
     d›. Duravit’in Starck 1, Starck  ön plana ç›karan unsurlar.
     3, Fogo, Happy D, Vero ve
     2nd Floor banyo mobilya seri-
     lerinin ürün seçenekleri, en   Mükemmel Tasar›m                   Ayda 9 Kere Kredi
     küçük banyolar› bile rahatla-  ve Fonksiyonellik
     ma ve dinlenme alan›na dö-                                        Kart› Kullan›yoruz
     nüfltürüyor. Duravit’in dar     Yeni Gaggenau Side-by-Side tip RS                    MasterCard tara-
     banyolar ve misafir banyolar›  295 solo so¤utucu, büyük hacmi ve                    f›ndan Türk Hal-
     için tasarlad›¤› ayd›nlatmal›  maksimum seviyede sundu¤u kon-                       k›’n›n kart kulla-
     aynalar, makyaj malzemeleri,   forla öne ç›k›yor. Fonksiyonelli¤i,                  n›m› ve harcama
     bak›m ürünleri, havlular gibi  üretiminde kullan›lan kaliteli malze-                al›flkanl›klar›n›
     kiflisel malzemelerin saklana-  meler ve adeta bir heykeli and›ran                   anlamak ama-
     bilece¤i raflar, kabinler, ban-  tasar›m›, so¤utucunun karakteristik                c›yla yapt›r›lan
     yo mobilyalar›, lavabolar ve   özellikleri aras›nda baflta geliyor.                  MasterIndex
     klozetler fl›k tasar›m› ve fonk-  Tamamen paslanmaz çelik veya alü-                  araflt›rmas›n›n
     siyonelli¤iyle dikkat çekiyor.   minyum yüzeyli cihaz, beklentisi  Aral›k 2010 sonuçlar›na göre cüzdan-
                                    yüksek her mutfak atmosferine mü-   lar›m›zda ortalama 1.6 adet kredi kar-
     ‹fl Bankas›’ndan                kemmel bir uyum sa¤l›yor.           t› var. Yüzde 62 cebinde bir adet, yüz-
     “Kur Korumal›                                                      de 25 cebinde 2 adet kredi kart› tafl›-
                                                                        yor. Kredi kart› en fazla giyim, mobil-
     Döviz Kredisi”!                                                    ya, beyaz eflya/elektronik eflya ma¤a-
                                                                        zas› ve süpermarketlerden yap›lan
            ‹fl Bankas› döviz kre-                                       al›flverifllerde kullan›l›yor. Ayda cep-
            disi ve dövize en-                                          lerden ortalama 9.4 kere ç›kan kredi
            deksli kredi kullan›c›-                                     kart› için ifllem bafl›na ortalama harca-
            lar›na yeni bir paket                                       ma tutar› 129 TL. Taksitlendirme al›fl-
            sunuyor. Bu paket ile                                       kanl›¤› ise yap›lan al›flveriflin tutar›na
     kredi vadesinde “Kur yüksele-                                      göre de¤ifliyor.
     cek mi?” endiflesi ortadan kal-
     k›yor. Kur Korumal› Döviz Kre-
     disi ile ‹fl Bankas› müflterileri,  Otokar, Otobüs Pazar›n›n Lideri!
     kurlarda art›fl/azal›fl beklenti-
     sine göre pozisyon alma ve    Koç Toplulu¤u flirketi Otokar, yüzde yüz Türk tasar›m› otobüsleriyle 2010 y›-
     kurdaki afl›r› de¤iflimlere karfl›  l›nda da 25 yolcu ve üzeri kapasiteli otobüs pazar›n›n lideri oldu, 1.162 adet-
     kendileri taraf›ndan belirlene-  lik sat›fl gerçeklefltirdi. Ça¤dafl ve modern yolcu tafl›mac›l›¤› amac›yla üretilen
     bilecek bir kur band›nda ko-  Otokar otobüsleri, müflterilerinin beklentilerini karfl›layarak, 2009’da oldu¤u
     runma imkan› buluyor. D›fl ti-  gibi, 2010 y›l›nda da en çok tercih edilen otobüsler olarak ilk s›raya
     caret alan›nda faaliyet göste-  yerleflti. Otokar Genel Müdürü Serdar Görgüç, ekip olarak çok yo¤un
     ren firmalar›n ihtiyaçlar› do¤-  flekilde çal›flt›klar›n›, hedeflerine ulaflt›klar› için çok
     rultusunda oluflturulan ürün,  mutlu olduklar›n› söyledi. Görgüç, “Araçlar›-
     döviz kredisi kullan›c›lar›na  m›z› Türkiye flartlar›na uygun ürettik. Otokar
     borçlar›n›n kontrolünün yan›-  otobüsleri, dayan›kl›l›¤›, yüksek performan-
     s›ra kur hareketlerinden ko-  s› ve düflük iflletme giderleriyle Türkiye’nin
     runma imkan› sa¤l›yor.        en çok sat›lan otobüsleri oldular” dedi.

      16 KobiEfor fiubat 2011
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21