Page 16 - KobiEfor_Agustos_2010
P. 16
fi‹RKET PANORAMA
Island Puf’un üzerinde beklemek keyfe
dönüflecek
Çal›flma ortamlar›n› özgürlefl-
tirmek için yarat›c› çözümler
sunan Koleksiyon Con-
tract&Office’in ofislerdeki ve
ortak yaflam alanlar›ndaki orta
alan bekleme bölümleri için
Mutfak evyesinde haz›rlad›¤› Island Puf, ifllevsel-
seramik fl›kl›¤› li¤i, modernizmi ve rahatl›¤›
bir arada sunuyor. Sezgin Ak-
Yaflayan banyolar konseptiy- su ve Silvia Suardi’nin ortak
le vitrifiye sektörüne yeni bir tasar›m› Island Puf, bekleme alanlar›n›n ortas›nda keyifli bir ada gibi durarak
soluk getiren Duravit, flimdi tasar›mc›lar›n›n verdi¤i isimle özdefllefliyor.
de serami¤i mutfak evyesi
tasar›m›nda kulland›. Dura-
vit’in teknik aç›dan uzun sü- Ticket Plus’tan
ren bir haz›rl›k süreci sonun-
da mutfaklara tafl›d›¤› Stark kazand›ran kampanya
K serisi seramik evyeler, Du- fiirketlere yüzde
ravit’in gelifltirdi¤i özel tek- 90’a varan vergi
nik sayesinde güçlü darbele- avantaj› sa¤layan
rin yan› s›ra yüksek ve etkili Ticket Restau-
›fl›¤a karfl› da çok dayan›kl›. rant, Ticket Plus
üye al›flverifl
kart› ile ‹z-
‹DO ve Shell’den mir’deki resto-
stratejik iflbirli¤i Sürat Kargo tavsiye ran, cafe, büfe,
edilen kargo flirketi pastane gibi üye ifl-
letmelere yönelik renkli bir
Sürat Kargo daha önce ald›¤› tüketi- kampanya bafllatt›.Ticket
ci ödülünün ard›ndan flimdi de Tüm Restaurant yemek kart› üyesi g›da
Tüketicileri Koruma Derne¤i taraf›n- iflletmeleri için özel olarak tasarla-
dan 2010 y›l›n›n tüketicilere tavsiye nan ve ücretsiz olarak sunulan Tic-
edilen kargo flirketi oldu. Sürat Kar- ket Plus Üye Al›flverifl Kart›, üyelere
go yetkilileri konuyla ilgili olarak, g›dadan temizlik malzemelerine ka-
“Bizim için en büyük ödül tavsiye dar bir çok ürünü avantajl› fiyatlarla
edilen kargo flirketi olmak. Tük çal›- sat›n alma f›rsat› sunuyor. Üyeler,
flanlar›m›za, memnuniyetini dile geti- Ticket Plus ile ister ma¤azadan ister
ren müflterilerimize ve Tüm Tüketici- adrese teslimat imkan›yla ödeme
leri Koruma Derne¤i’ne teflekkür gününü beklemeden kaliteli ürünleri
‹DO ve Shell, imzalad›klar›
anlaflmayla bilet sat›fl›ndan ederiz” mesaj› yay›nlad›. sat›n alabiliyor.
akaryak›t tedari¤ine, yolcu
ve personel e¤itiminden tü- Aras Kargo’dan koruyucu ambalaj
ketici kampanyalar›na kadar
bir dizi alanda, stratejik ifl Müflteri memnuniyetini art›rmak amac›yla ke-
orta¤› oldu. ‹DO ve Shell’in sintisiz olarak yenilikçi ürünler gelifltiren
hayata geçirdi¤i bu önemli Aras Kargo, gönderilerin güvenle tafl›nmas›
iflbirli¤i, ‹DO biletlerinin için ambalajlamada 盤›r açacak yepyeni bir
Shell istasyonlar›nda sat›fl›; uygulama bafllatt›. Aras Kargo’nun üç flube-
h›zl› feribotlarda “fiansl› Kol- sinde bafllat›lan pilot uygulamada, gönderi-
tuk” arma¤an kampanyas›; lerin güvenle tafl›nmas› için gelifltirilen mu-
araç sürücülerinin sürüfl gü- hafazal› plastik torba, hassas cismi sarar sar-
venli¤i konusunda bilinçlen- maz o cismin fleklini al›yor ve iki dakika için-
dirilmesi; kazalarla ilgili si- de adeta balon gibi fliflerek cismi kalkan gi-
mülatör e¤itimleri konular›n› bi koruyor. Böylece k›r›lma riski yüksek ci-
kaps›yor. simler güvenle tafl›nabiliyor.
16 KobiEfor A¤ustos 2010