Page 18 - KobiEfor_Mayıs_2010
P. 18

fiirket panoroma



                                     MoneyGram ile h›zl› para
                                     transferi Bank Asya’da!


                                     Bank Asya, 190 ülkede 190 binden fazla lokas-
                                     yonda uluslararas› para transferi hizmeti veren
                                     MoneyGram hizmet a¤›na dahil oldu. MoneyGram
       Bu y›l “Her aile,             Uluslararas› Pazarlardan Sorumlu Genel Müdür
       Piyale” diyecek               Yard›mc›s› Herve Chomel, bankac›l›k tecrübesi,
                                     ileri teknoloji ve müflteri odakl› kalite standartla-
       Türkiye’nin en köklü ve gü-   r›na sahip olan Bank Asya’n›n, MoneyGram’›n vizyonuna büyük katk›lar sa¤laya-
       venilir markalar› aras›nda    ca¤›n› ifade etti. Bank Asya Bireysel Bankac›l›k’tan Sorumlu Genel Müdür Yar-
       bulunan Piyale, 88 y›ll›k lez-  d›mc›s› Hasan Ünal ise her y›l çeflitli kanallar arac›l›¤›yla Türkiye’ye bir milyar
       zet yolculu¤una kaliteli      dolardan fazla para girifli yap›ld›¤›n› belirterek; Bank Asya flubeleri arac›l›¤›yla
       ürün gam› ve yenilenen yü-    yap›lacak olan MoneyGram ifllemlerinin kalite seviyesini en üst standarda ç›kar-
       zü ile devam ediyor. Geçti-   t›p, müflterilerine kaliteli hizmet vermeyi hedeflediklerini belirtti.
       ¤imiz y›l içinde gerçeklefltir-
       di¤i Ar-Ge çal›flmalar› ile
       portföyüne farkl› kategori-
       lerde 28 yeni ürün ekleyen                                        Fillo, akaryak›t
       Piyale, Türkiye’deki genç ai-                                     sektörünün müflteri
       lelerin de mutfakta ilk terci-
       hi olmay› sürdürüyor. Yeni-   Fortis’ten “Her Köye Bir            memnuniyetini tafl›yor
       likçi misyonu ve ürünlerinin
       eflsiz kalitesiyle, Piyale yat›-  KOB‹” projesine destek                               Akaryak›t
       r›mlar›na 2010 y›l›nda da                                                             sektöründe
       devam ediyor.                 Fortis Bank Türkiye, Kredi Garanti Fo-         Aygaz, BP, ‹pragaz, Pet-
                                     nu ve Avrupa Yat›r›m Fonu iflbirli¤in-         rol Ofisi ve Shell gibi bü-
                                     de yürütülen “Her Köye Bir KOB‹”             yük markalar›n istasyonla-
                                     projesine destek oluyor. Nüfusu bini         r›na promosyon- k›yafet
       Eczac›bafl›, s›v›              aflan yerleflim birimlerinin kalk›nmas›-       da¤›t›m› ve bu ürünlerin
       sabun pazar›na                n›, bölgedeki yerel mimarinin korun-  depolanmas›nda çözüm orta¤› olan
                                     mas›n› ve yine bölgedeki turizmin ge-  Fillo, bir y›lda toplam 4 milyon 695
       iddial› girdi                 lifltirilmesini hedefleyen proje, 27  bin 401 adet promosyon ürününün
                                     Ocak 2013 tarihine kadar sürdürüle-  sevkiyat›n› gerçeklefltirdi. Fillo Genel
                     Eczac›bafl›,     cek. Projede krediler, TL olarak ve 1  Müdürü Serkan Akbudak, akaryak›t
                     tüketicilerin   y›l ile 8 y›l aras›nda de¤iflen vadeler-  sektörünün devlerine proje baz›nda
                     yeni ürünler    de kulland›r›lacak. Fortis Bank Türki-  hizmetler sunduklar›na  de¤inerek,
                     beklentisine    ye Perakende Bankac›l›k Pazarlama   “Akaryak›t istasyonlar› Türkiye’nin
                     cevap vere-     Yönetimi Grubu’ndan Sorumlu Genel   dört bir yan›nda uç noktalar diyebi-
                     bilmek ama-     Müdür Yard›mc›s› Cem Ertem, “Her    lece¤iniz yerdeler. Türkiye sath›nda
                     c›yla, y›lla-   köyde bir de¤il, birçok KOB‹ hayal  network a¤› oturmufl bir flirket ola-
                     r›n birikimi-   ediyoruz. Bu proje içerisinde yer al-  rak özellikle büyük da¤›t›m projele-
                     ni arkas›na     maktan ve ihtiyaçlar› giderecek yeni  rini k›sa zamanda genifl co¤rafyaya
                     alarak, ko-     bir çal›flmaya destek olmaktan mutlu-  teslim edebilme kabiliyetine fazla-
       lonyadaki lider markas› Se-   yuz” dedi.                          s›yla sahibiz” diye konufltu.
       lin’in benzersiz ferahl›¤›n›
       flimdi yepyeni bir kategoriye
       tafl›d›¤›n› ve s›v› sabun pa-  Yap› Kredi bankac›l›k üssüne anaokulu
       zar›na girdi¤ini kamuoyuna
       duyurdu. Eczac›bafl› güven-    Özel Yap› Kredi Bilfen Anaokulu, Gebze Çay›ro-
       cesiyle üretilen Selin Elegan-  va’da yer alan Yap› Kredi Bankac›l›k Üssü’nde
       ce, Selin Naturals, Selin Hij-  e¤itime bafllad›. 36-72 ay aras› çocuklara bilim-
       yen Max ve Selin Köpük Sa-    sel ve profesyonel okul öncesi e¤itim vermek
       bun tüketicinin be¤enisine    amac›yla kurulan Özel Yap› Kredi Bilfen Anaoku-
       sunuldu.                      lu, 11 s›n›f ve 220 çocuk kapasitesine sahip.
                                     Anaokulu ile Yap› Kredi Bankac›l›k Üssü’nde ça-
                                     l›flan annelerin hayatlar›n› kolaylaflt›rmak amaç-
                                     lan›yor. Türkiye’nin en modern bankac›l›k mer-
                                     kezlerinden biri olan Yap› Kredi Bankac›l›k Üs-
                                     sü’nde toplam 2 bin 186 kifli çal›fl›yor.

       18 KobiEfor May›s 2010
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23