Page 18 - KobiEfor_Mayıs_2010
P. 18
fiirket panoroma
MoneyGram ile h›zl› para
transferi Bank Asya’da!
Bank Asya, 190 ülkede 190 binden fazla lokas-
yonda uluslararas› para transferi hizmeti veren
MoneyGram hizmet a¤›na dahil oldu. MoneyGram
Bu y›l “Her aile, Uluslararas› Pazarlardan Sorumlu Genel Müdür
Piyale” diyecek Yard›mc›s› Herve Chomel, bankac›l›k tecrübesi,
ileri teknoloji ve müflteri odakl› kalite standartla-
Türkiye’nin en köklü ve gü- r›na sahip olan Bank Asya’n›n, MoneyGram’›n vizyonuna büyük katk›lar sa¤laya-
venilir markalar› aras›nda ca¤›n› ifade etti. Bank Asya Bireysel Bankac›l›k’tan Sorumlu Genel Müdür Yar-
bulunan Piyale, 88 y›ll›k lez- d›mc›s› Hasan Ünal ise her y›l çeflitli kanallar arac›l›¤›yla Türkiye’ye bir milyar
zet yolculu¤una kaliteli dolardan fazla para girifli yap›ld›¤›n› belirterek; Bank Asya flubeleri arac›l›¤›yla
ürün gam› ve yenilenen yü- yap›lacak olan MoneyGram ifllemlerinin kalite seviyesini en üst standarda ç›kar-
zü ile devam ediyor. Geçti- t›p, müflterilerine kaliteli hizmet vermeyi hedeflediklerini belirtti.
¤imiz y›l içinde gerçeklefltir-
di¤i Ar-Ge çal›flmalar› ile
portföyüne farkl› kategori-
lerde 28 yeni ürün ekleyen Fillo, akaryak›t
Piyale, Türkiye’deki genç ai- sektörünün müflteri
lelerin de mutfakta ilk terci-
hi olmay› sürdürüyor. Yeni- Fortis’ten “Her Köye Bir memnuniyetini tafl›yor
likçi misyonu ve ürünlerinin
eflsiz kalitesiyle, Piyale yat›- KOB‹” projesine destek Akaryak›t
r›mlar›na 2010 y›l›nda da sektöründe
devam ediyor. Fortis Bank Türkiye, Kredi Garanti Fo- Aygaz, BP, ‹pragaz, Pet-
nu ve Avrupa Yat›r›m Fonu iflbirli¤in- rol Ofisi ve Shell gibi bü-
de yürütülen “Her Köye Bir KOB‹” yük markalar›n istasyonla-
projesine destek oluyor. Nüfusu bini r›na promosyon- k›yafet
Eczac›bafl›, s›v› aflan yerleflim birimlerinin kalk›nmas›- da¤›t›m› ve bu ürünlerin
sabun pazar›na n›, bölgedeki yerel mimarinin korun- depolanmas›nda çözüm orta¤› olan
mas›n› ve yine bölgedeki turizmin ge- Fillo, bir y›lda toplam 4 milyon 695
iddial› girdi lifltirilmesini hedefleyen proje, 27 bin 401 adet promosyon ürününün
Ocak 2013 tarihine kadar sürdürüle- sevkiyat›n› gerçeklefltirdi. Fillo Genel
Eczac›bafl›, cek. Projede krediler, TL olarak ve 1 Müdürü Serkan Akbudak, akaryak›t
tüketicilerin y›l ile 8 y›l aras›nda de¤iflen vadeler- sektörünün devlerine proje baz›nda
yeni ürünler de kulland›r›lacak. Fortis Bank Türki- hizmetler sunduklar›na de¤inerek,
beklentisine ye Perakende Bankac›l›k Pazarlama “Akaryak›t istasyonlar› Türkiye’nin
cevap vere- Yönetimi Grubu’ndan Sorumlu Genel dört bir yan›nda uç noktalar diyebi-
bilmek ama- Müdür Yard›mc›s› Cem Ertem, “Her lece¤iniz yerdeler. Türkiye sath›nda
c›yla, y›lla- köyde bir de¤il, birçok KOB‹ hayal network a¤› oturmufl bir flirket ola-
r›n birikimi- ediyoruz. Bu proje içerisinde yer al- rak özellikle büyük da¤›t›m projele-
ni arkas›na maktan ve ihtiyaçlar› giderecek yeni rini k›sa zamanda genifl co¤rafyaya
alarak, ko- bir çal›flmaya destek olmaktan mutlu- teslim edebilme kabiliyetine fazla-
lonyadaki lider markas› Se- yuz” dedi. s›yla sahibiz” diye konufltu.
lin’in benzersiz ferahl›¤›n›
flimdi yepyeni bir kategoriye
tafl›d›¤›n› ve s›v› sabun pa- Yap› Kredi bankac›l›k üssüne anaokulu
zar›na girdi¤ini kamuoyuna
duyurdu. Eczac›bafl› güven- Özel Yap› Kredi Bilfen Anaokulu, Gebze Çay›ro-
cesiyle üretilen Selin Elegan- va’da yer alan Yap› Kredi Bankac›l›k Üssü’nde
ce, Selin Naturals, Selin Hij- e¤itime bafllad›. 36-72 ay aras› çocuklara bilim-
yen Max ve Selin Köpük Sa- sel ve profesyonel okul öncesi e¤itim vermek
bun tüketicinin be¤enisine amac›yla kurulan Özel Yap› Kredi Bilfen Anaoku-
sunuldu. lu, 11 s›n›f ve 220 çocuk kapasitesine sahip.
Anaokulu ile Yap› Kredi Bankac›l›k Üssü’nde ça-
l›flan annelerin hayatlar›n› kolaylaflt›rmak amaç-
lan›yor. Türkiye’nin en modern bankac›l›k mer-
kezlerinden biri olan Yap› Kredi Bankac›l›k Üs-
sü’nde toplam 2 bin 186 kifli çal›fl›yor.
18 KobiEfor May›s 2010