Page 18 - KobiEfor_Nisan_2010
P. 18

fiirket panoroma



                                     Anavarza, tüketiciyi bilinçlendiriyor

                                     Do¤al bal›n eflsiz lezzetini
                                     sofralara ulaflt›ran Anavar-
                                     za Bal, bir süredir üzerinde
                                     çal›flt›¤› Alo Bal Bilgi Hat-
                                     t›’n› tüketicinin hizmetine
       Tostun Schlotzsky’s           sundu. 0322 444 13 93 nu-
                                     maral› hatt› “Alo Bal Bilgi
       hali: Tosty
                                     Hatt›” olarak aktif hale ge-
       Günün her saatine uygun ke-   tiren firma, tüketiciye bal
       yifli ve sa¤l›kl› yiyecekleri  hakk›nda bilinmesi gereken
       bulunan Schlotzsky’s, sabah   önemli detaylar› aktar›yor.
       açl›¤›na da geleneksel ama    Alo Bal Bilgi Hatt›’n› ara-
       özgün bir seçenek sunuyor.    yanlar, “Bal›n gerçek oldu¤u nas›l anlafl›l›r?”, “Gerçek bal kristalleflir mi?”, “Çam
       Türk damak tad›n›n vazgeçil-  bal› nas›l üretilir?”, “Küçük çocuklara bal yedirilir mi?”, “Bal›n kokusu, rengi ve
       mez sabah al›flkanl›klar›n-    tad› nas›l olmal›?” gibi sorular›n cevab›n› buluyor.
       dan olan tost, günlük olarak
       haz›rlanan ve bol su içeren
       özel formüllü ekmeklerle
       Schlotzsky’s restoranlar›nda  Türkiye Finans’tan                  Toshiba Estia havadaki
       “Tosty”ye dönüflüyor. Pey-     MultiPay hizmeti                    enerjiyle ›s›tacak
       nirli, sucuklu ve salaml›
       Tosty’ler, restoranlarda her              Türkiye Finans, artan   Alarko Carrier’›n Türkiye distribütörü
       sabah saat 11.30’a kadar                  yurtd›fl› para transfer-  oldu¤u Toshiba, “Estia” ile ›s›tma
       3.50 TL ile 5.95 TL aras›nda              leri hacmine paralel    sektöründe yeni bir dönem bafllat›-
       fiyatlarda sunuluyor.                     olarak müflterilerine    yor. Ana enerji kayna¤› olarak hava-
                                                 önemli bir kolayl›k     y› kullanan Toshiba Estia, di¤er ›s›t-
                                                 sa¤layacak MultiPay     ma sistemlerine göre
       ‹stikbal, Bellona ve                      hizmetini bafllatt›. Mul-  daha az enerji harc›-
                                                 tiPay ile ‘egzotik para
       Regina’dan büyük              birimleri’ olarak adland›r›lan 135’ten  yor ve baz› illerde
                                                                         yüzde 50’ye varan
       aç›l›fl                        fazla para birimi cinsinden, 200 fark-  oranlarda  tasarruf
                                     l› ülkeye para transferi yap›labilecek.  sa¤layabiliyor. Toshi-
                      Mobilya        MultiPay ürününden yararlanmak is-  ba Estia, atmosferdeki
                      sektörü-       teyen Türkiye Finans müflterilerinin  karbondioksit emisyo-
                      nün lideri     yaln›zca Yurtd›fl› Transfer Talimat›’n›  nunun düflürülmesine
                      ‹stikbal, ev   doldurmas› yeterli olacak.          de destek oluyor.
                      modas›n›n
                      öncüsü
                      Bellona,
                      banyo ve       Mercedes-Benz, toplu teslimatlar› devam ediyor
                      mutfakta
       dekorasyon trendlerini belir-  Mercedes-Benz Türk A.fi.,  2009 y›l›nda üretimine bafllanan BlueTec 4/5 yüksek
       leyen ‹stikbal Regina Kayse-  verimli Motora (SDE) ve SCR (Katalitik Metodla ‹ndirgeme) sahip olan Axor ve
       ri’nin cazibe merkezi Opti-   Atego’lar, hem çevre dostu olmalar› hem de yak›t tüketiminde avantajl› olma-
       mall’da yeni ma¤azalar›n› aç-                                                lar›ndan dolay› nakliye-
       t›. “Eve dair her fley” kon-                                                  cilerin en çok tercih etti-
       septi ile hizmet veren Opti-                                                 ¤i araçlar olmaya devam
       mall’da, ‹stikbal, Bellona ve                                                ediyor. Mert Kardefller,
       ‹stikbal Regina markalar›                                                    tercihini yeniden Axor
       modern ve klasik mobilyalar-                                                 çekicilerden yana kul-
       dan yatak ve yatak gruplar›-                                                 land› ve filosuna 5 adet
       na, koltuk tak›mlar›ndan ka-                                                 Axor 1840LS Euro 5 da-
       nepelere, çocuk ve genç                                                      ha ekledi. Araç park›nda
       odalar›ndan mutfak ve ban-                                                   yaln›z Axor çekiciler bu-
       yoya kadar yüzlerce ürünü                                                    lunan Mert Kardefller,
       binlerce metrekarelik ma¤a-                                                  bu teslimatla birlikte
       zalarda tüketiciyle buluflturu-                                               toplam çekici say›s›n›
       yor.
                                                                                    20’ye yükseltti.
       18 KobiEfor Nisan 2010
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23