Page 16 - KobiEfor_Nisan_2010
P. 16
fiirket panoroma
Dar mekanlara pratik çözümler
Türkiye’de 1986’dan beri, aç›l›r
kapan›r ve hareketli modüler mo-
OMSAN Havac›l›k, bilya üretimi yapan ilk ve tek fir-
ma olan Gaysan, inovatif ve çok
iflletme ruhsat› ald› fonksiyonlu ürünleriyle dar me-
kanlar› maksimum düzeyde kul-
OMSAN Havac›l›k 08.01.2010
tarihi itibariyle Sivil Havac›- lan›m imkan› sa¤l›yor. ‘Hayat›n›-
l›k Kanunu ve ilgili mevzua- za Yer Aç›n’ slogan›yla özellikle
t›n gereklerini yerine getire- küçük metrekareli yaflam alanla-
rek Ticari Hava Tafl›mac›l›k r›n›n birden fazla
ruhsat› almaya hak kazand›. amaca yönelik
Üstün güven, güç, h›z ve VIP kullan›m›nda ki-
standartlar›nda konfor im- flilere farkl› al-
kanlar›yla müflterilerine hava ternatifler sunuyor.
taksi hizmeti sunan ve ISO Gaysan, gerçeklefl-
9001:2008 sertifikasyonuna tirdi¤i projeler ile konutlar›n yan› s›ra
sahip OMSAN Havac›l›k, heli- ofis, home-ofis, stüdyo daire, otel, hastane, ö¤renci yurdu gibi mekânlar›n her
kopter konfigurasyonu ve bir metrekaresini de¤erlendirerek genifl alanlar yarat›yor.
ilave teçhizat› ile Türkiye’de-
ki Aç›k Deniz Petrol Plat-
formlar›na uçufl gerçekleflti- Deniz otobüsü ile ‹çim Fidella’dan ball›
rebilecek yeterlilikte bir ku-
rulufl olma özelli¤ini de tafl›- seyahatin en ucuz yolu kaymakl› peynir
yor. Sea&Miles
Tüketicilerin
Yenilikçi ürün ve hayat›na can-
Adel, çanta satacak hizmetleriyle öne l›l›¤› ve do¤al-
ç›kan Deniz- l›¤› getiren ‹çim,
Anadolu Grubu ve Alman Fa- Bank, ‹stanbullu- yeni ürünleri ile
ber-Castell’in ortakl›¤›nda lar›n deniz ulafl›m›nda sofralar› zenginlefl-
faaliyet gösteren Adel Ka- kolayl›k ve h›z sa¤layan Sea&Miles tirmeye ve fark yarat-
lemcilik, okul ve s›rt çantas›, kredi kart› ile avantajlar sunmaya maya devam ediyor. ‹çim’in yepyeni
spiralli lüks defter ve sunum devam ediyor. Deniz tafl›mac›l›¤›nda sürülebilir peyniri Fidella Ball› Kay-
dosyalar› pazar›na da giri- dünyada ilk ve tek temass›z mil makl›, bal ve kayma¤›, peynir ile bu-
yor. Adel Kalemcilik Genel program› kart› olan Sea&Miles, iç luflturarak pazarda bir ilke imza at›-
Müdürü Taner Dursun, ürün hat deniz otobüslerinde Akbil ücreti yor. ‹çim Fidella Ball› Kaymakl› sürü-
ailesini Faber-Castell markal› üzerinden yüzde 10 indirim kazand›- lebilir peynirin içerisinde yüzde 100
okul ve s›rt çantalar›, spiralli r›yor. DenizBank, ‹DO iflbirli¤i ile ha- halis çiçek bal› ve kaymak bulunuyor.
lüks defterler ve sunum dos- yata geçirdi¤i, bankac›l›k ürünleri Yeni ürün, keyifli ve uzun hafta sonu
yalar›yla büyüttüklerini söy- aras›nda özel bir konuma sahip Se- kahvalt›lar›n›n vazgeçilmezi bal ve
ledi. Adel, 2009 y›l›nda mev- a&Miles ile nakit ve bozuk paraya, kayma¤›, sürülebilir peynirle bir ara-
cut ürünlerdeki pazar pay›n› h›zl› ve pratik bir alternatif sunuyor. ya getiriyor.
yükselterek ve yeni ürünleri
piyasaya sunarak cirosunu
yüzde 17.4 art›flla 87.8 mil- UNO Sofra, yeme¤i flölene dönüfltürüyor
yon TL’ye ç›kard›.
Ambalajl› ekmek sektörünün lideri UNO, yeni ürün-
leri ile farkl› damak zevklerine hitap ediyor. Bu¤da-
y›n ve tah›llar›n tüm zenginli¤ini ve besleyicili¤ini
içinde bar›nd›ran yumuflac›k UNO Sofra ekmekleri,
her ö¤ünde rahatl›kla tüketiliyor. Hem çorbalarla
hem de sulu yemeklerle birlikte keyifle yenen UNO
Sofra, lezzeti ve doyuruculu¤u ile sofralar› zengin-
lefltiriyor. UNO güvencesi ve kalitesiyle üretilen
Sofra ekmekleri, buzdolab›na konmadan da tazelik-
lerini ve yumuflakl›klar›n› son kullanma tarihine ka-
dar koruyor.
16 KobiEfor Nisan 2010