Page 16 - KobiEfor_Nisan_2010
P. 16

fiirket panoroma



                                     Dar mekanlara pratik çözümler

                                                                            Türkiye’de 1986’dan beri, aç›l›r
                                                                            kapan›r ve hareketli modüler mo-
       OMSAN Havac›l›k,                                                      bilya üretimi yapan ilk ve tek fir-
                                                                             ma olan Gaysan, inovatif ve çok
       iflletme ruhsat› ald›                                                  fonksiyonlu ürünleriyle dar me-
                                                                             kanlar› maksimum düzeyde kul-
       OMSAN Havac›l›k 08.01.2010
       tarihi itibariyle Sivil Havac›-                                       lan›m imkan› sa¤l›yor. ‘Hayat›n›-
       l›k Kanunu ve ilgili mevzua-                                          za Yer Aç›n’ slogan›yla özellikle
       t›n gereklerini yerine getire-                                        küçük metrekareli yaflam alanla-
       rek Ticari Hava Tafl›mac›l›k                                                    r›n›n birden fazla
       ruhsat› almaya hak kazand›.                                                        amaca yönelik
       Üstün güven, güç, h›z ve VIP                                                        kullan›m›nda ki-
       standartlar›nda konfor im-                                                          flilere farkl› al-
       kanlar›yla müflterilerine hava                                                    ternatifler sunuyor.
       taksi hizmeti sunan ve ISO                                                       Gaysan, gerçeklefl-
       9001:2008 sertifikasyonuna                                      tirdi¤i projeler ile konutlar›n yan› s›ra
       sahip OMSAN Havac›l›k, heli-  ofis, home-ofis, stüdyo daire, otel, hastane, ö¤renci yurdu gibi mekânlar›n her
       kopter konfigurasyonu ve      bir metrekaresini de¤erlendirerek genifl alanlar yarat›yor.
       ilave teçhizat› ile Türkiye’de-
       ki Aç›k Deniz Petrol Plat-
       formlar›na uçufl gerçekleflti-  Deniz otobüsü ile                   ‹çim Fidella’dan ball›
       rebilecek yeterlilikte bir ku-
       rulufl olma özelli¤ini de tafl›-  seyahatin en ucuz yolu            kaymakl› peynir
       yor.                          Sea&Miles
                                                                         Tüketicilerin
                                                     Yenilikçi ürün ve   hayat›na can-
       Adel, çanta satacak                            hizmetleriyle öne  l›l›¤› ve do¤al-
                                                       ç›kan   Deniz-    l›¤› getiren ‹çim,
       Anadolu Grubu ve Alman Fa-                    Bank, ‹stanbullu-   yeni ürünleri ile
       ber-Castell’in ortakl›¤›nda             lar›n deniz ulafl›m›nda    sofralar› zenginlefl-
       faaliyet gösteren Adel Ka-    kolayl›k ve h›z sa¤layan Sea&Miles  tirmeye ve fark yarat-
       lemcilik, okul ve s›rt çantas›,  kredi kart› ile avantajlar sunmaya  maya devam ediyor. ‹çim’in yepyeni
       spiralli lüks defter ve sunum  devam ediyor. Deniz tafl›mac›l›¤›nda  sürülebilir peyniri Fidella Ball› Kay-
       dosyalar› pazar›na da giri-   dünyada ilk ve tek temass›z mil     makl›,  bal ve kayma¤›, peynir ile bu-
       yor. Adel Kalemcilik Genel    program› kart› olan Sea&Miles, iç   luflturarak pazarda bir ilke imza at›-
       Müdürü Taner Dursun, ürün     hat deniz otobüslerinde Akbil ücreti  yor.  ‹çim Fidella Ball› Kaymakl› sürü-
       ailesini Faber-Castell markal›  üzerinden yüzde 10 indirim kazand›-  lebilir peynirin içerisinde yüzde 100
       okul ve s›rt çantalar›, spiralli  r›yor. DenizBank, ‹DO iflbirli¤i ile ha-  halis çiçek bal› ve kaymak bulunuyor.
       lüks defterler ve sunum dos-  yata geçirdi¤i, bankac›l›k ürünleri  Yeni ürün, keyifli ve uzun hafta sonu
       yalar›yla büyüttüklerini söy-  aras›nda özel bir konuma sahip Se-  kahvalt›lar›n›n vazgeçilmezi bal ve
       ledi. Adel, 2009 y›l›nda mev-  a&Miles ile nakit ve bozuk paraya,  kayma¤›, sürülebilir peynirle bir ara-
       cut ürünlerdeki pazar pay›n›  h›zl› ve pratik bir alternatif sunuyor.   ya getiriyor.
       yükselterek ve yeni ürünleri
       piyasaya sunarak cirosunu
       yüzde 17.4 art›flla 87.8 mil-  UNO Sofra, yeme¤i flölene dönüfltürüyor
       yon TL’ye ç›kard›.
                                     Ambalajl› ekmek sektörünün lideri UNO, yeni ürün-
                                     leri ile farkl› damak zevklerine hitap ediyor. Bu¤da-
                                     y›n ve tah›llar›n tüm zenginli¤ini ve besleyicili¤ini
                                     içinde bar›nd›ran yumuflac›k UNO Sofra ekmekleri,
                                     her ö¤ünde rahatl›kla tüketiliyor. Hem çorbalarla
                                     hem de sulu yemeklerle birlikte keyifle yenen UNO
                                     Sofra, lezzeti ve doyuruculu¤u ile sofralar› zengin-
                                     lefltiriyor. UNO güvencesi ve kalitesiyle  üretilen
                                     Sofra ekmekleri, buzdolab›na konmadan da tazelik-
                                     lerini ve yumuflakl›klar›n› son kullanma tarihine ka-
                                     dar koruyor.

       16 KobiEfor Nisan 2010
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21