Page 18 - KobiEfor_Mart_2010
P. 18
fiirket panoroma
Temsa, Turqality’nin y›ld›z markas› oldu
Seyido¤lu’ndan
4 yeni ma¤aza
Esenyurt, Halkal›, Zeytinbur-
nu ve Mimaroba’da yeni aç- Uluslararas› pazarlarda yer almak isteyen Türk markalar›na destek vererek güçlü
t›¤› sat›fl noktalar›yla ma¤a- markalar yaratmak hedefi ile kurulan Turquality’nin, bünyesinde bulunan 67 mar-
za say›s›n› 40’a yükselten ka aras›nda yapt›¤› 4 kategorili performans de¤erlendirmesine göre Temsa y›ld›z
Seyido¤lu, bu y›l Türkiye’nin marka olarak seçildi. Bu proje Turquality’nin “10 y›lda 10 Dünya markas›” hede-
çeflitli illerinde de ma¤aza finin bir parças›. Temsa markas›, Avrupa baflta olmak üzere birçok bölgeye ihraç
açmay› planl›yor. Damak edilen Diamond, Safari yolcu otobüsleri ile Opalin, Tourmalin midibüslerinin ya-
zevkinize uygun geleneksel n› s›ra flehir içi toplu tafl›mac›l›¤a yönelik gelifltirilen Avenue ile Turquality bün-
baklavalar› tadabilece¤iniz yesine 2006 y›l›nda kabul edilmiflti.
ma¤azalarda kahvalt› yap›la-
biliyor, lokumundan helvas›-
na, pastas›ndan kurabiyesi- Luna’dan yeni bir Otokar pazar liderli¤ini
ne ve reçele kadar tüm ürün-
lere ulafl›labiliyor. lezzet daha treylere de tafl›d›
Margarin kategori- Koç Toplu-
Avea ve THY’den sinde “sürekli ye- lu¤u flirket-
nilik” vizyonuyla lerinden
‘uçuran’ kampanya de¤iflim yaratan Otokar,
Luna, yeni ürünü otomotiv
Avea ve THY’n›n birlikte ha- “S›zma Zeytinya¤- sektöründe
yata geçirdi¤i iflbirli¤i ile, Mi- l›” ile do¤an›n en 2009 y›l›n›
les&Smiles üyesi Avea abo- saf ve kaliteli zey- farkl› alan-
neleri, konufltukça mil, uç- tinya¤›n› marga- larda pazar
tukça da kontör ve dakika rinle buluflturdu. lideri olarak
kazanma f›rsat› elde ediyor. Sofralarda bir kla- kapatt›¤›n›
Avea CEO’su Erkan Akdemir, sik olan Luna margarinin en yeni aç›klad›. Otomotiv Sanayi Derne-
“Avea olarak abonelerimize ürünü “s›zma zeytinya¤l›” yap›lan ¤i’nin verilerine göre küçük ve orta
ayr›cal›kl› iletiflim hizmetleri araflt›rmalar göz önüne al›narak tü- boy otobüs segmentinde pazar lide-
sunarken bir yandan da ha- keticilerin damak tad›na en uygun ri olan Otokar, TA‹D verilerine göre
yatlar›na nas›l daha fazla de- flekilde üretildi. Trans ya¤ içermeyen treyler kategorisinde de pazar lideri
¤er kataca¤›m›za odaklan›yo- ve yüzde yüz bitkisel olan “Luna S›z- oldu. Otokar böylece frigorifik trey-
ruz. Bu düflünceden yola ç›- ma Zeytinya¤l›” damak tad›n›n yan›n- lerde 9 y›ld›r sahip oldu¤u pazar li-
karak THY ile bir iflbirli¤i ha- da sa¤l›kl› bir tercih sunuyor. deri unvan›n› devam ettirdi.
yata geçiriyoruz. Aboneleri-
miz cep telefonu faturalar›n›n
miktar› do¤rultusunda bonus
mil kazan›rken, Miles&Smiles “gençTarife”liler art›k 15 dakikas› 2 kontöre konufluyor
üyeleri de milleriyle kontör,
dakika alabiliyor” dedi. Turkcell’in, 25 yafl alt›ndaki müflterilerine, hayat› kolay-
laflt›rmak ve gücüne güç katmak için sundu¤u “genç-
Tarife” yenilendi. Gençler gençTarife ile ucuza, uzun
konuflma avantaj›na sahip oluyor. gençTarife ile 150
kontör yükleyenler, 31 gün boyunca art›k tüm Turk-
cell’lilerle 15 dakikas› 2 kontöre konufluyor, günde 5
SMS’ten sonras›nda ise Turkcell’lilerleücretsiz SMS hak-
k› kazanmaya devam ediyor. gençTarifeliler, her ay ilk
yükledikleri 150 kontör karfl›l›¤›nda ayr›ca 12 TL de¤erin-
de 50 kontör hediye kazan›yor.
18 KobiEfor Mart 2010