Page 16 - KobiEfor_Mart_2010
P. 16

fiirket panoroma



                                                                            Pierre Cardin’den

                                                                            yeni ürünler

       Arvento, Ortado¤u ve                                                 Haz›rlad›¤› sofralarda zerafet ve
       Orta Asya pazar›nda                                                  kaliteyi ön plana ç›karan Pierre
                                                                            Cardin, birbirinden güzel yeni
       büyüyor                                                              yemek setleriyle masalar›n›zdaki
                                                                            fl›kl›¤a fl›kl›k katacak. Pierre Car-
       Gelifltirdi¤i ve üretti¤i mobil                                       din’in Nora, Maya ve Golden
       takip sistemleriyle Türki-                                           isimli yeni yemek setleri mini-
       ye’den dünyaya teknoloji ih-                                         malist ve modern çizgilerden
       raç eden Arvento, Ortado¤u                                           olufluyor. Gümüfl tonlar›n›n a¤›r-
       ve Orta Asya pazar›nda bü-                                           l›kl› olarak kullan›ld›¤› yeni ye-
       yüyor. Y›l›n ilk anlaflmalar›n›                                       mek setlerinin flekilleriyse kare
       Katar, Umman ve Azerbay-                                             a¤›rl›kl›…
       can’›n köklü ve önde gelen
       flirketleriyle  imzalayan  Ar-
       vento, 2010  sonuna kadar                                         Meiller’in
       mobil takip sistemlerini; Av-
       rupa, Orta Asya, Arap Yar›-                                       pazar pay› artt›
       madas› ve Kuzey Afrika’y›
       kapsayan bölgede 20’ye ya-                                        159 y›ll›k tecrübe ve uzmanl›¤a sahip
       k›n ülkeye ihraç etmeyi he-                                       damper markas› Meiller, 2009 y›l›nda
       defliyor. Arvento Genel Mü-                                       sergiledi¤i baflar›l› sat›fl grafi¤inin ya-
       dürü Özer H›ncal, “Yeni stra-                                     n› s›ra üstün kalitesiyle de hizmet
       tejik ortaklar›m›zla baflar›l›                                     verdi¤i sektörün yükünü hafifletiyor.
       ifller yapaca¤›m›za inan›yo-   Fillo, tekstil                      Meiller Sat›fl Müdürü Özgür Taflk›n,
       rum” dedi.                                                        tercih edilen Meiller ürünlerinin ba-
                                     tafl›mac›l›¤›n›n                     fl›nda  yar› römork damperlerin geldi-
                                     parlayan y›ld›z›                    ¤ini belirtirken “2009 y›l›nda Türkiye
                                                                         pazar›na ve müflteri beklentilerine ve
       Yurtiçi Kargo ve              Tek adresten bütüncül hizmet suna-  pazar koflullar›na uygun fiyat ve fi-
       Turkcell’den kontör           rak gelifltirdi¤i grupaj hizmet yaklafl›-  nansman seçe-
       ya¤muru                       m›yla tafl›ma maliyetlerini azaltan  nekleri sayesin-
                                     Fillo, krizde en a¤›r darbeyi alan
                                                                         de  sat›fl›n› ger-
                   Türk   kargo      tekstil sektörünün lojistik tercihi ol-  çeklefltirdi¤imiz
                   sektörünün        du. Zincir ma¤aza da¤›t›mlar›nda    135 adet çelik
                   öncülerinden      farkl› bir yol izleyerek, teslimata özel  ve alüminyum
                    Yurtiçi Kargo,   araç ve personel istihdam›yla h›zl›  yar› römork ile
                    Turkcell ile     ve kaliteli hizmet gerçeklefltiren Fil-  daralan pazara
                    ortaklafla ge-    lo’nun AVM’lerde sa¤lad›¤› baflar›   ra¤men pazar
                    lifltirdi¤i yeni  sayesinde tekstil sektöründe müflte-  pay›m›z› art›r-
                     proje   ile     ri say›s› bin 500’e ulaflt›.         d›k” dedi.
                     2010’a mer-
                    haba dedi.
       Sektörde ilk defa gerçeklefl-  Flo, 2010 y›l›nda 20 yeni ma¤aza açacak
       tirilecek uygulama ile Turk-
       cell hat sahibi Yurtiçi Kargo  2009 y›l›nda krize ra¤men yat›r›mlar›n› sürdüren FLO Türkiye genelin-
       müflterileri, bireysel gönderi-  de ki ma¤aza a¤›n› h›zla geniflletmeye devam
       leri için ödedikleri tutar kar-  ediyor. 59’uncu ma¤azas›n› Isparta IYAfi Park
       fl›l›¤›nda kontör veya dakika  Al›flverifl Merkezi’nde hizmete sokan FLO
       kazanacaklar. Yurtiçi Kargo   fiubat ve Mart aylar› içerisinde 3 yeni ma¤a-
       ayr›ca, söz konusu kampan-    za daha açacak. Türkiye’de ayakkab› marketi
       ya esnas›nda gönderileri 1    sistemini yayg›nlaflt›rmay› hedeflediklerini be-
       kilogram› aflmayan tüm         lirten Flo Yönetim Kurulu Üyesi Fuat Akça,
       müflterilerine kontör/dakika   “2010 y›l›nda Türkiye genelinde 20 yeni ma¤a-
       ile birlikte yüzde 15 indirim  za daha açaca¤›z. Amac›m›z,  kaliteli ve moda
       f›rsat› da sunmaya devam      ayakkab›lar› uygun fiyat avantaj› ile tüketiciye
       edecek.                       sunmak” dedi.

       16 KobiEfor Mart 2010
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21