Page 18 - KobiEfor_Aralik_2010
P. 18

fi‹RKET PANORAMA




                                   Bosch’tan Ecologixx 7

                                   Bosch Ev Aletleri’nin Ecologixx 7 kurutma makinesi, ki-
                                   logram bafl›na sadece 0,23 kW saat enerji harcamas› ile
                                   A enerji s›n›f›ndan bile yüzde 50 daha fazla tasarruf sa¤-
                                   l›yor ve dünyan›n enerji verimlili¤i en yüksek kurutma
     Yap› Kredi’den
                                   makinesi olma özelli¤i tafl›yor. Ayr›ca, Bosch EcoLogixx 7
     taksitçi kart                 kurutma makinesi çamafl›rlar›, balkonda kurutmadan
                                   kaynaklanan toz, kir, is, egzoz gazlar› gibi zararl› etken-
     Yap› Kredi, yeni ürünü taksit-  lerden koruyor ve kullan›c›y› çamafl›r asma, kurutma,
     çi kart ile müflterilerinin ha-  toplama gibi u¤rafllardan kurtararak zaman tasarrufu da
     yat›n› kolaylaflt›ran bir ilke  sa¤l›yor. Cihaz›n hassas kurutma sistemi k›r›fl›kl›k önle-
     daha imza at›yor. Kredi kart-  me özelli¤ine sahip.
     lar›nda yeni bir dönemi bafl-
     latmas› beklenen taksitçi,
     hastane, restoran, kuaför, ec-  Arçelik’ten tasarruflu             Akbank Ça¤r›
     zane gibi taksit imkan› olma-
     yan yerlerde bile taksit f›rsat›  bulafl›k makinesi                 Merkezi’ne ödül
     sunuyor. Son dönemde kredi
     kart› alan›ndaki en yenilikçi                    Arçelik, Eko-     IMI Conferences taraf›ndan bu y›l 5.’si
     projelerden birinin taksitçi                     nomi      6L      düzenlenen “‹stanbul Ça¤r› Merkezi
     kart oldu¤unu söyleyen Yap›                      program›nda       Konferans›&Fuar›” sektörün önde ge-
     Kredi Kredi Kartlar› Pazarla-                    6 litrelik su     len firmalar›n› biraraya getirdi. Konfe-
     ma Direktörü Serkan Ülgen,                       tüketim de-       rans kapsam›nda 11 farkl› kategoride
     “Tüketici ihtiyaçlar›n› do¤ru                    ¤eri ile “Dün-    Ça¤r› Merkezi Ödülleri verildi. Akbank
     ve zaman›nda belirleyerek                        yan›n En Az       Ça¤r› Merkezi, ça¤r› merkezlerinin, ek-
     uygun ürünü müflterilerimizin                     Su Tüketen”       siksiz müflteri ve personel tatmini
     hizmetine sunmay› amaçl›yo-                      ve Ekonomi        kapsam›ndaki “200’den Fazla Koltuk-
     ruz” diyor.                                      50°C progra-      lu En ‹yi Ça¤r› Merkezi” kategorisinde
                                                      m›nda A s›n›-     birincilik ve müflteri
                                                      f›ndan yüzde      temsilcisi Alev K›l›ç’›n
     RainSoft, büyümeyi                               30 daha az        “Y›l›n En ‹yi Müflteri
     hedefliyor                                       enerji tüke-      Temsilcisi” seçilmesiy-
                                                      ten, “Dünya-      le iki farkl› kategoride
     Su ar›tma sektörünün lider    n›n En Az Enerji Harcayan ürünlerin-  ödül ald›. Akbank Ça¤-
     oyuncular›ndan   RainSoft     den biri” unvanlar›n› bir arada bar›n-  r› Merkezi Müdürü De-
     2011 y›l›na h›zl› girmeyi plan-  d›ran bulafl›k makinesi Yeni Ekolo-  niz Önalan önümüzde-
     l›yor. 2010 y›l›n› 2 milyon ci-  jist’i (63107 HIT) üretti. Makine ayr›-  ki dönemlerde de sek-
     royla kapatacak olan Rain-    ca bulafl›klar› A kurutma performan-  törde fark yaratan ya-
     Soft su ar›tma sistemleri     s› ile kurutarak bulafl›klara parlak bir  rat›c› uygulamalar›yla
     2011’de cirosunu 2.5 milyon   görünüm kazand›r›yor. Makine, bu     öncülü¤ü devam etti-
     Avro’ya ç›karmay› hedefliyor.  özellikleriyle dünyada bir ilk.     receklerini söyledi.
     58 y›l önce ABD’de tek bir
     ürünle bafllayan RainSoft,
     1995’ten bu yana Türkiye’de.  Eurobank, flube a¤›n› 54’e ç›kard›
     900 farkl› ürün ve modelle
     tüketicisinin “su ar›tma” ile  Hizmet a¤›n› geniflletme hedefi kapsam›nda sene bafl›ndan itibaren yeni flube-
     ilgili her türlü ihtiyac›na ce-  lerini  ard› ard›na açmaya bafllayan Eurobank Tekfen, geçti¤imiz günlerde faali-
     vap veren RainSoft, 2011 y›-  yete bafllayan ‹stanbul Esenyurt ve Gaziantep GATEM flubesi ile birlikte Türkiye
     l›nda cirosal bazda yüzde 25  genelindeki flube say›s›n› 54’e ç›kard›. Eurobank Tekfen GATEM ve Esenyurt flu-
     büyümeyi hedeflerken müfl-     besi, bölgedeki müflterilere “‹flletme Bankac›l›¤›” ve “Bireysel Bankac›l›k” ala-
     teri say›n› da 51 bin’e ç›kar-  n›nda hizmet verecek. Böylece Eurobank Tekfen, yeni flubesiyle küçük iflletme-
     may› planl›yor.               lere ve KOB‹’lere yönelik kredi ürünleri baflta olmak üzere, konut kredileri, tü-
                                   ketici kredileri, mevduat, yat›r›m ürünleri ve d›fl ticaret hizmetleri sunarak ‹stan-
                                                                               bullu ve Gaziantepli müflte-
                                                                               rilerinin her türlü bankac›l›k
                                                                               ihtiyac›n› karfl›layacak.  Eu-
                                                                               robank Tekfen, Perakende
                                                                               Bankac›l›k a¤›rl›kl› flubeleri-
                                                                               nin say›s›n› y›l boyunca art›-
                                                                               rarak büyümeyi hedefliyor.
     18 KobiEfor Aral›k 2010
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23