Page 18 - KobiEfor_Aralik_2010
P. 18
fi‹RKET PANORAMA
Bosch’tan Ecologixx 7
Bosch Ev Aletleri’nin Ecologixx 7 kurutma makinesi, ki-
logram bafl›na sadece 0,23 kW saat enerji harcamas› ile
A enerji s›n›f›ndan bile yüzde 50 daha fazla tasarruf sa¤-
l›yor ve dünyan›n enerji verimlili¤i en yüksek kurutma
Yap› Kredi’den
makinesi olma özelli¤i tafl›yor. Ayr›ca, Bosch EcoLogixx 7
taksitçi kart kurutma makinesi çamafl›rlar›, balkonda kurutmadan
kaynaklanan toz, kir, is, egzoz gazlar› gibi zararl› etken-
Yap› Kredi, yeni ürünü taksit- lerden koruyor ve kullan›c›y› çamafl›r asma, kurutma,
çi kart ile müflterilerinin ha- toplama gibi u¤rafllardan kurtararak zaman tasarrufu da
yat›n› kolaylaflt›ran bir ilke sa¤l›yor. Cihaz›n hassas kurutma sistemi k›r›fl›kl›k önle-
daha imza at›yor. Kredi kart- me özelli¤ine sahip.
lar›nda yeni bir dönemi bafl-
latmas› beklenen taksitçi,
hastane, restoran, kuaför, ec- Arçelik’ten tasarruflu Akbank Ça¤r›
zane gibi taksit imkan› olma-
yan yerlerde bile taksit f›rsat› bulafl›k makinesi Merkezi’ne ödül
sunuyor. Son dönemde kredi
kart› alan›ndaki en yenilikçi Arçelik, Eko- IMI Conferences taraf›ndan bu y›l 5.’si
projelerden birinin taksitçi nomi 6L düzenlenen “‹stanbul Ça¤r› Merkezi
kart oldu¤unu söyleyen Yap› program›nda Konferans›&Fuar›” sektörün önde ge-
Kredi Kredi Kartlar› Pazarla- 6 litrelik su len firmalar›n› biraraya getirdi. Konfe-
ma Direktörü Serkan Ülgen, tüketim de- rans kapsam›nda 11 farkl› kategoride
“Tüketici ihtiyaçlar›n› do¤ru ¤eri ile “Dün- Ça¤r› Merkezi Ödülleri verildi. Akbank
ve zaman›nda belirleyerek yan›n En Az Ça¤r› Merkezi, ça¤r› merkezlerinin, ek-
uygun ürünü müflterilerimizin Su Tüketen” siksiz müflteri ve personel tatmini
hizmetine sunmay› amaçl›yo- ve Ekonomi kapsam›ndaki “200’den Fazla Koltuk-
ruz” diyor. 50°C progra- lu En ‹yi Ça¤r› Merkezi” kategorisinde
m›nda A s›n›- birincilik ve müflteri
f›ndan yüzde temsilcisi Alev K›l›ç’›n
RainSoft, büyümeyi 30 daha az “Y›l›n En ‹yi Müflteri
hedefliyor enerji tüke- Temsilcisi” seçilmesiy-
ten, “Dünya- le iki farkl› kategoride
Su ar›tma sektörünün lider n›n En Az Enerji Harcayan ürünlerin- ödül ald›. Akbank Ça¤-
oyuncular›ndan RainSoft den biri” unvanlar›n› bir arada bar›n- r› Merkezi Müdürü De-
2011 y›l›na h›zl› girmeyi plan- d›ran bulafl›k makinesi Yeni Ekolo- niz Önalan önümüzde-
l›yor. 2010 y›l›n› 2 milyon ci- jist’i (63107 HIT) üretti. Makine ayr›- ki dönemlerde de sek-
royla kapatacak olan Rain- ca bulafl›klar› A kurutma performan- törde fark yaratan ya-
Soft su ar›tma sistemleri s› ile kurutarak bulafl›klara parlak bir rat›c› uygulamalar›yla
2011’de cirosunu 2.5 milyon görünüm kazand›r›yor. Makine, bu öncülü¤ü devam etti-
Avro’ya ç›karmay› hedefliyor. özellikleriyle dünyada bir ilk. receklerini söyledi.
58 y›l önce ABD’de tek bir
ürünle bafllayan RainSoft,
1995’ten bu yana Türkiye’de. Eurobank, flube a¤›n› 54’e ç›kard›
900 farkl› ürün ve modelle
tüketicisinin “su ar›tma” ile Hizmet a¤›n› geniflletme hedefi kapsam›nda sene bafl›ndan itibaren yeni flube-
ilgili her türlü ihtiyac›na ce- lerini ard› ard›na açmaya bafllayan Eurobank Tekfen, geçti¤imiz günlerde faali-
vap veren RainSoft, 2011 y›- yete bafllayan ‹stanbul Esenyurt ve Gaziantep GATEM flubesi ile birlikte Türkiye
l›nda cirosal bazda yüzde 25 genelindeki flube say›s›n› 54’e ç›kard›. Eurobank Tekfen GATEM ve Esenyurt flu-
büyümeyi hedeflerken müfl- besi, bölgedeki müflterilere “‹flletme Bankac›l›¤›” ve “Bireysel Bankac›l›k” ala-
teri say›n› da 51 bin’e ç›kar- n›nda hizmet verecek. Böylece Eurobank Tekfen, yeni flubesiyle küçük iflletme-
may› planl›yor. lere ve KOB‹’lere yönelik kredi ürünleri baflta olmak üzere, konut kredileri, tü-
ketici kredileri, mevduat, yat›r›m ürünleri ve d›fl ticaret hizmetleri sunarak ‹stan-
bullu ve Gaziantepli müflte-
rilerinin her türlü bankac›l›k
ihtiyac›n› karfl›layacak. Eu-
robank Tekfen, Perakende
Bankac›l›k a¤›rl›kl› flubeleri-
nin say›s›n› y›l boyunca art›-
rarak büyümeyi hedefliyor.
18 KobiEfor Aral›k 2010