Page 34 - KobiEfor_Ekim_2010
P. 34

STK




            TUSKON’un gelecek hedeflerini
            KobiEfor’la paylaflan R›zanur Meral,
            siyasetten ar›nm›fl ve barda¤›n dolu
            taraf›n› gösteren TUSKON’un
            KobiEfor’un yap›s›na çok benzedi¤ini
            söylüyor. Meral, “KobiEfor art›k bir
            markad›r. Türkiye’ye büyük katk›
            sa¤lad›n›z. ‹yi hizmet veriyorsunuz.
            Tebrik ediyorum” diyor.


































                                        Türkiye’nin küresel STK’s›:
                                 TUSKON










                  2005 y›l›nda kurulan Türkiye ‹fladamlar› ve Sanayicileri Konfederasyonu,
                     Türk ifladamlar›n›n ihracat için gittikleri ülkelerde referans kuruluflu
                                              olarak kabul ediliyor.

           T      ürkiye’nin ekonomik ve sosyal kalk›nmas›na  du¤unu savunan Meral, kurulufl hikayelerini flöyle
                                                              TUSKON’un yurtd›fl›nda bilinirli¤inin daha fazla ol-
                  ‘d›fl ticaret organizasyonlar›’ ile katk›da bulu-
                  nan Türkiye ‹fladamlar› ve Sanayicileri Konfe-
                                                            aktar›yor: “Yola ç›karken Üzeyir Garih’in bir sözünü
                  derasyonu (TUSKON), 2011 itibariyle niteli¤i
           art›r›c› organizasyonlara a¤›rl›k verecek. TUSKON,  hiç unutmad›k. Garih, baflar› için bir noktaya odak-
                                                            lanmak gerekti¤ini söylemiflti. ‹fade do¤ruydu. TUS-
           ifladamlar›n›n uluslararas› pazarlardaki tecrübeleri-  KON olarak da d›fl ticareti temel hareket noktam›z
           nin paylafl›lmas›, bunlar›n yay›lmas› ve yeni ifl f›rsat-  seçtik. Üyelerimizin uluslararas› ifl yapabilme yetene-
           lar›n›n oluflturulmas› yolunda öncü bir kurulufl ola-  ¤ini art›rmay› ana temel dayanak kabul ettik. Bunu
           rak hizmet veriyor. TUSKON’a 3 dönemdir baflkanl›k  yaparken de son dönemlerin moda kavram› olan
           yapan R›zanur Meral, TUSKON’un Türkiye’nin yeni  müflteri odakl›l›¤›; üye odakl›l›¤a çevirdik.” Üyeleri-
           küresel markas› oldu¤unu söylüyor.               ne sürekli fayda sa¤laman›n yollar›n› arad›klar›n›n

           34 KobiEfor Ekim 2010
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39