Yeni normalin yolu, dijital dönüşüme hız vermekten geçiyor
Google tarafından hazırlanan ve işletmeler için değerli ve güncel bilgilerle dijital pazarlama ipuçları içeren Thinkwith Google platformu Türkiye’deki turizm sektörüne ilişkin değerlendirme ve verileri gündemine taşıdı.
BİLİŞİM PANO
01.09.2020, 00:01 29.09.2020, 10:22
19065
Google Türkiye’nin 2020’de Kantar Araştırma Şirketi ile birlikte yaptığı çalışmaya katılan katılımcıların yüzde 60’ı zaman tasarrufu sağlaması, fiyat avantajı, daha kolay karşılaştırma yapabilme ve bilgi edinebilme açısından, rezervasyonlarını online yapıyor, bu rezervasyonlarda en çok cep telefonundan faydalanıyor. Seyahat edenlerin yüzde 75’inden fazlası, karar verme sürecinde Google Arama, fiyat karşılaştırma siteleri, online seyahat acenteleri gibi uğradığı temas noktalarında mobil telefonunu kullanıyor. Thinkwith Google’daki bilgiler, uzun vadede işlerini daha dirençli ve güçlü kılabilmek için, turizm sektöründeki oyuncuların bu süreçte dijital dönüşüme daha fazla odaklanması gerektiğini gösteriyor.