GoDaddy, küçük işletmelere pazarlama ipuçları veriyor
GoDaddy, işletmeler için kişiselleştirmenin önemini vurgulayarak bunu satış ve pazarlama faaliyetlerine nasıl entegre edebileceklerine yönelik ipuçları paylaştı.
BİLİŞİM PANO
01.08.2020, 00:04 28.08.2020, 10:16
19149
GoDaddy Türkiye, MENA ve Güney Afrika Kıdemli Bölge Direktörü Selina Bieber, 19 milyondan fazla müşterisiyle global bir şirket olarak hedef kitlesinin dilini konuşabilmenin; onların ihtiyaçlarının, ilgi alanlarının ve ürünlerini nasıl kullandıklarının farkında olmanın önemli olduğunu bildiklerini ve müşterilerine online yolculuklarında yardımcı olmaya odaklandıklarını aktardı: “GoDaddy Web Siteleri+Pazarlama Araçları platformumuz Türkiye’deki müşterilerimize dijital pazarlama faaliyetlerini kişiselleştirmelerini sağlayarak yönetim araçları sunuyor.” GoDaddy’nin ipuçları şöyle: “Müşterinizi tanıyın, satın alma yolculuğunda onlara eşlik edin, kitlenizi gruplara ayırın ve onlara yönelik kişiselleştirilmiş mesajlar sunun.”