Japon üretici, her hükümetin belirlediği tarih doğrultusunda, Japonya ve Avrupa’da 2050’ye kadar, Hindistan’da ise 2070’e kadar karbon nötr olmayı hedefliyor. Bununla birlikte Suzuki, Hindistan, ASEAN ve Afrika gibi gelişmekte olan ülkelerin ekonomik büyümesine katkıda bulunurken ana faaliyet bölgeleri olan Japonya, Hindistan ve Avrupa faaliyetlerine devam edecek. Şirket, müşteri odaklı ürün ve hizmetler geliştirmek, faaliyet gösterdiği ülke ve bölgelerle birlikte büyümek için Suzuki’ye özgü çözümler yaratmaya odaklanacak.
Suzuki, Avrupa’da 2050’de karbon nötr olacak
Suzuki, Avrupa’da 2050’de karbon nötr olacak
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
YEŞİL EKONOMİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
Suzuki Motor Corporation, 2030 mali yılı için büyüme stratejisini açıkladı. Suzuki, müşteri odaklı yaklaşımla ‘Değer Yaratan Ürünler’ sunma mottosu ve ‘Yalın Yönetim’ üretim ilkesi ile faaliyet göstererek 2030 mali yılı için benzersiz bir ‘Büyüme Stratejisi’ izleyecek.
Paylaş: