KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

OMO ve Migros, Yeniden Dolum Ünitelerini artırıyor

YEŞİL EKONOMİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

Migros ve OMO, yeni plastik üretiminin önüne geçmek ve plastik atık miktarını azaltmak amacıyla hayata geçirdiği Yeniden Dolum Üniteleri’nin sayısını artırıyor. Üniteler Ortaköy MMM Migros, Ankara 5M Migros Ankamall ve İzmir 5M Migros Forum Bornova’daki OMO Yeniden Dolum Noktaları’nda yer alıyor.

Migros Ticaret A.Ş. Deterjan, Kağıt ve Kozmetik Pazarlama Direktörü Sena Erol Özdemir, “Plastik kullanımına yönelik farkındalığın artmasına vesile olurken el ele verip plastik ayak izimizi her geçen gün daha da azaltıyoruz” dedi. Unilever Çamaşır Bakım Kategorisi Pazarlama Direktörü Alper Çapar, “Gerçek değişim, ancak kolektif çabalarla mümkün. OMO Sıvı Deterjanlarımızın formülünü doğada çözünen içeriklerle yeniledik, yüzde 25 geri dönüştürülmüş plastikten üretilen yüzde 100 geri dönüştürülebilir ambalajlarda sunmaya başladık” açıklamasını yaptı.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.