KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Her müşteri için WWF-Türkiye’ye bağış

YEŞİL EKONOMİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

Vodafone Türkiye, çevresel sürdürülebilirliğe katkıda bulunmak üzere yeni bir kampanya başlattı. Bir ay boyunca müşterilerine kişisel dijital asistan TOBi’den enerjinin daha verimli kullanımı konusunda bilgilendirme yapacak ve çevresel sürdürülebilirlik için birlikte hareket etme çağrısında bulunacak.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “Grubumuz, küresel karbon emisyonunu 2040’a kadar net sıfıra düşürmeyi taahhüt etti. Biz de Türkiye olarak şebeke ve ofislerimizde tükettiğimiz elektriği yenilenebilir enerji kaynaklarından satın alarak yüzde 100 yenilenebilir enerji hedefimize planlanan tarihten 3 yıl erken ulaştık. Şimdi de bu konuda bir farkındalık kampanyası başlatıyoruz” diye konuştu.
Vodafone kampanya süresince TOBi kanalıyla enerji verimliliği hakkında bilgi verdiği her müşteri için WWF-Türkiye (Doğal Hayatı Koruma Vakfı)’na bağış da yapacak.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.