bp Türkiye Akaryakıt Dışı Gelirler ve Franchise Kanalı Müdürü Arda Uncu, “Doğayı Canlandırmaya Devam” diyerek misafirlerimizin desteği ile iki ayın sonunda 100.000 adet tohum topu atışını hedefliyoruz” dedi. Nescafé Xpress Pazarlama Müdürü Burcu Küçük, “Satılan her bir Nescafé Xpress ürünümüzle tohum toplarını toprakla buluşturmak ve tabiatın yaşam döngüsünü koruyabilmek bizim için çok değerli” diye konuştu.
bp Express ve Nestlé, ecording ile işbirliği gerçekleştirdi
bp Express ve Nestlé, ecording ile işbirliği gerçekleştirdi
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
YEŞİL EKONOMİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
bp Express ve Nestlé’nin daha yeşil bir dünya için ecording ile gerçekleştirdiği işbirliği kapsamında, Temmuz ve Ağustos boyunca bp Express marketlerinde satılan her bir Nescafé Xpress, doğaya tohum topu olarak geri dönüyor.
Paylaş: