Metro Türkiye CEO’su Sinem Türüng, konuyla ilgili şunları söyledi: “Metro Türkiye olarak her zaman olduğu gibi gelecekte de insan odaklı, çevreye saygılı, yerel değerleri koruma anlayışıyla çalışmalarımıza tüm paydaşlarımızı da kapsayacak şekilde devam edeceğiz” dedi. Plastic Bank Kurucusu ve CEO’su David Katz ise açıklamasında, “Bu işbirliği ile markalar, tedarikçiler ve tüketiciler plastik ayak izlerini ölçebilecek ve buna göre hareket edebilecek. Bu sayede gezegenimiz için gerçek ve kalıcı bir değişim sağlamak üzere şeffaflık ve hesap verebilirlik artmış olacak” mesajını verdi.
Metro ve Plastik Bank’tan küresel işbirliği
Metro ve Plastik Bank’tan küresel işbirliği
Metro, okyanuslara ulaşan plastik atığın önüne geçme amacıyla Plastik Bank ile uzun dönemli bir işbirliğine imza attı. Metro’nun küresel olarak başlattığı ‘Plastik Hareketi’ kapsamında bir yıl içinde 1.000 tonun üzerinde plastik atığa denk gelen 65 milyonu aşkın plastik şişenin okyanuslara ulaşmadan önce toplanması hedefleniyor.