KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Kadın girişimciler Türk Telekom ile dijitalleşiyor

SOSYAL SORUMLULUK

Toplumsal sorumluluk yaklaşımıyla merkeze değil herkese hizmet veren Türk Telekom’un TOBB, Habitat Derneği ve

Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) işbirliğinde gerçekleştirdiği ‘Hedefi Olan Kadına İnternetle Hayat Kolay’ projesi, salgın döneminde herkesin kullanımına açık olarak devam ediyor. Projeyle yapılan dijital pazarlama eğitimlerinde, yıl başından itibaren 2 bin 993 kişiye ulaşıldı. Salgının en yoğun yaşandığı Nisan’da  toplam 1637 kişiye eğitim verildi.
Kadınların ekonomiye katılmasını destekleyen Türk Telekom, bu projeyle girişimci potansiyeline sahip 5 bin kadının dijital pazarlama, pazar araştırması, marka-patent, sosyal medya araçları, reklam verme ve ödeme sistemleri hakkında bilgi sahibi olmasını amaçlıyor.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.