Akbank Strateji, Dijital Bankacılık ve Ödeme Sistemleri Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, “Yeni ATM’lerimizde müşteri deneyimini Akbank Mobil’e benzer tasarladık ve tüm kanallarımızda bütünsel bir müşteri deneyimi yarattık” dedi. Para çekerken müşteriler diledikleri banknotları seçebiliyor, QR kod ile para yatırabiliyorlar. Para transferi ve ödeme yaparken öncelikli kayıtlara ve sık yapılan işlemlere erişebiliyorlar.
Yenilenen ATM’lerde mobil uygulama deneyimi
Yenilenen ATM’lerde mobil uygulama deneyimi
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ŞİRKET PANO
Akbank, müşterilerinin işlemlerini ATM’lerde de hızlı ve pratik bir şekilde yapmaları için ATM’lerinin görsel ve deneyim tasarımını baştan aşağı yeniledi.
Paylaş: