Banka, bu proje ile müşterilerinin fiziksel olarak şubeye gitme gerekliliğini ortadan kaldırarak mobil cihazlar üzerinden müşteri olmayı ve bankacılık hizmetlerini gerçekleştirebilmeyi mümkün hale getiriyor. Türkiye Finans Bilgi Sistemleri ve Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Fahri Öbek, “Geliştirdiğimiz ‘Dijital Doğrulama ve Video Konferans ile Mobil Müşteri Edinimi’ projemizle elde ettiğimiz başarıdan gurur duyuyoruz. Önümüzdeki dönemde de yeri ve zamanı olmayan yeni nesil teknolojileri hayata geçirmeye devam edeceğiz” dedi.
Uzaktan müşteri ediniminde CIO Ödülü
Uzaktan müşteri ediniminde CIO Ödülü
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ŞİRKET PANO
Türkiye Finans, uzaktan müşteri edinimi stratejisi kapsamında geliştirdiği “Dijital Doğrulama ve Video Konferans ile Mobil Müşteri Edinimi” projesinde elde ettiği başarıyla CIO Ödülleri 2021’de ödül almaya hak kazandı.
Paylaş: