‘Yerelden Küresele: Dünya Kadar Yöre’ ana temasıyla gerçekleşen Zirve’de gastronomi turizmi, coğrafi işaretli ürünlerin ihracatıyla ülke ekonomisine katkısı ve Türk mutfağının gelişimi, kamu, siyaset ve iş dünyasının önde gelen isimleri tarafından ele alındı. Metro Türkiye CEO’su Sinem Türüng, “Tüm Avrupa ülkelerinde toplam Coğrafi İşaret tescilli ürün sayısı 3.500 iken sadece ülkemizde 2.500-3.000 arası” diye konuştu.
Türk mutfağının yerel ürünlerine değer, ülke ekonomisine katkı
Türk mutfağının yerel ürünlerine değer, ülke ekonomisine katkı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ŞİRKET PANO
3. İstanbul Coğrafi İşaretler Zirvesi, Metro Türkiye’nin ev sahipliği; Türk Patent ve Marka Kurumu ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) işbirliği ile gerçekleşti.
Paylaş: