Metro Türkiye CEO’su Sinem Türüng; “Raflarımızda 200’den fazla organik sertifikalı ürün bulunduruyoruz ve bunların yüzde 25’ini de kendi markalı ürünlerimiz oluşturuyor. Sorumlu üretim ve tüketimi teşvik etme ve müşterilerimizin beklentilerini karşılama amacıyla ürün çeşitliliğimizi artırırken güvenilir gıdayı da müşterilerimize sunmak bir diğer önceliğimiz” dedi.
Metro, organik gıda da izlenebilirlik sunuyor
Metro, organik gıda da izlenebilirlik sunuyor
Metro Türkiye, kırmızı et, balık, bal ve meyve-sebze ürünlerinden sonra kendi markaları altında sunduğu 49 farklı organik gıda ürününün tarladan ve çiftlikten rafa kadar olan yolculuğunu anlatan 39 farklı bilgiyi QR kod aracılığı ile tüketicilerin bilgisine sunuyor.