ING Türkiye Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Yücel Ölçer, “Müşteri memnuniyetini stratejimizin tam merkezinde konumluyor ve sürdürülebilirlik alanında öncü bir grubun parçası olarak karbon ayak izimizi azaltmak için çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz” dedi. Ölçer, yapay zeka gibi yeni nesil teknolojileri mükemmel müşteri deneyimi için en etkin araçlar olarak gördüklerinin altını çizdi.
ING Türkiye’ye iki uluslararası ödül
ING Türkiye’ye iki uluslararası ödül
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ŞİRKET PANO
ING Türkiye Müşteri İletişim Merkezi ‘En İyi Teknoloji İnovasyonu Kurum içi Çözümü’ ve ‘Yeşil Çağrı Merkezi’ kategorilerinde altın madalya kazandı.
Paylaş: