Vodafone Business Bulut Santral Çözümü’nü seçti. DenizBank Genel Müdürü Hakan Ateş teknolojinin sunduğu sınırsız fırsatlardan yararlanarak öncelikle çalışanlarının sağlığını gözetmek suretiyle hizmet vermeye devam ettiklerini belirtti. Ek yatırım maliyeti gerektirmeyen çözümle 3.500 çalışanı için iletişimi buluta taşıyan DenizBank, ilgili personelin iş süreçlerini cep telefonlarından sürdürmelerine olanak sağlıyor. Çalışanların dilediği yerden şirket numaraları ile arama yapabilmesini ve çağrı alabilmesini sağlayan çözümle kayıp ve yanıtlanamayan çağrı sorunu da ortadan kalkıyor.
Denizbank, teknoloji ile evden çalışmaya geçişi hızlandırdı
Denizbank, teknoloji ile evden çalışmaya geçişi hızlandırdı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ŞİRKET PANO
DenizBank, Koronavirüs salgını döneminde çalışanlarının sağlığını korumak ve uzaktan çalışmalarını kolaylaştırmak amacıyla
Paylaş: