Aksigorta’nın ADA’sı çağrı merkezinde sesli destek vermeye başladı. ADA ile Aksigorta müşterileri, hasar dosyaları hakkında son durumları ADA’dan öğrenebilecekler. Sesli destek hizmetinin başlamasıyla birlikte artık Aksigorta müşterileri, 444 27 27 numaralı çağrı merkezini aradıklarında değişen dosya durumları, ödeme tarihi, ödeme tutarı gibi hasar dosyaları hakkında son durum bilgilerine ADA’dan ulaşabilecekler.
ADA ile sesli destek
ADA ile sesli destek
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
SİGORTA
Sigorta sektörüne yapay zekâ teknolojisini kazandıran Sabancı Holding iştiraki Aksigorta, ADA’yı (Aksigorta Dijital Asistanı) geliştirmeye devam ediyor.
Paylaş: