Türkiye CEO’su Andrew Liu, “Türkiye’ye gelişimiz şans eseri değil. Her bir Avrupalı müşterinin bireysel ihtiyaçlarını anlamak için Avrupa genelinde 9 bin kişiyle görüştük. Bu, dünya çapında 350 milyondan fazla kullanıcının günlük yaşamının bir parçası olmamızın en önemli nedenlerinden biri olan ‘doğru şeyleri doğru şekilde yapmak’ felsefemizin devamı” diye konustu.
vivo Türkiye Pazarlama Müdürü Selin Dayıoğlu, “Türkiye pazarına girişimiz, ülkenin büyümesine olan güvenimizden kaynaklanıyor. Ağustos itibariyle orta segmentte bir cihaz ile giriş yaptığımız Türkiye pazarına, yıl sonuna kadar biri amiral gemisi olmak üzere, farklı segmentlerde ürünler sunacağız” dedi.
vivo, Türkiye pazarına resmen girdi
vivo, Türkiye pazarına resmen girdi
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
REEL SEKTÖR
350 milyon kullanıcısı ile dünyanın 5. büyük akıllı telefon üreticisi ve 5G akıllı telefon satışlarında dünyada 3. sırada bulunan vivo, Mayıs ayında ilk kez tanıttığı X50 Lite modeli ile Türkiye pazarına resmen giriş yaptı.
Paylaş: