KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

TAİD’in logosu değişti

REEL SEKTÖR

TAİD Ağır Ticari Araçlar Derneği, 2024 hedeflerini açıklarken yeni kurumsal lansmanını gerçekleştirdi. Toplantıda 2024’ün ilk çeyreği değerlendirilirken TAİD’in yeni logosu da lanse edildi.

TAİD raporlarına göre 2024 Ocak-Mart dönemi ağır ticari araç pazarı, bir önceki yılın aynı dönemine göre %3 oranında azaldı. Bu dönemde satışı gerçekleştirilen toplam araç sayısı 10.121 olurken yılın diğer çeyreklerinde ise bir ivmelenme bekleniyor. TAİD, Yönetim Kurulu Başkanı Burak Hoşgören, “TAİD Derneği’nin yeni logosu, gücü ve otoriteyi temsil ederken derneğin sektördeki değişime ayak uyduran, modern ve yenilikçi vizyonunun altını çiziyor.”

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.